Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: NASZE PRACE- 3D  (Przeczytany 283600 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Piwa: 28
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2835 dnia: Czerwiec 06, 2016, 20:58:38 »
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Sorki za potrójny post :D

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2836 dnia: Czerwiec 06, 2016, 21:08:48 »
No, to jest fajne :P Jakąś grę robisz, czy takie tylko scenki? :P

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Piwa: 28
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2837 dnia: Czerwiec 06, 2016, 21:15:43 »
Scenki, jestem tylko matołkiem od robienia grafiki, nie programistą :D

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2838 dnia: Listopad 19, 2016, 18:56:43 »
Temat już dawno nie był ruszany, to wstawię coś od siebie.

Teraz zajmuję się robieniem czegoś (mam nadzieję) naprawdę fajnego, czegoś, czego jeszcze nie robiłem. Jestem w trakcie tworzenia sceny, która kiedyś przyszła mi do głowy i tak nosiłem się z tym pomysłem. Póki co jednak chciałem zrobić krótki odpoczynek od tego i wziąłem się w wolnej chwili za coś szybkiego. W sumie wyszły pewnie ze 3-4 godziny (rozłożone w czasie) mało intesnywnej pracy i mamy szachy :P Ot tak, dla zabawy.

(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Piwa: 28
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2839 dnia: Listopad 20, 2016, 13:53:22 »
Całkiem fajnie wygląda oprócz konia, ma dziwnie balonowy kształt, na wszystkich polach jest ten sam wzór drewna no i na rogach ramki mogłyby być jakieś szczeliny, żeby było widać jak jest zbudowana :)

Ostatnio zrobiłem dwa pojazdy do moda pierwszej Red Orchestry, samo diffuse
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Tu więcej screenów: https://www.artstation.com/artwork/5b2Yg
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2017, 20:11:14 wysłana przez Lotnik »

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2840 dnia: Listopad 20, 2016, 15:16:39 »
Dzięki za uwagę :) Całość robiona byla krótko, dla fanu, może kiedyś przy tym jeszcze usiądę, poprawię tego konika (rzeczywiście dość kiepsko wyszedł), szachownicę i coś z tego zrobię :D

Lotnik, twoje modele są naprawdę dobre. I tutaj mam pytanie, które zawsze mnie nurtowało. Skąd ty bierzesz te tekstury? Masz jakieś gotowce (skąd?) czy sam to jakoś majstrujesz. I jak zrobić takie zabrudzenia, rysy na modelach? Nigdy nie wiedziałem, skąd to ludzie biorą, że tak fajnie wygląda :P

Offline Lotnik

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Piwa: 28
  • Wyjadam żelki
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2841 dnia: Listopad 20, 2016, 18:47:52 »
Zabrudzenia i przetarcia najlepiej wycinać ze zdjęć, bo wtedy są najbardziej realistyczne. Wycięty fragment nakładasz na model najlepiej w programie do 3d, żeby nie przejmować się szwami. W blenderze dodaje przezroczystą  teksturę na wierzch i maluję po niej w trybie texture paint, potem dopasowuje kolorystyke w PS albo gimpie.
http://www.textures.com/category/decals/52338 Tu masz gotowe do użycia jako tekstura brusha decale.

Można też zrobić wypełnioną warstwę rdzy/piasku i jako maskę użyć odwrócone AO


Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6530
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2842 dnia: Listopad 20, 2016, 18:54:33 »
Świetna robota, zarówno Lotnik, jak i firentis :D

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2843 dnia: Listopad 20, 2016, 20:12:53 »
O, dzięki Lotnik. To mi się przyda :)

Online Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 461
  • Piwa: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Plz, Kazuma-san :O__O:
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2844 dnia: Styczeń 16, 2017, 10:56:58 »
Wróciłem trochę do Warbanda z powodu większej ilości wolnego czasu. Pozwoliło mi to na stworzenie kolejnego pancerza, którego przeznaczenia sam nie znam. Gdyby ktoś wiedział jakiej jednostce mógłbym przydzielić tę skórzaną zbroję, to zachęcam do podzielenia się swoją opinią.

Inspiracja: Prophesy of Pendor Dev Blog (2?)

(click to show/hide)


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2845 dnia: Styczeń 16, 2017, 19:01:48 »
Spoko, choć wydaje mi się, że te wszystkie paski mógłbyś bardziej uwypuklić. Masz tam specular? Może trochę mocniej go podkręć. Wyglądają tak dziwnie płasko :P

Online Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 461
  • Piwa: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Plz, Kazuma-san :O__O:
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2846 dnia: Styczeń 16, 2017, 20:20:32 »
Spoko, choć wydaje mi się, że te wszystkie paski mógłbyś bardziej uwypuklić. Masz tam specular? Może trochę mocniej go podkręć. Wyglądają tak dziwnie płasko :P

Feedback noted. Podkręcę trochę normalmap i specular.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2847 dnia: Styczeń 16, 2017, 20:23:15 »
E, właśnie o normalkę mi chodziło :P Nie specular, mój błąd :D

Offline k0nr@d

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2848 dnia: Styczeń 16, 2017, 22:59:29 »
Wróciłem trochę do Warbanda z powodu większej ilości wolnego czasu. Pozwoliło mi to na stworzenie kolejnego pancerza, którego przeznaczenia sam nie znam. Gdyby ktoś wiedział jakiej jednostce mógłbym przydzielić tę skórzaną zbroję, to zachęcam do podzielenia się swoją opinią.

Inspiracja: Prophesy of Pendor Dev Blog (2?)

(click to show/hide)
Dobrze być czyjąś inspiracją :)

Całkiem zgrabnie Ci to wyszło - jak na mój gust to metal błyszczy się wystarczająco (specular ok), ale, jak wspomniał firentis, normal map mogłaby być dawać silniejszy efekt. Dodałbym także cienie w miejscach gdzie skórzana kurtka styka się z kolczugą (n.p. ramiona), aby uzyskać efekt że skóra jest nałożona na metal.


Online Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 461
  • Piwa: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • Plz, Kazuma-san :O__O:
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #2849 dnia: Styczeń 17, 2017, 14:22:34 »
Dobrze być czyjąś inspiracją :)

Całkiem zgrabnie Ci to wyszło - jak na mój gust to metal błyszczy się wystarczająco (specular ok), ale, jak wspomniał firentis, normal map mogłaby być dawać silniejszy efekt. Dodałbym także cienie w miejscach gdzie skórzana kurtka styka się z kolczugą (n.p. ramiona), aby uzyskać efekt że skóra jest nałożona na metal.

O matko i córko! Przecież ty jesteś k0nr@d, ten który tworzy te piękne modele, tekstury, retextury do PoP'a. Bardzo dziękuję za feedback, oczywiście zastosuję się. Człowieku, tworzysz naprawdę piękne rzeczy. PoP z początku mnie trochę odpychał ze względu na ilość niezbalansowanych rzeczy i trochę koślawych modeli, ale potem wyszła nowa wersja która te rzeczy poprawiła, a teraz wychodzi kolejna, której nie mogę się doczekać po zobaczeniu screenshotów z dev bloga :D To co zrobiłem ja to tylko nędzna próba wrócenia do formy :D


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker