Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: NASZE PRACE- 3D  (Przeczytany 305266 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 23, 2008, 19:46:55 »
hmm... czyli za bardzo odpicowałem?? eh... no dobra tylko że jeżeli zmniejszę to i zrobię model z sześcianu to model będzie bardzo kwadratowy :|

Z drugiej strony i tak nie zauważę tego w M&B bo jak?? heh może i jest jakiś sens w tym co mówisz :D

Offline Józef Sztacheta

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1250
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 24, 2008, 02:41:13 »
I jeszcze sprawy merytoryczne - przy modelowaniu postaraj sie zachowac odpowiednie proporcje - na miecz jednoreczny rekojesc jest zbyt masywna i wielka, na miecz dwureczny ostrze jest za malo masywne... jako poltorareczny tez mi sie za bardzo nie widzi.

Cytuj
Z drugiej strony i tak nie zauważę tego w M&B bo jak?? heh może i jest jakiś sens w tym co mówisz :D
Po prostu przyjrzyj sie modelom z M&B, bedziesz wiedzial w co mniej wiecej celowac, mimo ze tamte modele nie sa doskonale...

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 24, 2008, 17:29:37 »
Heh miecz dodałem taki jak na zdjęciu czyli 1100 edgy... nie widzę różnicy gra się wcale nie tnie :D ale brak tekstur czemu? tekstury w dds mam w textures wiec w czym problem? tekstury są w folderze textures i w .brf... ale nie wiem czemu ale gdy dodaje teksturę do brfedit to tekstura jest beżowa
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2008, 17:43:02 wysłana przez Lucassith »

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 24, 2008, 21:27:30 »
Masz złą wersje brfedita też tak miałem.
Spadku wydajnosci gry nie zauważysz jak będzie tylko jeden na mapie ale wyposaż wszystkich t temiecze i porównaj wydajnośc z taką samą bitwą z innymi mieczami. Będzie różnica.

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 24, 2008, 22:12:20 »
Jestem na 100% pewien że to nie jest brfedit... :| jeszcze raz opiszę co dokładnie zrobiłem

1. Wings3D: Zrobiłem teksturę w photoshopie i zapisałem jako tekstura.jpg
2. Wziąłem Import Image i nałożyłem teksturę na model
3. Miecz był oteksturowany
4. DDS Converter 2: Zmieniłem tekstura.jpg na tekstura.dds i włożyłem do C:\Program Files\Mount&Blade\Modules\MojNative\Textures
5. brfedit 0.8.9: Importowałem excalibur.obj i zapisałem do C:\Program Files\Mount&Blade\Modules\MojNative\Resource (nic wiecej nie robiłem tylko Importowałem model i zapisałem)
6. Dopisałem do modules.ini load_mod_resource = excalibur
7. Do Module_item dopisałem
Cytuj
["Excalibur",         "Excalibur", [("Excalibur",0)], itp_type_one_handed_wpn|itp_merchandise| itp_primary, itc_longsword, 250 , weight(1.0)|difficulty(0)|spd_rtng(110) | weapon_length(102)|swing_damage(28 , cut) | thrust_damage(20 , pierce),imodbits_sword ],
i wcisnąłem build_module.bat
8. Włączyłem moda i kupiłem mieczyk ale bez tekstur :| :|

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 24, 2008, 22:25:27 »
eh a texture i materiał to kto doda do brfa święty mikołaj?

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 24, 2008, 22:36:30 »
A masz gdzieś napisane jak zrobić ten materiał?? bo ja nie mam zielonego pojęcia chyba że ty wiesz :D jakbyś mógł to napisz mi na GG napisz tylko ja podziękuje i wykasuje twój numer żebyś się nie bał że zacznę się pytać :)... jak będę miał problemy to napisze na forum

GG: 8255712

Jak nie chcesz to napisz tutaj albo daj linka gdzie opisują ten trick :D

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 24, 2008, 23:20:04 »
Cytuj
daj linka gdzie opisują ten trick :D
Jedno oczko w górę na tym forum, dział modding, w którym właśnie jesteś. Temat: "WYCIĄGANIE MODELI Z WINGS DO *brf - samouczek", przypięty.

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 25, 2008, 08:47:20 »
Ok. Dzięki za wszystko ale przez noc doszedłem do tego sam :D jakimś cudem... model ładnie wygląda i jest cacy, robię nowy.

Dzięki wszystkim za pomoc...

Offline Loriano

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 22, 2008, 14:14:24 »
Mój model force pike  z gwiezdnych wojen :P



Poprawiłem link, bo był źle umieszczony.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2008, 12:36:09 wysłana przez Kolba »

Offline Lucassith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 28, 2008, 16:48:03 »
Nooo wygląda ładnie ale wiesz... w praktyce taka lanca w wojnie na bronie białe była na 2-3 walki albo nawet krócej bo jak się złamie to tylko do wyrzucenia była, a wątpię któremu kowalowi chciało by się robić tak ozdobioną lance :), ale jak na gwiezdne wojny to idealna, zaraz przyśle swoją :)

Moje cudo :) ma tyle szczegółów że nie nadaje się do umieszczenia w grze hehehe

« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2008, 09:27:46 wysłana przez Lucassith »

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 06, 2008, 22:42:42 »
To ja dam rendera na konkurs w CD-A wprawdzie trochę odbiega od tematu ale...

http://img144.imageshack.us/my.php?image=0001sm1.jpg

A modele które robie do gry niegługo zobaczycie na zapowiedzi do moda którego robie z Crusaderem

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 06, 2008, 23:23:51 »
Sorry,że też nie na temat, ale mat te prace na konkurs miały być nieoteksturowane
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 07, 2008, 10:35:25 »
No i są. To są czyste textury wewnątrz blenderowe jedyne słuszne i dozwolone ;) Z góry przepraszam za jakość rendera wiele osób twierdzi że internal jest jednym z najgorszych silników renderujących.
PS. Pablo przez twój awatar i sygnaturkę oślepłem.

Offline Crusader

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 165
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • 7,62mm
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 08, 2008, 19:45:26 »
Mój Lee Enfield. Wg. mnie nawet nieźle mi wyszedł

" Albowiem Bóg stworzył ludzi, a Samuel Colt uczynił ich równymi.. "