Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: 3ds max->textury  (Przeczytany 1459 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Armadillo

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
3ds max->textury
« dnia: Marzec 25, 2011, 22:34:53 »
Witajcie, przeszukałem wiele tematów w poszukiwaniu odpowiedzi na to skromne pytanie, aczkolwiek może z braku szczęścia, a może wiedzy, wciąż nie jestem w stanie rozwiązać swojej zagwozdki.

Mianowicie:

Korzystam z programu 3ds max (2010). Zrobiłem prosty model młota bojowego, po czym użyłem unwrap UVW, zapisałem szablon tekstur, zrobiłem je w photoshopie cs5,
po czym zaimportowałem do 3 ds w okienku material edytor.

Tutaj zaczyna się mój problem, w momencie gdy exportuje moją broń w formacie .obj i otwieram ją w OpenBrf model jest w porządku, aczkolwiek nie bardzo wiem jak wczytać moje tekstury... próbowałem jakoś to rozwiązać, ale niestety moja wiedza z tego zakresu póki co jest raczej skromna. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 3ds max->textury
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2011, 08:34:24 »
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Armadillo

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: 3ds max->textury
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2011, 08:55:09 »
Hm wybacz, byłem zbyt skupiony przy wyszukiwaniu haseł jeśli chodzi o wstawianie tekstur i z nieuwagi pominąłem tego tutka...
W każdym razie, serdeczne dzięki.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: 3ds max->textury
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 01, 2011, 07:53:07 »
Jakbyś miał jakieś problemy to wal do mnie na PW, postaram się pomóc.
Trochę w maxie siedzę, trochę modeli też zrobiłem, więc jako takie pojęcie mam.
Po jakieś dowody zapraszam tu: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=4471.0 lub kliknij w sygnaturkę (temat na oficjalnym forum TaleWorlds)