Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: REGULAMIN FORUM v2.0  (Przeczytany 26637 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Józef Sztacheta

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1250
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
REGULAMIN FORUM v2.0
« dnia: Styczeń 24, 2008, 22:51:48 »
REGULAMIN TAWERNY "FOUR WAYS"

Polecamy również zajrzeć do forumowego FAQ.
Archiwalne wersje regulaminu, jak i listę zmian znajdziecie w poście niżej.
Nie da się ująć wszystkich możliwych przypadków w jednym regulaminie, dlatego pamiętajcie, że nic nie pomoże zasłanianie się wymówkami typu: "tego nie ma w regulaminie". Całość sprowadza się tylko do dwóch rzeczy: 1) szanuj innych użytkowników i administrację , 2) nie zaniżaj poziomu i czytelności forum.
Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.


REGULAMIN FORUM I PORTALU
1.Władzę na forum sprawują administratorzy. Oni też wyznaczają moderatorów i redaktorów, którzy pracują w zespole Tawerny.
2.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie. Rejestracja lub jakakolwiek aktywność na forum/portalu oznacza jego akceptację.
3.Administracja i moderacja ma pełną dowolność w interpretowaniu regulaminu oraz tego, co się kwalifikuje jako złamanie konkretnych punktów.
4.Zabronione jest usuwanie dopisków moderatorów i administratorów ze swoich postów, jak i ich modyfikowanie.
5.Kolory w postach zarezerwowane są dla osób pełniących funkcję na forum (na dopiski). Wyjątkiem są wszelakie ozdobniki i wyróżniki w postach informacyjnych.
6.Na forum można posiadać tylko jedno konto. Wyjątkowo można założyć drugie w przypadku zablokowania konta przez przypadek (nie dotyczy banitów umieszczonych na liście banitów oraz zgubienia hasła - od tego drugiego jest opcja mailowego przypominania), aby skonsultować problem z administracją. Warunkiem jest jednak napisanie posta/prywatnej wiadomości do administratora w ciągu maksymalnie 30 minut od rejestracji. Nie wolno też używać tego konta do żadnej innej aktywności, a po rozwiązaniu problemu zostaje ono zablokowane.
7.Zabrania się reklamowania (w tym umieszczania linków) konkurencyjnych stron, forów i stron/kont społecznościowych bez zgody administracji. Wyjątkiem są serwisy zaprzyjaźnione oraz filmy dotyczące gameplay'u gier z serii M&B.
8.Nie wolno doprowadzać do tzw. "rozjeżdżania strony" (co psuje wygląd), dlatego zbyt duże grafiki w postach trzeba umieszczać w spoilerach, a sygnatury nie powinny przekraczać 150px. W przypadku gdyby zepsuło się automatyczne skalowanie awatarów należy usunąć swój, jeśli jest zbyt wysoki.
9.Pisanie kilku postów z rzędu w krótkim odstępie czasu jest zabronione. Od tego jest opcja edytowania posta. Wyjątkiem jest shoutbox.
10.Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz ich form skróconych na forum. Na shoutboxie obowiązuje delikatnie większy margines uczulenia na wulgaryzmy.
11.Zaniżanie poziomu forum (i shotuboxa, na którym panują delikatnie luźniejsze reguły trzymania poziomu) będzie bezwzględnie tępione. Należy więc pilnować poprawnej pisowni (nikt nie będzie wymagał bycia orłem poprawnej polszczyzny, jednak posty, które są np. kompletnie pozbawione znaków interpunkcyjnych stają się nieczytelne) oraz unikać slangów internetowych (takich jak pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, Pisania Każdego Wyrazu z Dużej Litery, czy StYlOo pOkEmOnuFF). Do zaniżania poziomu wlicza się także nadmierny spam.
12.Zabronione jest obrażanie innych użytkowników. Nie wolno również publikować cudzych zdjęć/wizerunków i prywatnych konwersacji bez zgody osób, których to dotyczy. W przypadku konwersacji wyjątkiem są dowody w spornych sprawach.
13.Nie wolno nadużywać funkcjonalności forum do irytowania ludzi. Zakazuje się więc tworzenia dużych piramid cytatów oraz częstego pisania zbyt małą czcionką.
14.Zakazane jest promowanie ideologii totalitarnych i poglądów głoszących nienawiść (np. nazizm, komunizm, rasizm), a także wrzucanie na forum pornografii.
15.Nie wspieramy piractwa. Na forum obowiązuje zakaz udostępniania i pomocy w znalezieniu cracków, jak i zadawania pytań o nie. Dotyczy to również gier spoza serii M&B.

INNE REGULAMINY

A. SYSTEM KARMY (REPUTACJI)
A1.Zabrania się dawania ujemnych piw bez mocnego powodu za posty starsze niż miesiąc.
A2.Nie wolno dawać ujemnych piw członkom zespołu forum za wykonywanie przez nich obowiązków (np. karane będą piwa z powodem "bo dał mi ostrzeżenie" albo "zbanował kolegę").
A3.Zakazane jest używanie piw do gnębienia innych użytkowników (np. poprzez regularne przyznawanie minusów bez powodu).
B. DZIAŁY KLANÓW
B1.W "Klanach" obowiązują nieco luźniejsze reguły. O ile pozwala na to właściciel wątku, można w nim toczyć zażarte spory i dramy. Należy jednak pamiętać, że również i tutaj obowiązuje regulamin forum, a także o tym, że administracja nie będzie rozwiązywać waszych sporów klanowych i dochodzić sprawiedliwości.
B2.Właściciel wątku może zamykać i otwierać swój temat wedle uznania. Jeśli zdecyduje się na zrobienie ze swojego tematu poligonu do wojenek klanowych, może w każdej chwili poprosić moderatora o wyczyszczenie go. Do moderatora należy jednak decyzja, czy faktycznie tego dokonać oraz które posty usunąć. Jeśli już ma być dyskusja (choćby ostrzejsza), to będzie na równych warunkach, bez wybiórczej cenzury z jednej strony.
B3.Do przechowywania starych i nieaktualnych tematów klanowych powstało archiwum, do którego są one przenoszone. Tworząc wątek klanu dokładasz cegiełkę do historii naszej społeczności, dlatego zabronione jest usuwanie całej zawartości takiego posta.
B4.W temacie wątku klanowego należy umieścić dwa tagi przed pełną nazwą klanu: [gra/moduł M&B, na którym działa klan] oraz [skrót/tag klanu].
C. SERWERY ZEWNĘTRZNE
Zasady zostaną dodane przed wznowieniem serwerów do gry i komunikacji głosowej Tawerny.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2017, 18:55:44 wysłana przez Dyktator »

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3905
  • Piwa: 662
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: REGULAMIN FORUM v2.0
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 16, 2017, 18:57:11 »
ARCHIWALNE WERSJE REGULAMINU

Wersja 2.x

(click to show/hide)

Wersja 1.x

(click to show/hide)

(click to show/hide)

(click to show/hide)

(click to show/hide)
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu