Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

Tak
509 (93.6%)
Nie
8 (1.5%)
Niewiem bo nie moduje
27 (5%)

Głosów w sumie: 534

Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 67640 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 04, 2010, 23:35:50 »
Poki co jeszcze nie ma. Wszedzie mowia, ze musi uplynac pare dni od premiery zeby wypuscili do publiki. Wiele moderow wstrzymalo nawet prace nad modami, zeby przeniesc je do Warbanda od razu, w tym takze ja :D

Offline Sepot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:16:20 »
...A koniec wojny ujrzeli tylko umarli...
- Platon

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:24:33 »

Offline Sepot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:48:04 »
(click to show/hide)

Pokazuje mi się takie coś.
Pomoże ktoś ?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2010, 20:00:22 wysłana przez Sepot »
...A koniec wojny ujrzeli tylko umarli...
- Platon

Offline PissInPeace

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 489
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:53:40 »
Primo wrzuć to w spoiler...
Secundo powiedz co dodawałeś/zmieniałeś nikt tu wróżką nie jest, ale jak ktoś będzie to na pewno da Ci znać.

Offline Sepot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 08, 2010, 20:07:09 »
Więc tak:
Mam Windows 7.
Zrobiłem tak wszystko jak pisało w pierwszym poście.
Module system był instalowany na D.
A python na C.
Ściągałem wersje 2.6.5.
A teraz jak otwieram jakiś plik w mb pokazuje mi się to.
...A koniec wojny ujrzeli tylko umarli...
- Platon

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 08, 2010, 20:20:03 »
Wpisałeś Pythona w zmiennych środowiskowych? Upewnij się, że podajesz tam odpowiednią nazwę folderu, w której umieściłeś Pythona.

Poza tym sprawdź, czy w pliku module_info.py dodałeś ścieżkę do folderu z modułem.
Pamiętaj, by katalogi rozdzielać slashem [/], nie backslashem [\].

Pozdrawiam!

Offline Sepot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 08, 2010, 20:27:46 »
W zmiennych środowiskowych jest tak:
Nazwa zmiennej:path
Wartość zmiennej:C:\Python26
...A koniec wojny ujrzeli tylko umarli...
- Platon

Offline Axel

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 233
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 08, 2010, 20:45:03 »
Z tego co pamiętam jak jest wartość zmiennej to powinien być średnik na samym początku , czyli powinno to wyglądać tak :

Wartość zmiennej : ;C:\Python26

Powinno pomóc , pamiętaj o tym średniku!

Pfe , nowa strona =(

Offline Sepot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 09, 2010, 14:24:02 »
Jak probuje zaimportowac zmiany do swojego moda wyskakuje mi cos takiego:

Jakies rady co nalezy zrobic?

Teraz mi się pokazuje to samo co u bolek00.

edit: Ściągnąłem Wxpythona jednak mam cały czas ten sam problem.
Ktoś pomoże ?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2010, 21:33:20 wysłana przez Sepot »
...A koniec wojny ujrzeli tylko umarli...
- Platon

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 09, 2010, 14:55:44 »
Po pierwsze, edytuj posty zamiast pisać jednego pod drugim. Po drugie, tak trudno wpisać sobie w google "wxpython"?

Offline Verodien

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 18, 2010, 14:20:08 »
No ok. Zrobilem wszystko jak trza i dalej nie wiem co mam robic.
Po wlaczeniu "build_module.bat" pojawily mi sie pliki tak jak trzeba w folderze "D:\Microsoft Games\SteamApps\common\mountblade warband\Modules\Modowanie Warband"
I co dalej mam robic?
Prosze o pomoc.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2010, 14:35:15 wysłana przez Verodien »
Światłem ciała jest oko. Jeśli więc twoje oko jest zdrowe, całe twoje ciało będzie w świetle. Lecz jeśli twoje oko jest chore, całe twoje ciało będzie w ciemności. Jeśli więc światło, które jest w tobie, jest ciemnością, jakże wielka to ciemność!

Offline Goliath

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 18, 2010, 15:56:12 »
Skopiuj module.ini z Native do twojego moda.

Offline Gacek3000

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • NIE dla ACTA!
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 26, 2010, 18:12:53 »
Zacząłem bawić się Module System. Niby wszystko dobrze, zmiany które wprowadzam są widoczne w grze. Ale gdy kompilowałem poprzez build_module zauważyłem takie napisy:

Cytuj
Nazwa 'python' nie jest rozpoznawana jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne,
program wykonywalny lub plik wsadowy.
(...)
Nie można odnaleźć D:\mb_module_system_1010_0\ModuleSystem\*.pyc.
____________________________
Script processing has ended.
Press any key to exit . . .

Podejrzewam, że wszystko jest dobrze jednak zdanie
(click to show/hide)
trochę mnie martwi.
Edit: Mam wxPython dla wersji 2.5
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2010, 18:20:19 wysłana przez Gacek3000 »

Offline Goliath

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 30
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 26, 2010, 18:45:01 »
Po 1: Po co ten cały wxPython? Dodaj zmienne środowiskowe, to dziecinnie łatwe.
Po 2: module_info.py Jak masz je ustawione? Użyj slashów (/), a nie backslashów (\). Poza tym na końcu linii eksportu MUSI BYĆ SLASH, czyli:
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod/"
a nie
Cytuj
export_dir = "D:/Mount & Blade/Modules/Mod"
Nie zapomnij utworzyć folderu, do którego chcesz eksportować pliki. Na moim przykładzie folder D:/Mount & Blade/Modules/Mod/ musi istnieć.