Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Finały plebiscytów 2018!

13.12.2018 | Dodał: Dyktator

Głosować można do 19 grudnia! więcej

Półfinały Plebiscytów 2018

03.12.2018 | Dodał: Dyktator

Ruszyła już faza półfinałowa tegorocznych plebiscytów, zapraszamy :) więcej

Wielka Bitwa na 100 lecie niepodległości!

18.11.2018 | Dodał: sir Luca

Zapowiedź Grunwaldu 2018 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Plebiscyt na Gracza Roku 2018

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Edit mode  (Przeczytany 69226 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adson102

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpień 28, 2010, 19:52:23 »
To troche skomplikowane ale sproboje.

Offline mocher

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpień 29, 2010, 11:47:47 »
Taka ciekawostka:
Miasto Mistafy zobaczycie w becie Battle of five Demigods w Jalkeli! :D
(Nie ma to jak mała reklama ;D)

Offline hc.united

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Piwa: 6
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 29, 2010, 22:54:29 »
Czy ktos wie czy można generować wielkość terenu w miastach? Jeżeli tak to proszę o podpowiedz jak to zrobić.
Hm... Generowanie terenu jest losowe i trudno uzyskać wymarzony efekt, ale twórcy dali możliwość ręcznej edycji owego terenu.
Wejdź na scenę miasta/zamku/wsi, którą chcesz edytować i uruchom tryb edycji (CTRL + E).

Kliknij na "zakładkę" Ground Elevate (1), określ, czy chcesz teren podnieść/obniżyć/wygładzić (2), określi wielkość "pędzla" (3) i użyj pozostałych opcji do regulacji natężenia pędzla (4). Teren edytujesz klikając PPM na mapie.

Screenshot objaśniający cyfry:



Tak wiem, że można generowac teren. Tak robie w swoim modzie. Miałem jednak nadzieje, że mozna powiekszac jego powierzchnie. Ale dzieki za zainteresowanie. Pozdrawiam.

Offline krzysioo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 138
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #108 dnia: Wrzesień 16, 2010, 19:28:19 »
Od kiedy zacząłem się bawić edytorem w Warbandzie to mam poważny problem. W podstawce wszystko mi się zapisywało, a teraz, w Warbandzie zapisuje się "na chwilę". Jak wychodzę z edytora i zapisuję lokacje to widać, że jest zmieniona. Kiedy już wychodzę z lokacji i znowu do niej wchodzę nadal wszystko działa. Problem w tym, że jak wyjdę z gry i potem znowu ją włączę i wczytam moją grę, to lokacja jest niezmieniona. :/

Offline Theoden

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 307
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 23, 2010, 14:53:02 »
Ej powiedzcie mi jak w tym Edit mode można połączyć razem Al Mesh?
« Ostatnia zmiana: Październik 24, 2010, 14:55:35 wysłana przez Theoden »

Offline Menterus

  • BANITA
  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:19:32 »
Czy tym Edit Mode można zrobić mada? Czyli zapisać zmienioną lokację.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 19
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 12, 2010, 02:01:15 »
Czy tym Edit Mode można zrobić mada? Czyli zapisać zmienioną lokację.
Może nie moda, ale zmienić wystrój wnętrza, na pewno - wszak po to ten edit mode jest...
Swoją drogą zalecam co jakiś czas zamykać ten tryb edycji, by zapisywać zmiany, bo ekipa z TW tak "profesjonalny" edytor stworzyła, że o "save"/"save as" zapomnieli...

Pozdrawiam!

Offline Menterus

  • BANITA
  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 12, 2010, 11:53:13 »
Ale da się zapisać te nowe obiekty? Tak żeby były one w pliku za to odpowiedzialne? I czy mógłbym ten plik skopiować wrzucić do jakiegoś moda(np innego Native) i miałbym te obiekty.
Chyba napisałem zrozumiało, ale nie wiem xDD

Offline Joker

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 26, 2010, 19:38:43 »
siemka jak stawiac i usuac te krzaki? nie chodzi mi o te co sie stawia tylko o elementy scenerii. bo to przeszkadza jak stawiam podloge to mam krzaki ktorych nie da sie usunac. jak je usuwac z jednego miejsca a w drugim stawiac?

ps. mam nadzieje ze zrozumailo napisalem i sorry ze bez pl liter ale jestem na innym kompie i klawiatura cos zawodzi....... ;/

Offline Hubtus

  • Newsman Bannerlord
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 414
  • Piwa: 156
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 26, 2010, 19:42:03 »
Nie wiem czy o to ci chodzi ale w opcjach masz ustawienia gęstości trawy ustaw tam na 0% wtedy twoje "krzaki" powinny  zniknąć:)

Offline Joker

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 26, 2010, 20:37:29 »
No o to mi chodzi.
Tylko że nie wiem jak pozbyć się tego syfu z niektórych miejsc bo w innych pasują dobrze a w innych nie.

Offline Mistafa Faghil

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 96
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 28, 2010, 19:16:59 »
Tak się nie da xD musisz tak w tych opcjach się bawić by efekt był zadowalający

Offline jabeny02

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 04, 2011, 17:13:30 »
Mam mytanie czy w tym edytorze można modować turnieje np zmienić zbroje itp. ??

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 04, 2011, 19:44:14 »
Nie. To jest edytor do scen w grze. Czyli np. zamków, wiosek, miast gdy po nich się przechadzasz lub je oblężasz.
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline ja

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
Odp: Tutorial - Edit mode
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 20, 2011, 19:37:23 »
Cz-cz-czo to jest ten
Cytuj
'salt mine'
Myślę... Jak rzadko to się u człowieka zdarza...