Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [PP17] Temat ogólny  (Przeczytany 11699 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3953
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
[PP17] Temat ogólny
« dnia: Maj 11, 2017, 18:14:40 »
Temat dyskusyjny.

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2017, 10:21:04 wysłana przez Kradus »
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5327
  • Piwa: 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 11, 2017, 22:44:47 »
Jak nie będzie chętnych to organizuje z proudem i Lucą.

Offline Ganczo

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1316
  • Piwa: 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • LAST OF HIS NAME
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2017, 13:21:49 »
Ja bede casterem z poziomu czatu
Ganczo Pajac, First and Last of His Name, King of Trolls and the First Banned Men, Lord of the Shitstorm, Protector of Clan Threads, Prince of Warns, and Khal of the Great Ban Sea
(click to show/hide)

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5327
  • Piwa: 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2017, 18:58:41 »
Wydaję mi się, że niestety jedyną szansą żeby turniej wypalił. Będzie format 5v5. Tylko bez upgradów. Przynajmniej poszlibyśmy z duchem czasu 😃

Offline Ganczo

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1316
  • Piwa: 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • LAST OF HIS NAME
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2017, 19:18:55 »
Koniecznie system map nie rund, w koncu jestesmy powazni
Ganczo Pajac, First and Last of His Name, King of Trolls and the First Banned Men, Lord of the Shitstorm, Protector of Clan Threads, Prince of Warns, and Khal of the Great Ban Sea
(click to show/hide)

Offline Kradus

  • Moderator
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2057
  • Piwa: 214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 21, 2017, 21:42:20 »
(click to show/hide)

Dobrze, to skoro taka radosna i energiczna atmosfera panuje na forum od kilku godzin, mam do Was pytanie natury technicznej:

Co Wam się nie podobało w ostatnim PP jeśli chodzi o same rozgrywki (system meczów, drabinki, picki - wszystko z tym związane)... Ale, jednocześnie chciałbym usłyszeć zmiany systemowe które pozwoliłby ukoić Wasze nerwy i wyeliminować ten konkretny błąd systemu (czy po prostu lukę).

Pytam z tego powodu, że porównujecie (w innym temacie, wszyscy i tak wiedzą jakim) w sumie dwa różne od siebie systemy, stawiające na inne cele (dochodzące do nich inną drogą) dodatkowo z dwóch różnych podwórek (konia z rzędem dla tego, kto uargumentuje 100% zbieżność sceny polskiej i m-nar.), mających zdecydowanie różne zasoby kadrowe (nie tylko pod względem liczbowym, ale również rozbieżności w średniej doświadczenia i umiejętności poszczególnych zespołów i ich członków).

Offline Ganczo

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1316
  • Piwa: 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • LAST OF HIS NAME
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2017, 23:14:40 »
W sumie pozwolenie drużynom na granie w dużym osłabieniu mogłoby być ok. Patrząc na graczy nativa w tej chwili można założyć, że będą duże problemy z zebraniem drużyn na mecz, więc można zmniejszyć formaty meczy albo tak jak sugeruję pozwolić grać z brakiem może nawet 3 graczy. Ciekawie by było chociaż.
Ganczo Pajac, First and Last of His Name, King of Trolls and the First Banned Men, Lord of the Shitstorm, Protector of Clan Threads, Prince of Warns, and Khal of the Great Ban Sea
(click to show/hide)

Online Vizioner

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 526
  • Piwa: 24
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:16:18 »
Uważam, iż granie bez ulepszeń czy też zmniejszenie nagród za wygrywanie rund czy za zabijania przeciwników, wypaczy jakiekolwiek błędy w meczu i będzie sprawiało mniej zabawy z rozgrywki. O wiele przyjemnie się gra, gdzie można sobie pozwolić na jakieś zmiany w ekwipunku, niż klepać cały mecz w tych samych łaszkach i być praktycznie na jednego przy holdowanego hita. Kolejnym problemem jest to, iż błędy popełniane w meczu nie będą, aż tak bardzo odzwierciedlać wyniku. Spowoduje to, iż wykosztowanie błędów przeciwnika, czy też zaryzykowanie np na Sandibushu szybkim raszem piechoty bez czekania na flag i wygrania rundy, nie przyczyni się znacząco do dalszego przebiegu spotkanie, jedynie skorzystają na tym, iż będą mieli rundę wygraną, ale nie da im to przewagi w następnych rundach. Problemem przy graniu bez ulepszeń jest to, że strzelcy dostaną dużego buffa.
Moim zdaniem powinniśmy pozostać przy zasadach takich jakie były na lanie w Bukareszcie czy też panują na turnieju EC5. Gdzie sprawdzają się dobrze, więc nie ma co ich zmieniać, co do formatu meczów najlepszym rozwiązaniem będzie rozgrywanie ich 5 vs 5. Dzięki temu, więcej drużyn będzie mogło sobie pozwolić na uczestniczeniu w pucharze  polskim.

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2017, 01:20:16 wysłana przez Vizioner »
IN THE END,
WE ONLY
REGRET 
THE CHANCES
WE DIDN'T
TAKE.

Offline Habrak

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:22:40 »
Poza zasadą o braku zmian pomiędzy mapami ma ec5 wszystko działa dobrze.
Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda.

Offline CarpeDiem

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 566
  • Piwa: 53
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:29:35 »
I ulepszenia muszą być, kara za przegraną, nagroda za wygraną. Idźmy z duchem czasu, 5v5 jest ciekawe, będzie więcej drużyn, więcej emocji.

Jak będzie 5v5 to streamuje i szukam sponsora. Finał LAN u mnie na działce przy piwie.
Sukces jest wtedy, kiedy niemożliwe staje się możliwe.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3953
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:35:26 »
Pomysł zostanie wzięty pod uwagę i przedyskutowany, gdy skończymy kompletowanie ekipy, jednak ja osobiście byłbym za klasycznym 8v8. 5v5 zostało wypromowane przez LAN, bo zwyczajnie sprowadzenie drużyn 8-osobowych było zbyt kosztowne. Nie widzę powodu, by już teraz zakopywać tradycję Pucharu Polski. Prędzej sądzę, że warto by zrobić polski turniej 5v5, tak jak to zrobił Deacon z EC5. Nikt tam nie naruszał formatu WNL, ECS, czy NC. Na razie jest to w fazie testowej i uważam, że również u nas nie powinno to zajmować miejsca głównego formatu.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Online Vizioner

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 526
  • Piwa: 24
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:42:31 »
Jak będzie rozwiązany problem z graczami za granicy? Moim zdaniem dopuszczenie graczy z zagranicy może spowodować mniej wyrównaną rywalizację pomiędzy drużynami. Tylko problem byłby przy formacie 8 vs 8, gdzie zorganizowanie turnieju wyłącznie przy polskich graczach będzie o wiele trudniejsze niż przy formacie 5 vs 5. 
IN THE END,
WE ONLY
REGRET 
THE CHANCES
WE DIDN'T
TAKE.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3953
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 22, 2017, 01:45:54 »
Rok temu po raz pierwszy zagraliśmy bez graczy zagranicznych i był to największy PP w historii :)
Kwestią jest tutaj zaangażowanie administracji. W 2016 na kilka miesięcy wstecz zacząłem rozmowy z ludźmi. Sporo osób w ogóle nie wie o tym turnieju, inne nie wiedzą, jak zacząć zbieranie teamu i przy drobnej pomocy są w stanie utworzyć drużyny.

W tym roku nie wiem jeszcze, jak to będzie wyglądać (pierwsze informacje o wyglądzie PP 2017 powinny się pojawić w ciągu 2 tygodni) ale osobiście jestem za ponownym całkowitym zakazem graczy zza granicy.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Dominique

  • Moderator Dzikich Pól
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 566
  • Piwa: 32
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 22, 2017, 02:18:17 »
Zasady, które były rok temu odpowiadały mi. Lubię klimat, który bardziej przypomina te stare rozgrywki. Nie zmniejszałbym ilości graczy w drużynach do 5. Ma ktoś pod ręką dokładną rozpiskę zasad sprzed roku czy takich, na jakich ogólnie gra się  teraz turnieje w Europie, by zobaczyć jak wyglądają ustawienia serwerowe etc.?
"Przystojny, ale niezły ch*j.
Poza tym pedofil.   
Powinnam uciekać.   
Ale mnie intryguje."

Online Vizioner

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 526
  • Piwa: 24
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [PP17] Temat ogólny
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 22, 2017, 02:29:21 »
Cytuj
Zasady, które były rok temu odpowiadały mi. Lubię klimat, który bardziej przypomina te stare rozgrywki. Nie zmniejszałbym ilości graczy w drużynach do 5. Ma ktoś pod ręką dokładną rozpiskę zasad sprzed roku czy takich, na jakich ogólnie gra się  teraz turnieje w Europie, by zobaczyć jak wyglądają ustawienia serwerowe etc.?
Źródło: https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,366056.0.html#post_tag10

§ 10 Match Server

(1) All matches must be played on dedicated tournament servers.
(2) Tournament officials will determine which server teams play their matches on and inform captains of the decision. This may be changed by agreement of both teams if a suitable server is available. Any change of server must be announced in the fixture thread before the match.
(3) Captains should post their preferred server locations in the sign ups thread.
(4) The following server settings have to be used during official matches: Combat Speed: Medium, Friendly Fire: %100 to friend; 0% to self, Round Time: 180 seconds, Game Type: Battle, Respawn time: 8 seconds, Gold: All set to %100, Camera: team member’s view, forced MoF spawn at 2 minutes.

§ 11 Spectators

(1) No spectators are allowed in the server during matches aside from tournament officials, who do not need to get permission to spectate a game.
(2) Accredited streamers do not need to get permission to spectate a game, but they must have permission from a tournament official. Other streamers must have permission from both teams in advance of the match start time.

§ 12 Gathering Players

Both teams have 10 minutes to gather their players on the agreed server. If a team fails to turn up with all five players 10 minutes after the agreed match start, the other team will be awarded a default win.

§ 13 Match Format

(1) Each match consists of best of 3 maps. Each map consists of 2 sets and each set consists of 4 rounds, after the first set on each map the teams will swap spawns and factions. Each map will be won by the team that gains the most rounds.
(2) The team shown on the left side of the fixture is Team A, the map shown on the left side of the fixture is Map A and the faction shown on the left side of the fixture is Faction A. The team shown on the left side of the fixtures starts on the first spawn.
(3) Each team must field 5 players. Teams with less than 5 players forfeit the match. Allowances will be made for disconnects up to one player. A team is not allowed to go under 4 players at any given point. If a team goes under 4 players they have to forfeit any remaining rounds which will be added in favour of their opponent to the final score.
(4) In the case of a default, rounds played are recorded as played and unplayed rounds are recorded as the defaulter losing all remaining rounds.
(5) In the case of a score dispute, where the match was not supervised by a referee, logs will be checked to verify the victor.

§ 14 Substitutions

Substitutions are allowed only between maps.

§ 15 Tie Breaker

(1) Due to the nature of the tournament, no match may end in a draw. Should a match end in a tie after regular time, the teams must play a tie breaker.
(2) The tiebreaker is a first to 3, meaning the first team that wins 3 rounds wins the tiebreaker and thus the match.
(3) The tiebreaker has to be played on Winterburg. Each team will choose their faction from the factions listed in Appendix B.
(4) The match size for tiebreakers is 5v5.
IN THE END,
WE ONLY
REGRET 
THE CHANCES
WE DIDN'T
TAKE.