Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Olimpiada 2019 (wszystkie moduły)

06.01.2019 | Dodał: Dyktator

Powstał pomysł wspólengo turnieju dla wsyztskich modułów M&B. Dopiero się kształtuje, ale w skrócie ma (...) więcej

Finały plebiscytów 2018!

13.12.2018 | Dodał: Dyktator

Głosować można do 19 grudnia! więcej

Półfinały Plebiscytów 2018

03.12.2018 | Dodał: Dyktator

Ruszyła już faza półfinałowa tegorocznych plebiscytów, zapraszamy :) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Plebiscyt na Gracza Roku 2018

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Cep bojowy Jak??  (Przeczytany 2014 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CarlosssROW

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Piwa: 0
Cep bojowy Jak??
« dnia: Marzec 19, 2011, 20:30:02 »
Witam
Mam zrobiony cep ładnie nic tylko dodawać do gry... Ale zaraz! Co mi po cepie gdy ten caly czas będzie złożony! I tutaj pojawia sie moje pytanie: "Co i jak trzeba zrobić, aby cep się poruszał zgodnie z atakiem?"
Dzięki za odpowiedzi
pozdROW
CarlosssROW
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2011, 21:03:17 wysłana przez CarlosssROW »
Know that many men will suffer
know that many men will die
Half a million lives at stake
At the fields of Paschendale
And as night falls the general calls and the battle carries on
I long what is the purpose of it all
What's the price of a mile

Offline Tobik-N

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 655
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Forum WD
Odp: Cep bojowy. Jak ?!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 19, 2011, 20:33:27 »
Niestety w silnik M&B nie pozwala na cepy :(

Offline CarlosssROW

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Piwa: 0
Odp: Cep bojowy. Jak ?!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 19, 2011, 20:39:44 »
//EDIT: treść została usunięta
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2011, 20:55:10 wysłana przez CarlosssROW »
Know that many men will suffer
know that many men will die
Half a million lives at stake
At the fields of Paschendale
And as night falls the general calls and the battle carries on
I long what is the purpose of it all
What's the price of a mile

Offline Tapase

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: 0
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 19, 2011, 22:42:26 »
Nie pozwala na cepy? Czytałem gdzieś że można podpiąć cep pod kości i sprawuje się to całkiem nieźle... Polecam poszukać a nie tracić nadzieję. ; p Z 'fizycznego' pktu widzenia m&b na pewno tego nie ogarnie, ale kości mogą w tym pomóc.
- próba przeniesienia Wojny o Pierścień na silnik M&B!
"Mod nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, lecz właśnie wtedy kiedy ma na to ochotę." - Gandalf do moderów.

Offline Kalpokor

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2424
  • Piwa: 0
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 20, 2011, 11:54:17 »
Kości ? Czekaj, czekaj, bo nie ogarniam.... Model i teksturę broni pewnie można zrobić, ale nie będzie on nigdy działał jak prawdziwy cep.

Offline Matim

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 793
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 24, 2011, 21:22:44 »
Nie jestem jakimś super modderem, lecz grając M&M każdy zobaczy, że chłopska milicja ma wieśniackie kosy (te w kształcie mniej więcej cepu) Może byłoby możliwe przerobić obrażenia na obuch i podmienić teksturę?

Offline Make My Day

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 904
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Go ahead. Make my day.
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 25, 2011, 14:47:56 »
Nie grałem i nie sądzę, że ten cep z M&M jest jak cep zwyczajny. Do tego normalnego potrzeba kości, by kulka (czy jak to tam się nazywa) na końcu się ruszała. Silnik po prostu na to nie pozwala, tak samo jak na pelerynki fruwające na wietrze.


https://www.youtube.com/user/Wojakson <-- mój kanał na YouTube (lets pleje, tutoriale 3D)

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 25, 2011, 14:59:31 »
MMD to co ty opisałeś to nie cep... Ale podobna zasada działania... W M&B jest tylko jedna kość na broń(tylko ciekawią mnie łuki teraz...) i dlatego nie da się zrobić animacji... A co do fizyki gdzieś wyczytałem, że M&B ma Physicsa czy to prawda?
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1535
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 25, 2011, 15:05:51 »
Warband ma Havoka(swoją drogą zmarnowali kase bo i tak nie jest tam zbyt wykorzystywany) a zwykły M&B Newtona.
Łuki są animowanymi modelami a nie zriggowanymi tak jak kusze, ikonki  itp.
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Conrad Shieldcrusher

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 292
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2011, 17:48:57 »
Kompletnie nie znam się na programowaniu, grafice, fizyce gier itp. Ale słyszałem, że na Havoku (który w WB obecny chyba tylko przy ragdollach) można bez problemu zrobić, że tak powiem "wyższą fizykę". Czyli jeżeli ktoś jest zdolnym programistą, to zrobienie cepa bojowego, czy kiścienia w WB jest teoretycznie możliwe? Dobrze rozumuję?

Offline Make My Day

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 904
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Go ahead. Make my day.
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 25, 2011, 18:40:23 »
Teoretycznie - tak.
Praktycznie - nie.

Niestety ale taka jest prawda. Jeżeli dałoby się to zostałoby to obcykane. Niestety Ci, którzy ogarniają skrypty w stopniu wysokozaawansowanym mówią, że jest to niemożliwe.


https://www.youtube.com/user/Wojakson <-- mój kanał na YouTube (lets pleje, tutoriale 3D)

Offline Tapase

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: 0
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 01, 2011, 07:53:22 »
No ciekawe, bo zakładając że wynalezienie perpetuom mobile jest niemożliwe nikt tego już próbować nie będzie. Co jeśli zjawi się osoba która nie wie że jest to niemożliwe?

1. Dojdzie do wniosku wyżej.
2. Skonstruuje PM?

Teoretycznie Havok jest, ciekawe czy uda się go wykorzystać tak, aby był zauważalny... Był by nie mały progres. ; p I wiem że każdy doświadczony moder powie że 'nie jest możliwe' choć SAM nigdy nawet nie próbował.

Pozdrawiam serdecznie!
- próba przeniesienia Wojny o Pierścień na silnik M&B!
"Mod nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, lecz właśnie wtedy kiedy ma na to ochotę." - Gandalf do moderów.

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 01, 2011, 15:29:33 »
Przyjdzie taki Mat i napisze fizyka dla czołgów i samolotów :P
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline b@rtu$

  • The Deluge dev
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Cep bojowy Jak??
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 28, 2011, 16:19:50 »
W M&B broń typu łuk, kusza itd ma verteks animację. Możliwe że można zrobić taką animacje do cepa. Pewnie nie będzie ona super fajna, ale może być blisko.
Właśnie wpadłem na pomysł zrobienia bata dla tatarów do WFAS-a i zobaczymy jak to wyjdzie.

Pozdrawiam.