Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Animacja  (Przeczytany 1452 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mangust

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 203
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Animacja
« dnia: Grudzień 25, 2010, 16:55:39 »
Czy da się przenieść animację walki wręcz z Warbanda do Mount&Blade Ogniem i Mieczem, i jak to zrobić?



Offline Joker

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Animacja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2010, 22:59:22 »
Da sie.
Musisz przenieść plik animacji który jest chyba w CammonRes a następnie dodac go w module_animation.
Ja bym tak zrobił.

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Animacja
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2010, 23:30:02 »
Chodzi ci jedynie o tą konkretną animację, tak? To jest to dużo bardziej skomplikowane. Na pewno nie próbuj pomysłu jokera, bez robienia backupu tego pliku.

Niestety nie wiem jak exportować klatki animacji z środka pliku, więc nie powiem ci jak, ale NA BANK nie wystarczy przerzucenie całego pliku.
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline Joker

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Animacja
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 26, 2010, 00:05:38 »
Backup to podstawa. Tak jak pisałem wyżej musisz skopiować coś w stylu "ani_attacks.brf" (Tu są animacje ataku - pierwszy plik w "CammonRe" w głównym folderze gry.)
Potem na pewno musisz ustawić tą animację w "module_animation.py", chociaż nie wiem bo chyba animacja walki z WB i M&B nazywają się tak samo i może są już zapisane. Jeżeli nie to również musisz odwiedzić "module_mission_template.py" aby dodać ją do np bitwy. Nie wiem ale przypuszczam że tak to będzie wyglądało.

A tak wgl to jest jakaś różnica w walce wręcz z podstawki i WB?

Pozdro

Offline Mangust

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 203
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Animacja
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 26, 2010, 17:37:13 »
Dzięki, spróbuję.

A tak wgl to jest jakaś różnica w walce wręcz z podstawki i WB?

W podstawce są moim zdaniem sztywne, zawsze prosta ręka.