Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

Tak
509 (93.6%)
Nie
8 (1.5%)
Niewiem bo nie moduje
27 (5%)

Głosów w sumie: 534

Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 67613 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Wstęp do Official Module System
« dnia: Sierpień 18, 2007, 10:51:02 »
Co to module system?
Mount & Blade Module system służy tworzeniu modów. Narzędzie te jest trudniejsze w obsłudze ale ma większe możliwości od EFFIDIAN'S UNOFFICIAL EDITOR http://mountblade.info/forum/index.php?topic=483.0 (który działa tylko w wersji 0.751).

Będziemy potrzebować:
-Official Module system www.taleworlds.com/mb_module_system.html
-Pytona do edycji plików i kompilacji http://www.python.org/download/
-Tego tutka (linku nie podaje;))

Zaczynamy:
Po instalacji pythona i rozpakowaniu Module System (będę go w dalszej części nazywał MS) musimy ustawić jeszcze jedną rzecz, aby wszystko działało:
1. wchodzimy w mój komputer, klikamy prawym przyciskiem myszy i wchodzimy w właściwości


2. Wchodzimy w zakładkę zaawansowane


3. Otwieramy Zmienne środowiskowe


4. Zaznaczamy zmienną path i naciskamy przycisk edytuj. Potem w okienko, które sie otworzy wpisujemy naszą ścieżkę do pythona (domyślnie ";C:\Python25" tylko bez cudzysłowia)


OK możemy zacząć, modować, niedługo dalsza część

Zmienilem nazwe tematu, bo "Official editor" jest zadziej uzywanym okresleniem. Oczywiscie jesli masz chec mozesz (musisz;)) kontynuowac tlumaczenie.

Przyklejone :P - kolba

EDIT. Na prośbę Väinämöinena zamieszczam ten link: http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=2&lid=1442
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2016, 21:31:08 wysłana przez Lew »

Offline PPsh5

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: -1
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2007, 19:54:23 »
Hmmm...może tak rozwinąłbyś zawarte tu informacje.W koncu to jakby tutorial.

Offline Zarthum

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 12, 2008, 00:04:55 »
chodzi o zmienną systemową w zmiennych środowiskowych? ekhm?

Offline Warlang

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2008, 13:06:21 »
Szkoda, że temat stanął w miejscu.
To ja go trochę odświeżę tym: http://www.taleworlds.com/download/mb_module_system_1010_0.zip

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2008, 12:39:41 »
Właśnie chciałem o to poprosić.,.. Ostatnio kilka godzin spędziłem na szukaniu nowego MS :). Wielkie dzięki.
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 01, 2009, 11:30:07 »
Mam problem: zainstalowałem Pythona 3, ściągnałem module system (mb_module_system_1010_0). Wpisałem ścieżkę dla pythona. Jednak podczas uruchamiania pliku "build_module.bat" wyskakuje mi ekran z błędami, coś takiego:


Jakieś sugestie? Mam świeżą kopię Mount&Blade (bez żadnych ingerencji w system plików).

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2009, 14:57:05 »
Też to miałem :) Musisz zmienić rozszerzenie wszystkich plików z .py na .pyc. U mnie to pomogło :)
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2009, 15:16:37 »
Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2009, 23:04:53 »
Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

Działa, dzięki! :)

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2009, 15:01:52 »
Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

Działa, dzięki! :)
A ja się tak męczyłem :(
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Syliusz

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 11, 2009, 18:51:34 »
ma ktoś module system do 1.011???

Nikt nie ma i nikt miał nie będzie. Jest na 1.010.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2009, 19:04:57 wysłana przez Daedalus »

Offline fly474

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 18, 2009, 13:24:35 »
Witam

Aktualnie nadal korzystam z wersji 0.960 programu i chciałbym się dowiedzieć czy OFS w wersji 1.010 będzie współpracował z moją wersja gry, czy też muszę ściągnąć edytor w wersji 0.960?

Offline Loc One

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 18, 2009, 20:42:14 »
Witam,
zainstalowałem pythona i mam z Module System: gdy włączam build_module wyskakuje mi takie coś jak na obrazku^^

zainstalowałem wx do pythona i dalej nic nie mogę zrobić ciągle ten sam błąd...:/
proszę o pomoc:)
Sittin' on the block and I'm doin' bad
Dreaming about the things that I never had
Got me thinking to myself "I gotta get it man"
You can play if you want, I'm gon' get it man
I say, all my life I've known
One day eventually I'll blow

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 18, 2009, 20:50:51 »
Najprawdopodobniej nie dodałeś ścieżki z lokalizacją zainstalowanego Pythona do zmiennych środowiskowych. Albo wpisałeś ją tam źle. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie pierwszy post.

Offline Faith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ja :p
Odp: Official Module System
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 19, 2009, 21:47:33 »
Ja mam ten sam problem u mnie ta aplikacja nazywa się PyME i jest w lokalizacji C:\Users\Mama&Tata\Desktop\MB_MOD\Programy_G\PyME wklejam to do zmiennej path i nic ten sam błąd prubowałem już i czytałem pare razy pierwszy post tego wątku

Może to być spowodowane tym że mam viste na komputerze?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2009, 21:49:31 wysłana przez Faith »
EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!