Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

Tak
509 (93.6%)
Nie
8 (1.5%)
Niewiem bo nie moduje
27 (5%)

Głosów w sumie: 534

Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 67660 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gacek3000

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • NIE dla ACTA!
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 26, 2010, 18:52:12 »
Po 1: Po co ten cały wxPython? Dodaj zmienne środowiskowe, to dziecinnie łatwe.
Po 2: module_info.py Jak masz je ustawione? Użyj slashów (/), a nie backslashów (\). Poza tym na końcu linii eksportu MUSI BYĆ SLASH, czyli:
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod/"
a nie
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod"
Nie zapomnij utworzyć folderu, do którego chcesz eksportować pliki. Na moim przykładzie folder D:/Mount & Blade/Modules/Mod/ musi istnieć.

Zmienne środowiskowe zmieniałem już dawno. Zamiast slashów miałem backslashe. Zmieniłem ale nadal jest ten błąd.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2010, 18:57:16 wysłana przez Gacek3000 »

Offline Goliath

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 26, 2010, 19:09:49 »
Masz stworzony folder eksportu?

Offline Gacek3000

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • NIE dla ACTA!
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 26, 2010, 19:31:09 »
Masz stworzony folder eksportu?

Chodzi o backup_pl? Jeśli nie to gdzie jest ten folder eksportu?

Offline Goliath

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 26, 2010, 19:53:20 »
Nie. Chodzi mi o ten folder, który ustawiłeś w module_info.py.

Offline Gacek3000

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • NIE dla ACTA!
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 26, 2010, 20:06:21 »
Mam ustawione. W modules trzeba było utworzyć folder zawartość trzeba było skopiować z native.

Offline Wambo

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 459
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 30, 2010, 15:18:21 »
U mnie pojawia się coś takiego:

Wszystkie pliki mają rozszerzenie .pyc Co może być przyczyną tego błędu?

Witam otóż mam pytanie mam dokładnie ten sam problem ale nie wiem gdzie i jak mogę zmienić to rozszerzenie czy byłby ktoś tak miły i napisał tu jak to zrobić bo to na razie jedyny problem jaki jest na mojej drodze do dalszych prac nad moim mini modem :/.

Z góry dziękuje.

Offline Goliath

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 30, 2010, 16:23:03 »
Po 1: Po co ten cały wxPython? Dodaj zmienne środowiskowe, to dziecinnie łatwe.
Po 2: module_info.py Jak masz je ustawione? Użyj slashów (/), a nie backslashów (\). Poza tym na końcu linii eksportu MUSI BYĆ SLASH, czyli:
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod/"
a nie
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod"
Nie zapomnij utworzyć folderu, do którego chcesz eksportować pliki. Na moim przykładzie folder D:/Mount & Blade/Modules/Mod/ musi istnieć.
Przecież kilka postów wyżej napisałem co masz zrobić! I jedna mała rada: Nie zmieniaj rozszerzenia na .pyc!

Offline Zizka

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1018
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Unsuccesfool
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 01, 2010, 12:27:32 »
Naprawdę, dużo łatwiej edytować to wszystko Notepadem ++
"Czegoż płaczesz? - staremu mówił czyżyk młody -
Masz teraz lepsze w klatce niż w polu wygody".
"Tyś w niej zrodzon - rzekł stary - przeto ci wybaczę;
Jam był wolny, dziś w klatce - i dlatego płaczę".

Offline Ciaprok303

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 12, 2010, 14:03:00 »

Ta ale mi pomogles.....
tylko co ja mam z tym wszystkim teraz niby zrobic? ;/

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 12, 2010, 16:06:01 »
Edytować i kompilować. Ewentualnie zostawić w spokoju, jeśli mimo wszystkich tutoriali tego nie ogarniasz.

Offline Arsene

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 13, 2010, 19:33:22 »
Witam. Zmieniłem Nordyckiego Huskrala na Nord Lancer, a Nordyckiego veterana na Nord Men at Arms. Dałem na początku tf_mounted, a do ekwipunku dwa konie. Jednak oni nadal są pieszo. Dlaczego ?
SHOGUN MOD FAN!

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 14, 2010, 18:48:17 »
Spróbuj dodać flagę tf_guarantee_horse, powinno pomóc

Offline Arsene

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 14, 2010, 21:15:48 »
Nie pomogło. Kawaleria nadal biega pieszo. Jakieś pomysły ?
SHOGUN MOD FAN!

Offline bartucha555

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nigdy nie przerywaj swojemu wrogowi, kiedy błądzi
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 14, 2010, 22:39:50 »
A dałeś im umiejetnośc jazdy konno odpowiednio do wierzchowców?
''Wrogowie, którym grozisz, tworzą armię, wrogowie, których zabijasz, tworzą groby''
Taką Polska stoi racją, na pohybel innym nacjom...

Offline Arsene

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #89 dnia: Lipiec 14, 2010, 22:55:29 »
Dzięki wielkie w tym tkwił cały problem ;] Już niebawem Nordycka ciężka jazda zawojuje cały kraj, haha!

No cóż, w przypadku Nordyckich Lansjerów (wcześniej huskrali) i Man-at-Arms zadziałało, podobnie jak na Rhodockich sierżantów, jednak potraktowanie tym zabiegiem Nordyckich wojowników nie przynosi efektów. Poniżej przedstawiam ich kod z MS, powiedzcie co dodać/zmienić żeby jeździli konno, będę dozgonnie wdzięczny ;]

(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2010, 23:45:51 wysłana przez Arsene »
SHOGUN MOD FAN!