Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 351156 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline WarCrow

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Piwa: 6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 17, 2007, 18:31:34 »
Ja tez mam pytanie. Robie sobie przedmioty do moda, zapisuje a tu syntax error, siedzę nad tym godzinę i nie potrafię znaleźć głupiego przecinka...

Podaje mój przedmiot...

Cytuj
["praetor_helm", "Praetorian Helmet",[("praetor_helm",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 600 , weight(2)|abundance(100|head_armor(44)|body_armor(1)|leg_armor(0)|difficulty(0) ,imodbits_plate ],

I przykład poprawnie zapisany...

Cytuj
["great_helmet", "Great Helmet", [("great_helm_a",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 760 , weight(2.75)|abundance(100)|head_armor(44)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(10) ,imodbits_plate ],


Jakby ktos znalazł ten brakujący lub źle postawiony przecinek, niech napisze...

Popatrz:
weight(2)|abundance(100|head_armor(44) -brakuje nawiasu po 100?
i
weight(2.75)|abundance(100)|head_armor(44)


O to ci chodzi? :D

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 17, 2007, 19:17:27 »
Cytuj
"Praetorian Helmet",[("praetor_helm",0)],

Powinno być tak chyba...
Cytuj
"Praetorian Helmet", [("praetor_helm",0)],

ten przecinek a kwadratowy nawias


Offline Emil

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 432
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 17, 2007, 19:22:15 »
Gedus: o tym mówiłem ;P

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 17, 2007, 21:06:17 »
Poprawiłem to co napisał Warrior (brakujący nawias po 100), ale spacja po nazwie przedmiotu nie gra chyba roli bo mam znowu ten sam błąd... :/


Błąd z tym przedmiotem już nie wystąpił ale okazało się ,że inny przedmiot też jest rozjebany...

Cytuj
["cent_helm", "Centurion Helmet", [("cent_helm",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 600 , weight(2)|abundance(100|head_armor(44)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(0) ,imodbits_plate ],

Ja idę spać, jutro zobaczę czy ktoś mi pomógł...dobranoc,
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2007, 21:12:27 wysłana przez Kolba »

Offline WarCrow

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Piwa: 6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 17, 2007, 21:46:25 »
Poprawiłem to co napisał Warrior (brakujący nawias po 100), ale spacja po nazwie przedmiotu nie gra chyba roli bo mam znowu ten sam błąd... :/


Błąd z tym przedmiotem już nie wystąpił ale okazało się ,że inny przedmiot też jest rozjebany...

Cytuj
["cent_helm", "Centurion Helmet", [("cent_helm",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 600 , weight(2)|abundance(100|head_armor(44)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(0) ,imodbits_plate ],

Ja idę spać, jutro zobaczę czy ktoś mi pomógł...dobranoc,

Ale tu jest to samo :D
weight(2)|abundance(100|head_armor(44)|   -brakuje nawiasu po 100
hehe :]

Tylko nie wiem czy ten poprzedni rozwiązałeś tak jak powiedziałem... bo trochę to zawile napisałeś :P
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2007, 21:49:15 wysłana przez Warrior »

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 18, 2007, 21:33:24 »
który plik z module jest odpowiedzialny za nazwy frakcji w grze?? module faction??

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 19, 2007, 07:29:24 »
który plik z module jest odpowiedzialny za nazwy frakcji w grze?? module faction??

Sam sobie odpowiedziałeś.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 19, 2007, 07:36:23 »
Działa! Dzięki Warrior! Teraz zaczynam pracę nad Pilum i Scutum...

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 19, 2007, 16:19:49 »
Zacząłem pracę nad żołnierzami rzymskimi. I... kur** kolejny error...

Cytuj
["swadian_recruit","Roman Recruit","Swadian Recruits",tf_guarantee_armor,0,0,fac_neutral,
   [itm_scythe,itm_hatchet,itm_pickaxe,itm_club,itm_stones,itm_round_shield,itm_leather_cap,itm_felt_hat,itm_felt_hat,
    itm_shirt,itm_coarse_tunic,itm_leather_apron,itm_nomad_boots,itm_wrapping_boots],
   def_attrib|level(4),wp(60),knows_common,swadian_face1, swadian_face2],
  ["swadian_militia","Roman Miltia","Swadian Militias",tf_guarantee_boots|tf_guarantee_armor|tf_guarantee_shield,0,0,fac_neutral,
    [itm_spiked_club,itm_fighting_pick,itm_boar_spear,itm_nordic_shield,itm_scutum,itm_pilum],
    itm_padded_cloth,itm_leather_armor,itm_leather_cap,itm_arming_cap,itm_padded_coif,itm_ankle_boots,itm_wrapping_boots],
   def_attrib|level(9),wp(75),knows_common,swadian_face1, swadian_face2],
  ["swadian_militia","Roman Soldier","Roman Soldiers",tf_guarantee_boots|tf_guarantee_armor|tf_guarantee_shield,0,0,fac_neutral,
   [itm_spiked_club,itm_fighting_pick,itm_boar_spear,itm_nordic_shield,itm_scutum,itm_pilum],
    itm_padded_cloth,itm_leather_armor,itm_leather_cap,itm_arming_cap,itm_padded_coif,itm_ankle_boots,itm_wrapping_boots],
   def_attrib|level(9),wp(75),knows_common,swadian_face1, swadian_face2],
  ["swadian_infantry","Roman Legionaire","Roman Legions",tf_guarantee_shield|tf_guarantee_boots|tf_guarantee_armor|tf_guarantee_helmet,0,0,fac_neutral,
   [itm_pilum,itm_bastard_sword,itm_sword,itm_scutum],
    itm_praetor_segmentata,itm_padded_cloth,itm_praetor_helmet],
   def_attrib|level(20),wp(120),knows_common|knows_riding_3|knows_ironflesh_2|knows_shield_3,swadian_face1, swadian_face2],


Przepatrzcie tych żołnierzy...


Offline WarCrow

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Piwa: 6
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 19, 2007, 18:37:58 »
Cytuj
    [itm_spiked_club,itm_fighting_pick,itm_boar_spear,itm_nordic_shield,itm_scutum,itm_pilum],
    itm_padded_cloth,itm_leather_armor,itm_leather_cap,itm_arming_cap,itm_padded_coif,itm_ankle_boots,itm_wrapping_boots],
   

Nie znam sie na pythonie i daltego nie wiem gdzie tu może byc błąd ale... po 'itm_pilum' zamykasz nawias (w kilku żołnierzach) i myśle że to może byc błąd?

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 19, 2007, 19:50:17 »
No warrior ma racje a pozatym taka rada nie zmieniaj tylko drugiej nazwy ale i trzecią bo ta odpowiada za nazwe kilku jednostek np na mapie.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 20, 2007, 14:13:15 »
Ok już wszystko działa i mam legionistów w grze. Dziękuję Warriorowi, Matowi Berserkerowi, Gedusowi i Emilowi ;)

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 10, 2007, 20:28:56 »
Gdy włączam mojego moda wyświetla sie następujący error:
Attempt to reregister texture hastati_helmet.dds

nie wiem co jest grane, w brfie wszystko jest raczej dobrze

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 11, 2007, 07:40:30 »
Gdy włączam mojego moda wyświetla sie następujący error:
Attempt to reregister texture hastati_helmet.dds

nie wiem co jest grane, w brfie wszystko jest raczej dobrze


Próbujesz dwa razy dodać tą samą teksturę.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 14, 2007, 14:08:20 »
Gdy włączam mojego moda wyświetla sie następujący error:
Attempt to reregister texture hastati_helmet.dds

nie wiem co jest grane, w brfie wszystko jest raczej dobrze


Próbujesz dwa razy dodać tą samą teksturę.

Czyli co mam robić, bo kombinuje jak tylko sie da