Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: NASZE PRACE- 3D  (Przeczytany 299436 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline pumeX

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 11, 2008, 18:24:34 »
Moja pierwsza (i nie ostatnia) praca w wingsie - drewniana buława.


283 poly   i wspaniała, niepowtarzalna tekstura.

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 07, 2008, 17:24:03 »
No to może i ja się pochwalę swoimi pierwszymi pracami.
Dwa miecze z XV wieku, nieoteksturowane.
Co sądzicie?

http://img241.imageshack.us/img241/1848/miecz01gn4.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/6034/miecz02cy5.jpg


Offline Kosiciel

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 222
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 08, 2008, 13:00:32 »
Wygląda to całkiem w porządku, chciałbym zobaczyć oteksturowany model w grze :)
..:: KOSICIEL ::..

Offline slimak78

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 14, 2008, 10:56:13 »
mój pierwszy w życiu model, pseudo-Afrykański nóż. Textur nie będzie, mój komputer dopadła grypa i za nic nie potrafię wgrać tekstur na przedmiot. Myślę o zrobieniu dodatkowej frakcji do mount&blade, ale moje doświadczenie w dziedzinie modowania ogranicza się do nawalania w Paleotholica.



Jestem nawet zadowolony, jak na pierwszy model chyba nie jest źle. Nie wiem, nie znam się :P

Edit: Jakby ktoś miał ochotę pomóc mi z tym modem chętnie podzielę się pomysłami i w ogóle ;-)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2008, 11:05:28 wysłana przez slimak78 »

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 22, 2008, 18:38:15 »
A to moje następne "dzieło" czyli przyłbica "Hundsgugel" (zwana psim pyskiem).
Model nawet mi wyszedł, ale nad teksturą muszę jeszcze popracować.
Co myślicie?



Tylko nie mam pojęcia jak go zaimplementować w grze :P

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 22, 2008, 19:25:11 »
No no no... Bardzo fajne. Gdybyś wyeksportował przyłbicę do formatu .obj, to chyba byłbym w stanie wrzucić ją do do gry.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2008, 23:36:43 wysłana przez Daedalus »

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 22, 2008, 21:06:37 »

Zrobiłem klapenvisera (czy jakoś tak ;D) niestety nie mogę go oteksturować bo jakieś błędy wyskakują może zbyt wcześnie użyłem komendy "hide".

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 23, 2008, 01:18:20 »
Lord Wulfstan,



Jasnością tekstury się nie przejmuj, bo chyba źle ustawiłem niektóre wartości. Problem jest tylko z modelem. Taki trochę "niekompletny" importuje się do brfa. Jak go otwierałem w Wingsie, to wszystko było ok, więc nie wiem co jest grane. Może ktoś bardziej obeznany będzie wiedział o co kaman. ;)

Jutro napiszę Ci jak zaimportować własne przedmioty do gry.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 23, 2008, 14:40:09 »
Dlatego ten model jest taki "dziurawy" bo nie wszystkie vertexy są połączone
Najlepiej użyć komendy tesselate - triangulate to powinno pomóc ;).

Offline pumeX

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 23, 2008, 15:50:18 »
Moja druga praca.


I jak?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 23, 2008, 17:26:32 »
powinno pomóc ;).
Pomogło. ;)

Teraz hełm wygląda tak:


I z trochę większym połyskiem:


W ekpwipunku (razem ze starym):


Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 23, 2008, 17:52:00 »
Widzę, że jednak trzeba popracować nad teksturą... ten hełm teraz wygląda jak ze Gwiednych Wojen :)

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 23, 2008, 17:54:50 »
Daedalusie co ustawiasz w brfie że hełm tak lśni?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3900
  • Piwa: 130
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 23, 2008, 18:06:15 »
Shader (iron_shader) + odpowiednia wartość Specular. Ten bardziej lśniący hełm miał materiał z takimi ustawieniami, jak tutaj:


Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 23, 2008, 18:18:03 »
Dzięki, przyda się :)
 Tak patrzę na te modele i widzę ze śmiało można by zrobić polskiego Osp packa :D