Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

Tak
509 (93.6%)
Nie
8 (1.5%)
Niewiem bo nie moduje
27 (5%)

Głosów w sumie: 534

Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 67637 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 19, 2009, 23:19:35 »
A dodałeś średnik przed C:\ tak jak was ładnie prosiłem w tutku?

Offline Faith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ja :p
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 20, 2009, 15:46:47 »
A dodałeś średnik przed C:\ tak jak was ładnie prosiłem w tutku?
tak i ciągle nie działa

edit:
hmm... usunąłem pythona i jak uruchomiłem module było napisane wciąż to samo czy to może być błąd

edit2:
Ach poddaje sie nie mam do tego siły  jeżeli dzisiaj mi się nie uda to... ach koniec
PS: zaczynam dzisiaj wszystko od nowa wszystko ściągam i instaluje ale nie wiem czy mi się uda to zrobić. Na laptopie z xp też prubowałem ale ten sam błąd. tak naprawdę to nawet wxpython nie działa tak samo jak BBRF czy jakoś tak.

edit3: ha ha wiem już dlaczego jaki ja idiota jestem co do wxpythona to nie te wersje instalowałem :p ale z module wciąż mam problem :(

 Czekam na pomoc xD

NIEPOTRZEBNA JUŻ POMOC PONIEWAŻ OKAZAŁO SIĘ ŻE ŚCIĄGNOŁEM PYTHONA KTÓRY BYŁ CZYMŚ INNYM xD[/shadow]

edit:4 a dobrze jest jak jest napisane exporting w module? i co mam dalej robić?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2009, 18:22:41 wysłana przez Faith »
EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!

Offline Loc One

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2009, 09:32:36 »
po dodaniu ścieżki pythona, skopiowałem zawartość z Nativa do nowego folderu o nazwie MyNewModule, a następnie zmieniłem ściezkę  w module_info.py  export_dir  na export_dir = "C:/Program Files/Mount&Blade/Modules/MyNewModule/". Po odpaleniu build_module wyświetlają mi się errory:

proszę o pomoc:D
Sittin' on the block and I'm doin' bad
Dreaming about the things that I never had
Got me thinking to myself "I gotta get it man"
You can play if you want, I'm gon' get it man
I say, all my life I've known
One day eventually I'll blow

Offline zajac244

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 28, 2009, 13:17:05 »
hmm.. wyskakuje mi coś takiego i pojęcia zielonego nie mam co z tym dalej zrobić.... mógł by mi ktoś pomoc?? z góry dzięki

Offline SiD05

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 21, 2009, 17:37:38 »
U mnie pojawia się coś takiego:

Wszystkie pliki mają rozszerzenie .pyc Co może być przyczyną tego błędu?

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 21, 2009, 18:18:38 »
U mnie pomogła zmiana rozszerzeń plików :)
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline ShadowBlade

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • -
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 03, 2009, 15:19:32 »
Zapytam się o to samo co kolega kilka postów wcześniej: Czy wersja 1.010 będzie działała z 1.011? (Wiem troche głupie pytanie, ale wole się upewnić)

Tak.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2009, 15:47:46 wysłana przez Daedalus »

Offline Ernest von Lauenburg

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 09, 2009, 22:48:05 »
Wyskakuje mi Intendation Error: unexpected error.
Ściągnąłem wxPythona.
Co zrobić?
Initializing...
Traceback (most recent call last):
  File "process_global_variables.py", line 11, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting strings...
Exporting skills...
Exporting tracks...
Exporting animations...
Exporting meshes...
Exporting sounds...
Exporting skins...
Traceback (most recent call last):
  File "process_map_icons.py", line 6, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting faction data...
Exporting item data...
Traceback (most recent call last):
  File "process_items.py", line 59, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting scene data...
Traceback (most recent call last):
  File "process_scenes.py", line 15, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting troops data
Exporting particle data...
Traceback (most recent call last):
  File "process_scene_props.py", line 7, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_tableau_materials.py", line 8, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_presentations.py", line 8, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting party_template data...
Traceback (most recent call last):
  File "process_parties.py", line 6, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Exporting quest data...
Traceback (most recent call last):
  File "process_scripts.py", line 4, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_mission_tmps.py", line 8, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_game_menus.py", line 8, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_simple_triggers.py", line 5, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_dialogs.py", line 9, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent
Traceback (most recent call last):
  File "process_global_variables_unused.py", line 3, in <module>
    from process_operations import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\process_operations.py", line 2
0, in <module>
    from module_scripts import *
  File "C:\Program Files\Mount&Blade\ModuleSystem\module_scripts.py", line 20776

    ("cf_formation_stagger",
    ^
IndentationError: unexpected indent

______________________________

Script processing has ended.
Press any key to exit. . .
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2009, 22:49:37 wysłana przez Ernest von Lauenburg »

Offline Markoncinio

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 02, 2009, 17:45:26 »
mógłby ktoś podać sprawdzonego linka do tego wxPython bo pobrałem juz 2 razy z wirusami

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 16, 2009, 07:42:15 »
Dziękuje Mat.
W pierwszym poście znajdziecie link do nowego video tutorialu Highelfa,na razie jest to pierwsza część.

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 19, 2009, 04:59:59 »
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2009, 06:54:01 wysłana przez Väinämöinen »

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 19, 2009, 21:14:07 »
mam pytanie dlaczego jak kompiluje ms to pliki pojawiaja mi sie pliki w modules  MyNewModule....txt

wersje M&B mam 1.011 a MS mam tego z 1 posta ma to coś z tym wspólnego?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2009, 21:25:23 wysłana przez swistakf16 »

Offline Diego

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 242
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jestem cziterem bo jeżdżę rowerem z wh
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 20, 2009, 10:37:05 »
wersje M&B mam 1.011 a MS mam tego z 1 posta ma to coś z tym wspólnego?
MS działa z 1.010, a nie 1.011.

89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11%, wklej to do
podpisu!

Offline VainV

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 831
  • Piwa: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 20, 2009, 10:40:51 »
A nie przypadkiem z obydwoma?MS jest takie samo dla 1.010 i 1.011.

Offline Agrest

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 89
  • Piwa: 0
  • Valamis PL dla obcokrajowców
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 21, 2009, 17:47:28 »
Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

Ładnie to brzmi "wystarczy", ale czy ktoś był na tej stronie? http://www.wxpython.org/download.php#prerequisites Po ściągnięciu MS Common Controls Update komputer poinformował mnie tylko, że już go posiada, więc ściągnąłem PyOpenGL i nie wiem co z nim zrobić i czy to jest właśnie to czego potrzeba.
Pomocy...ja się już pogubiłem. Co z tym zrobić?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2009, 17:57:11 wysłana przez Agrest »

- Premierze, inwigilują obywateli! - Przecież widzę!