Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Amnestia 2017

01.04.2017 | Dodał: Dyktator

Szczegóły amnestii w ogłoszeniu. więcej

Warband Patch 1.172

14.03.2017 | Dodał: Koxxus

W dniu dzisiejszym została wydana aktualizacja do gry Mount & Blade: Warband. Aktualizacja zawiera nowe ulepszenia graficzne, które (...) więcej

Konkurs Świąteczny 2016

26.12.2016 | Dodał: lllew

Ruszyła kolejna edycja naszego konkursu świątecznego. Ponownie czekają na was nagrody. więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: REGULAMIN FORUM v1.3  (Przeczytany 24733 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Józef Sztacheta

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1245
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
REGULAMIN FORUM v1.3
« dnia: Styczeń 24, 2008, 22:51:48 »
Obecna wersja regulaminu w przyszłości może jeszcze ulec zmianie.

1. Władzę na forum sprawują admini i moderatorzy w ich kwestii leży kasowanie i przenoszenie postów oraz tematów, mają prawo do dodawania ostrzeżeń lub, w ostateczności, banowania.

2. Na forum obowiązuje NETYKIETA

3. Zanim napiszesz posta lub założysz temat - przemyśl to i pomyśl o ewentualnych konsekwencjach. Posty i tematy nie wnoszące nic do dyskusji będą kasowane.

4. Masz prawo do wyrażania własnej opinii i poglądów. Pamiętaj jednak, że na tym forum nie masz prawa, w żaden sposób, nikogo prowokować, wyzywać i obrażać !

5. Pisz rzeczowo, konkretnie, sprawdzaj ewentualne błędy ortograficzne/stylistyczne. To co piszesz odzwierciedla jakim człowiekiem jesteś, więc zwracaj na to uwagę. Gdy użytkownik mimo ostrzeżeń popełnia rażące błędy zostanie natychmiast usunięty z forum.

6. Na forum tępi się pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, StYlOo pOkEmOnuFF, Pisania Każdego Wyrazu Z Dużej Litery i każdej innej oznaki braku mózgu.

7. Swoje opinie wyrażaj zawsze w sposób kulturalny. Zabrania się zamieszczania wpisów o treści pornograficznej, rasistowskiej oraz głoszenia rożnego rodzaju idei o charakterze totalitarnym.

8. Na forum panuje absolutny zakaz umieszczania postów/tematów reklamujących prywatne strony. Jeżeli chciałbyś umieścić na forum reklamę własnego sajtu zgłoś to najpierw administracji.
W sygnaturce może znajdować sie maksymalnie 1 odnośnik do dowolnej strony zgodnej z tym regulaminem (możliwość negocjacji ilości linków z administracją) i rozsądnych rozmiarów obrazek. Wysokość całej sygnaturki nie może przekraczać 150 pikseli.

9. Na forum panuje całkowity zakaz rozmawiania o rożnego rodzaju crackach, cd-keyach itp. Zależnie od tego jak ta rozmowa przebiegała karą może byc ostrzeżenie/ostrzeżenia lub natychmiastowy ban! Przyznanie się do posiadania nielegalnej kopii gry/filmu itp również może być ukarane.

10. Shoutbox służy do prowadzenia luźnych rozmów. Moderacja shoutboxa jest mniej restrykcyjna niż reszty forum jednak pamiętaj, ze pisząc w shoutboksie musisz przestrzegać wszelkich zasad netykiety i forumowego regulaminu. Spam, flood i wszelkie inne oznaki debilizmu będą natychmiast nagradzane ostrzeżeniem / banem.

11. Jesli masz mniej niz 13 lat, przemyśl porządnie rejestracje na forum, ponieważ dzieciaki nie będą tu traktowane ulgowo, a wręcz przeciwnie... administracja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, którzy zaniżają poziom forum.

12. Przy tworzeniu nowych tematów zwracaj uwagę czy robisz to w odpowiednim dziale, nazwa topicu musi być rzeczowa (żadnych 'pomocy' 'help' itp), zabronione jest tez powielanie istniejących tematów - w przypadku niestosowania się do tego punktu administracja ma prawo zamknąć temat bez podania przyczyny.

13. Na forum dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta. Multikonta będą banowane.

14. Kolory w postach zarezerwowane są dla administracji.

15. Zabronione jest usuwanie z postów dopisków administracji i/lub ich modyfikacja.

16. Admini i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.

17. Administracja nie usuwa kont, których liczba postów jest większa od 0. Administracja nie gromadzi żadnych informacji o użytkownikach. Wszystkie informacje wprowadza się samodzielnie i w każdym momencie można je całkowicie usunąć.

18. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie.

19. Rejestracja na forum oznacza akceptację powyższego regulaminu, administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania w nim zmian.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2014, 22:45:24 wysłana przez Rome »