Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: NASZE PRACE- 3D  (Przeczytany 305055 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 07, 2009, 15:10:57 »
W sensie za pieniądze bo jak tak to ja jak nie to nikt (chyba).

Offline Świeży

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 98
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 07, 2009, 15:22:49 »
nie za pieniądze...przydał by mi sie prosty zwykly miecz moze z jakims rubinem i to tyle

Offline Credo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaizoku Onii, Ore Wa Naru!
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 07, 2009, 15:59:37 »
To go zrób. ;) I tyle. Prosty miecz to zrobisz w 5min. A jak chcesz skleić po prostu figury, to sklej. Mat, od polygonów, no właśnie zaczynają tworzyć model DOBRZY. A on (chyba) siedzi w podstawach. Więc na początek wg. mnie, sposób od cube'a lub cylindrów (przynajmniej wg. Kowala) jest lepszy.
Pozdrawiam i to tylko moja opinia.
Credo
Japońsko-murzyński twardziel, sądząc po avatarze i sygnaturce.

Offline Kowal

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 07, 2009, 18:46:48 »
Poza tym zakładając że Sopel siedzi na Wings3D to raczej ciężko będzie mu zacząć od pojedynczego verta lub polygona, bo w Wingsie trzeba zacząć z jakiejś figury, wydzielając potem poszczególne elementy.

Mat, z tego co się orientuję to pracujesz na blenderze lub maxie, a tam jest "troszkę" inaczej ( swoją drogą chciałem się przerzucić na Blender'a ale cierpliwości jakoś nigdy nie starczyło :P )

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 07, 2009, 18:55:12 »
Pracuje w blenderze bo wspieram darmowy i opensorcowy soft. W blenderze też teoretycznie nie można zacząć od pojedynczego verteksa ale da się usunąć wszystkie inne. Najłatwiej zrobić pożądny model właśnie z vertexa.
PS. Blender na początku wydaje się trochę dziki ale jak zrobi się pierwszy krok to resztę robi się intuicyjnie zdecydowanie polecam.
PPS. Jak ktoś chce zobaczyć moje modele może pograć w Festung Breslau moda lub zobaczyć rendera którym się już chwaliłem w tym temacie. Tak żeby nie było offtopa.

Offline UberSopel

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • WORLD OF WARCRAFT
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 08, 2009, 17:02:54 »
A to mój hełm zrobiłem go w 5 min

http://chomikuj.pl/Altairassassin

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 08, 2009, 17:11:21 »
zrobiłem go w 5 min
To akurat nie jest powód do chwały...
A co do hełmu spróbuj go oteksturować.

Offline SowaEvil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 117
  • Piwa: 0
  • http://zalukaj.pl/polecony,292110/
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 10, 2009, 18:52:20 »
Po prawej stara wersja po lewej poprawiona:) Postaram sie go oteksturować

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 11, 2009, 02:25:54 »
Szczerbiec. Może nie idealny, ale i tak mi się podoba. :P


Offline Sanvean

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Piwa: 0
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 11, 2009, 09:44:42 »
skąd wziąłeś teksturę? i czym go oteksturowałeś :o

Tekstura to połączone dwa różne zdjęcia + kilka moich dodatków.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2009, 09:58:31 wysłana przez Daedalus »

Offline Crusader

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 165
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • 7,62mm
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 11, 2009, 15:41:22 »
No chyba największą rolę w tym modelu spełnia dobrej jakości tekstura. Gorzej jest w przypadku bardziej skomplikowanych modeli (wiem coś o tym) :/

" Albowiem Bóg stworzył ludzi, a Samuel Colt uczynił ich równymi.. "

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 12, 2009, 14:55:10 »
Oto kilka ostatnich moich modeli:

Toporzysko:


Toporeczek:


Włócznia św. Maurycego (tekstura do poprawy):


edit: No to jeszcze jedna ciupaska:
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2009, 17:47:21 wysłana przez Daedalus »

Offline Crusader

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 165
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • 7,62mm
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 12, 2009, 18:40:45 »
Nie no teraz to się popisałeś! Gratuluję szczególnie tesktury. :)

" Albowiem Bóg stworzył ludzi, a Samuel Colt uczynił ich równymi.. "

Offline Diego

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 242
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem cziterem bo jeżdżę rowerem z wh
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 13, 2009, 10:28:39 »
Może mój toporek prze pracach Daedalus wygląda "cienko", ale w końcu każdy od czegoś zaczynał.

Edit: Ulepszona i o teksturowana  wersja.
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2009, 15:45:03 wysłana przez DIEGO »

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11%, wklej to do
podpisu!

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: NASZE PRACE- 3D
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 13, 2009, 10:32:29 »
Co was na te topory wzieło. Ja niedługo (jak skończe) zaprezentuje Ratusz Wrocławski do FB moda.