Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dodawanie nowych przedmiotów do gry  (Przeczytany 49414 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mathew19951

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 12, 2014, 22:06:38 »
1. MS  to module System - skrypty. Program do otwierania nazywa się Python, którego jest kilka wersji :-)

2. Ta paczka to wytłumaczenie krok po kroku, jak dodawać rzeczy z już gotowymi modelami

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 13, 2014, 08:44:36 »
Nie wiem co dokładnie umieścił Mathew, bo nie mam konta na chomikuj, ale jeśli nie ogarniesz tego, co tam jest to mam taką propozycję: ściągniij edytor Morgha (http://www.mbrepository.com/file.php?id=1798) i zrób krok po kroku to, co wcześniej o dodawaniu przedmiotów napisałem. Jak czegoś nie będziesz wiedział/nie zrozumiesz to napisz albo zdaj się na znajomość słów w języku angielskim.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Pawian

  • BANITA
  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Piwa: -7
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #227 dnia: Styczeń 16, 2014, 20:28:42 »
a jak samemu stworzyc nowy przedmiot, w jakims prostym programie?

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #228 dnia: Styczeń 18, 2014, 15:36:50 »
Jeśli chodzi o model, to zależy od preferencji, nie wiem, ja korzystałem z Blendera.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #229 dnia: Kwiecień 01, 2014, 19:18:05 »
Są może gdzieś wypisane shadery, który od czego, bo ja nie za bardzo to ogarniam... ;/
I czy może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi wartościami? "Specular" "R" "G" "B" oraz ta obok przycisku set? Nie wiem kompletnie do czego to służy...
Wiem, że dla was to jest oczywiste i proste, ale ja mam z tym problem, ponieważ niedawno zacząłem modować i nie umiem jeszcze zbyt wiele... :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2014, 19:39:33 wysłana przez firentis »

Offline Mathew19951

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 115
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #230 dnia: Maj 22, 2014, 14:07:33 »
Tak jeszcze mnie naszło - w niektórych modach pod różnymi rzeczami pojawiają się opisy, np. w Light&Darkness pod fabularnymi przedmiotami czy w NO pod zestawem zjednoczenia. Czy można to dodać jakoś w item_editorze lub po prostu notatniku?

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #231 dnia: Wrzesień 14, 2015, 21:31:08 »
Sorry za odkopywanie tematu, zadałbym to pytanie w dziale "pytania i odpowiedzi" ale nie chcę dostać bana za multiposting xD

A tak się składa, że mam problem związany z dodawaniem nowych przedmiotów do gry.

Co zrobiłem:

1) Za pomocą OpenBRF 0.0.81b otworzyłem pliki od armors_b.brf aż do armors_i z folderu CommonRes.
2) Zaznaczyłem zbroje i ich .lod, wybrałem selected i Export static mesh
3) Wyeksportowałem wszystkie pliki jako .obj na pulpit.
4) Utworzyłem nowy .brf, który nazwałem Strzelcy1.brf
5) Dodałem do pliku prawie wszystkie zbroje z Native'a, niech przykładem będzie Nomad Armor
6) Dodałem do każdej zbroi plecak. Tak więc jeśli mam nomad_armor_plecak, to plecak do niego jest zapisany jako nomad_armor_plecak.1 i kiedy w OpenBRF zaznaczam obie nazwy, to pokazuje mi się cała zbroja nomada z plecakiem. Nazwy plików .lod są takie same dla nomad_armor_plecak i dla nomad_armor_plecak.1 tzn. żeby nic nie spierdolić, nie ruszałem oryginalnych .lod a dodałem swoje własne do plecaka.
7) Wchodzę w item_kinds1.txt, kopiuję przedmiot nomad_armor na koniec listy ( ale przed informacją items_end), zwiększam listę itemków o 1, ustawiam odpowiednie nazwy i wszystkie parametry.

8) i tu zaczyna się problem - w grze widać zbroję nomada, ale nie widać plecaka. Gdzie popełniłem błąd? Flagi jakie ustawiłem dla tej zbroi to były tylko merchandise i te odpowiadające za ich stan "tattered, battered" itd. itp.

Oczywiście module.ini ma wpis load_mod_resource = Strzelcy1

Proszę o szybką pomoc, bo mnie to dręczy w uj :x
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline b@rtu$

  • The Deluge dev
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #232 dnia: Wrzesień 14, 2015, 23:38:15 »
Upewnij się że nazwy są takie same, najlepiej skopiuj i wklej te nazwy meshy. Dodatkowo spróbuj nadać nazwy według przykładu:
Plecak.0
Plecak.1
Chodzi o tą numerację.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #233 dnia: Wrzesień 15, 2015, 00:16:50 »
Nazwy są dokładnie takie same, jestem tego pewien, ponieważ użyłem przycisku F2, czyli grupowego nazywania przedmiotów. Prześwietliłem je jeszcze kilka razy i naprawdę nie mogę znaleźć błędu.

W grze wygląda to tak, że pokazuje się pancerz bez plecaka i moja postać jak biega, to ten pancerz nie lezy na niej, tylko jest sztywny, zupełnie jakby dodanie plecaka rozwaliło wszystkie jego animacje. Nie wiem, w czym tkwi problem.

EDIT: Chyba już wiem w czym tkwi problem, ale to tylko domysły - dałem opcję export static mesh, a  chyba powinienem był dać "export rigged mesh". Zaraz to sprawdzę i napiszę, czy rozwiązałem problem.


EDIT 2: Miałem rację, zrobiłem export rigged mesh, nadpisałem pliki, są plecaki, wszystko działa ładnie, pięknie, module.ini nie było mi potrzebne :3 ponieważ właśnie przed chwilą to odkryłem, piszę tutaj o tym, być może ktoś jeszcze kiedyś będzie robił zbroję w częściach i w kilku różnych teksturach i meshach, to żeby wiedział, że przy eksporcie, trzeba zawsze dać w OpenBRF'ie "export rigged mesh" dla zbroi (prawdopodobnie dla broni też, a export static mesh dla budynków - ale to tylko moje domysły).

Fuck yea, jestem zajebisty, sam się szybko uczę nowych rzeczy bez niczyjej pomocy ^^
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2015, 01:55:29 wysłana przez Tyr »
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Andargon

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #234 dnia: Luty 22, 2016, 18:33:12 »
ja mam taki problem że gdy wchodzę do sklepu z bronią, tam pewnie jest miecz który jest z moda wywala mi grę i co ja mam zrobić :(? proszę o pomoc tutaj jest pokazane jak napisałem w kindsie
ak_miecz_a Czosnek Czosnek 1 ak_mixitems 3458764513820540928  4259843 9223635954298781951 526 155668 2.250000 100 0 0 0 9 37888 97 0 105 0 283 37
 0
0
zrobiłem tak znalazłem losowy miecz skopiowałem potem to z przodu wiadomo usunąłem wpisałem to co trzeba ok w module też chyba wszystko poprawnie zrobiłem więc pytanie co nie pyka proszę o pomoc jeśli ktoś się orientuję o co biega a jeśli nie to napiszcie mi w skrócie dla debila jak to zrobić bo po prostu nie wiem czemu mi to nie działa.. :(

Offline Elendirn

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dodawanie nowych przedmiotów do gry
« Odpowiedź #235 dnia: Styczeń 07, 2017, 17:03:48 »
Kiedy chcę zaimportować mój hełmik do BRF to mi wyskakuje błąd cannot load ImperialHelm1
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2017, 17:34:29 wysłana przez Elendirn »