Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodawanie nowych przedmiotów do gry  (Przeczytany 49372 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline proud

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3264
  • Piwa: 4
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #60 dnia: Czerwiec 26, 2009, 20:29:26 »
Próbuj zmieniać nazwy textur lub materiałów w brfedit, przy tym przedmiocie. Ta tekstura co ją zrobiłeś naprawdę nazywa się "default"? Spróbuj zmienić jej nazwę.

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #61 dnia: Czerwiec 26, 2009, 22:37:06 »
Już tego próbowałem... Robiłem też różne możliwości z zamianą nazw i nic...

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 27, 2009, 08:59:39 »
Są dwie możliwości:
- masz w pliku brf jakiś materiał, który odwołuje się do nieistniejącego wpisu tekstury "default" (możliwe, że wraz z importowaniem modelu do brfa utworzył się nowy, niechciany i niepotrzebny materiał - wówczas go wywal)
- masz w pliku brf wpis tekstury default, ale nie masz pliku default.dds w katalogu Textures

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 27, 2009, 10:23:42 »
Pierwsza możliwość raczej odpada... Zaraz sprawdzę tą drugą...

Offline Stail

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Piwa: 0
  • sp@m
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 03, 2009, 20:52:24 »
 Mam problem z włączeniem BRF Edit. Mam zainstalowany NetFramework 2 i nadal wyskakuje mi taki komunikat...

Offline Ans

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 137
  • Piwa: 0
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 03, 2009, 21:12:43 »
Problem z direct X 9 ,a nie NetFramework,  zainstaluj najnowszą wersje directX ' a, lub...
alternatywa
ściągnij brakujący plik dll z biblioteki dll
link:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_29
wklej do folderu z bibliotekami w windowsie i problem zniknie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 21:17:04 wysłana przez Ans »

Offline Stail

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Piwa: 0
  • sp@m
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 03, 2009, 23:00:42 »
Mógłbyś dokładnie nazwać ten folder do którego mam włożyć ten plik. Z góry dziękuję.

Offline Ans

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 137
  • Piwa: 0
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 04, 2009, 10:15:28 »
Plik który ściągnąłeś jest spakowany zipem, możesz go otworzyc winrarem. Oprócz samego pliku dll w tym folderze jest równiez pliczek readme, tam pisze gdzie trzeba go wkleic.


u mnie jest to :
C:\WINDOWS\system32
lub
C:\WINDOWS\system
w kazdym razie na pewno któryś z tych dwóch :)

Offline Stail

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Piwa: 0
  • sp@m
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 04, 2009, 11:10:32 »
Dzięki za pomoc. Teraz już sobie jakoś poradzę.

Offline piramid.head

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 09, 2009, 08:38:09 »
Robię wszystko jak należy ale gdy dochodzi do ładowania gry to wyskakuje

 RGL ERROR

Unexpected end of file while readting file Modules\mój mod\item_kinds1.txt

Dodałem model,textury,wpisy do moules i item_kinds.

Co robić?

Offline proud

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3264
  • Piwa: 4
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 09, 2009, 08:45:54 »
Robię wszystko jak należy ale gdy dochodzi do ładowania gry to wyskakuje

 RGL ERROR

Unexpected end of file while readting file Modules\mój mod\item_kinds1.txt

Dodałem model,textury,wpisy do moules i item_kinds.

Co robić?
Musiałeś coś źle wpisać liczbę w "item_kinds1" jak Ci pokazuje to:
Cytuj
Unexpected end of file while readting file Modules\mój mod\item_kinds1.txt
To znaczy tyle, że liczba tam wpisana jest większa niż rzeczywista ilość wpisów przedmiotów w pliku.

Offline fredzio30

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 07, 2009, 11:41:04 »
Pomocy, robiłem wszystko tak jak Deadlus napisał, włączam m&b nic mi nie wyskakuje, rozpoczynam nową grę, no i co oczywiście tak, tak chodzę po sklepach ale niestety nie mogę tego odszukać. Może ktoś wie dlaczego nie mogę tego znaleść, jeżeli nikt nie wie to chociaż niech ktoś powie jak go mogę sobie umieścić w mieście tak jak jest dziwna zbroja i miecz.

Offline SowaEvil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 117
  • Piwa: 0
  • http://zalukaj.pl/polecony,292110/
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 30, 2009, 19:15:53 »
Witam robiłem wszystko tak ja było w tutku Daedalusa tyle, że miałem problem ze zrobieniem kanału alfa do textury, więc poszperałem trochę w texturach m&b i zobaczyłem ze niektóre też nie mają kanału alfa, za to jest inny plik z przyrostkiem specular i to jest kanał alfa dla tamtej textury. No to zrobiłem podobnie i wkońcu zaimportowałem swój mieczyk do br fa. Edytowałem module.ini i item_kinds1 zapisałem zmiany włączam grę i wyskakuje mi ten sam błąd co Małemu tyle że błąd odnosi się do mieczkw_specular.

Edit: Problem rozwiązany Daedalus miał rację dzięki za pomoc.
(click to show/hide)
Jedyny problem jaki mi jeszcze pozostał to: jak wkłada miecz do pochwy to się zamienia na Grat_Sword
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2009, 01:00:37 wysłana przez SowaEvil »

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 12, 2009, 09:21:52 »
Podeślij to co wpisałeś w Module system lub ustawiłeś w item editorze.
Jeżeli dobrze mi się wydaje nie ustaliłeś mesha odpowiedzialnego za chowany miecz. Jak dasz wkleisz linie/dasz screena to napisze co ustawić.

Offline SowaEvil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 117
  • Piwa: 0
  • http://zalukaj.pl/polecony,292110/
Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 12, 2009, 11:24:57 »
 itm_mieczkw Miecz_Kazimierza_Wielkiego Miecz_Kazimierza_Wielkiego 2  mieczkw 0 scab_bastardsw_b 3458764513820540928  6356995 9223635958660858096 423 155668 2.750000 100 0 0 0 10 39936 95 0 125 0 287 39
0

Już chyba wiem co mam źle chodzi o to co podkreśliłem tak?