Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

Tak
509 (93.6%)
Nie
8 (1.5%)
Niewiem bo nie moduje
27 (5%)

Głosów w sumie: 534

Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 67683 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline NightMaster

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 10, 2009, 18:51:50 »
Jeśli ktoś nie zna się na Module System to tu jest świetny tutorial do ściągnięcia w formacie PDF:
http://www.mbrepository.com/file.php?id=1101

Może komuś to pomoże
Don't turn around. You wouldn't want to see what's behind you.

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 10, 2009, 19:44:25 »
Właśnie Mat co z tym tutem?.
Tłumaczysz dalej?.

Offline Jędrek13

  • BANITA
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • S.W.A.T.4 ForEveR ! !
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 10, 2009, 20:41:32 »
http://chomikuj.pl/jedrek.biernacik

O co chodzi? Nie wiem co się dzieje! Pomoże mi ktoś/

Pozdrawiam

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 10, 2009, 20:46:59 »
Użyć mi swojej wiedzy i powiedz, czego dokonywałeś w MS, bo niestety wróżką nie jestem.

Offline Jędrek13

  • BANITA
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • S.W.A.T.4 ForEveR ! !
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 10, 2009, 21:32:17 »
Niczego! Za każdym razem tak samo!

Pozdrawiam

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 11, 2009, 09:55:22 »
Skoro niczego, to wywel te MS, wgraj jeszcze raz i wtedy dokonuj zmian.

Offline Barthezz

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 24, 2009, 14:46:18 »
Mam problem z programem - Jak zrobic by kompresowało skryty na D:\Program Files\Mount&blade zamiast na C:?

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 24, 2009, 14:51:02 »
Zedytuj plik module_info.py tam jest przechowywana ścieżka folderu gdzie będzie kompilował się mod.
PS. Pamiętaj żeby zastosować się do instrukcji podanej w tym pliku.

Offline bolek00

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 27, 2010, 12:20:56 »
Jak zmienić rozszerzenie na .pyc?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 27, 2010, 13:11:23 »
A po co?

Offline bolek00

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 27, 2010, 13:17:52 »
bo wyskakuje mi ze nie moze odnalezc zadnego pliku *.pyc po czym sie wszystko wylacza.

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 27, 2010, 13:21:45 »
Zawsze możesz otwierać pliki przez Notepad++

Offline bolek00

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 27, 2010, 14:15:36 »
Jak probuje zaimportowac zmiany do swojego moda wyskakuje mi cos takiego:

Jakies rady co nalezy zrobic?

Offline PissInPeace

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 489
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 27, 2010, 14:28:04 »
Plik buildmodule.bat MUSI być w folderze z ModuleSystem (czyli tam gdzie sa pliki process_mission_tmps.py itd.), a nie w C:\Windows\system32\
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2010, 14:39:25 wysłana przez PissInPeace »

Offline bolek00

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 27, 2010, 15:00:36 »
No ten buildmodule.bat jest w folderze z ModuleSystem...