Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Usuwanie miast  (Przeczytany 2637 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline shawn10

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
Usuwanie miast
« dnia: Lipiec 02, 2011, 23:03:36 »
Potrzebna będzie gra M&B i Module System

Otwieramy module_parties.py i znajdujemy linijkę i ją usuwamy
("town_2","Tihr:,     icon_town|pf_town, no_menu, pt_none, fac_neutral,0,ai_bhvr_hold,0,(-48.9, 92.6),[], 120),

No tak, ale wciąż podrużują do tego miasta karawany włączamy module_scripts.py
Znajdujemy te linijki i je także usuwamy

(call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_4"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_6"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_8"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_12"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_13"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_15"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_16"),

Wszystko spoko, ale jeden lord wciąż może myśleć że to jego miasto
Znajdujemy ten kod i go też usuwamy

(call_script, "script_give_center_to_lord", "p_town_2",  "trp_kingdom_6_lord", 0),

Potem znajdujemy to i to usuwamy

(party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_1_num_teams,   4),
      (party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_1_team_size,   4),
      (party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_2_num_teams,   4),
      (party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_2_team_size,   6),
      (party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_3_num_teams,   4),
      (party_set_slot,"p_town_2", slot_town_arena_melee_3_team_size,   8),
      (call_script, "script_center_change_trade_good_product ion", "p_town_2", "itm_smoked_fish", 130, 0),


No i po mieście nie ma śladu w grze
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2011, 08:12:36 wysłana przez shawn10 »

Offline dawio966

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Modder wszystkiego ;]
    • Moja stronka
Odp: Usuwanie miast
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2013, 13:22:57 »
nie ma szybszego sposobu?
jest to zmudna troche dluga robota jezeli ma sie wiecej do roboty w modzie...
Modder GTA SA, Gothic2NK, Warband
W razie jakies sprawy GG 36519953

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Usuwanie miast
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2016, 13:54:34 »
nie ma szybszego sposobu?
jest to zmudna troche dluga robota jezeli ma sie wiecej do roboty w modzie...
Hm.. z tego co wiem Morgh's Editor oferuje całkiem szybkie edytowanie Modułu. Ma jednak trochę mniej możliwości niż Module System.
Dajmy na to...
Z tworzeniem nowej frakcji trzeba pokombinować w factions.txt

Offline KasjanGaming

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Usuwanie miast
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2017, 15:30:43 »
A jeżeli planuje wyczyścić całą mapę?