Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 351181 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Modowanie - pytania i odpowiedzi
« dnia: Sierpień 14, 2007, 13:29:21 »
W tym temacie możecie się zapytać o każdą rzecz związaną z robieniem moda.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2014, 22:54:32 wysłana przez Rome »

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2007, 23:13:13 »
A więc jak zrobić aby moja broń znalazła sie u kupca?? (mam już model w brfie)

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2007, 09:44:09 »
Takie łatwe to, to nie jest. Musisz najpierw dodać bron i ustawi zadawane obrażenia itp.
Po drugie zależy, z jakiego edytora korzystasz.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2007, 11:20:07 »
Takie łatwe to, to nie jest. Musisz najpierw dodać bron i ustawi zadawane obrażenia itp.
Po drugie zależy, z jakiego edytora korzystasz.

Dzięki bardzo mi pomogłeś :/ czekam na dalsze odpowiedzi.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2007, 11:32:16 »
Takie łatwe to, to nie jest. Musisz najpierw dodać bron i ustawi zadawane obrażenia itp.
Po drugie zależy, z jakiego edytora korzystasz.

Dzięki bardzo mi pomogłeś :/ czekam na dalsze odpowiedzi.
To czy korzystasz z oficjalnego czy nieoficjalnego edytora jest bardzo ważne, bo to są dwie różne sprawy.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 18, 2007, 13:16:33 »
Używam oficjalnego edytora..

Offline misieq

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2007, 18:18:10 »
witam! mam tylko kilka pytań związanych z edytowaniem native (a że jestem laikiem w modowaniu, musze sie tu zapytać)
- po pierwsze - używam thorgrim's map edito i dodałem 2 lokacje (miasto i wioskę) uruchamiam grę by zobaczyc co zrobiłem) - uruchamia się ok. dobra, pora zobaczyć co sie stanie jak będę chciał wejśc do stworzonych miast. wiem, że gdzies trzeba poszperac w plikach, ale nie wiem jakich. po wjechani do maista pokazuje mi sie ekran walki. mam 10 jednostek przeciw 0 wrogim... jak zrobić, żeby te miasta jakoś "normalnie funkcjonowały" i jak dodać je poszczegółnym frakcjom, czyli np. nordom??? po porstu chcę stworzyć więcej miast i wiosek i dodać je różnym frakcjom
- jak przyczepić wioske do zamku??? po podbiciu jednego razem z zamkiem na maoja strone przeszła jedna wieś. chciałbym także takie coś zrobić, ale nie wiem w jakich plikach.
- i jak dodawac nowe oddziały np. do vagiersów??? bo przeglądam te wszytskie pliki tekstowe i nic nie kapuje :(
żeby nie było niejasności, te pytania odnosza sie do wersjii 0.892.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2007, 18:25:42 wysłana przez misieq »

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2007, 18:28:29 »
witam! mam tylko kilka pytań związanych z edytowaniem native (a że jestem laikiem w modowaniu, musze sie tu zapytać)
- po pierwsze - używam thorgrim's map edito i dodałem 2 lokacje (miasto i wioskę) uruchamiam grę by zobaczyc co zrobiłem) - uruchamia się ok. dobra, pora zobaczyć co sie stanie jak będę chciał wejśc do stworzonych miast. wiem, że gdzies trzeba poszperac w plikach, ale nie wiem jakich. po wjechani do maista pokazuje mi sie ekran walki. mam 10 jednostek przeciw 0 wrogim... jak zrobić, żeby te miasta jakoś "normalnie funkcjonowały" i jak dodać je poszczegółnym frakcjom, czyli np. nordom??? po porstu chcę stworzyć więcej miast i wiosek i dodać je różnym frakcjom
- jak przyczepić wioske do zamku??? po podbiciu jednego razem z zamkiem na maoja strone przeszła jedna wieś. chciałbym także takie coś zrobić, ale nie wiem w jakich plikach.
- i jak dodawac nowe oddziały np. do vagiersów??? bo przeglądam te wszytskie pliki tekstowe i nic nie kapuje :(
żeby nie było niejasności, te pytania odnosza sie do wersjii 0.892.

najpierw sciagnij pythona i module system

Offline misieq

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 13, 2007, 08:18:33 »
ok. ściągnąłem module system for 0.892, ale z kąd wziąść pythona???

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 13, 2007, 08:31:14 »

Offline PPsh5

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: -1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 14, 2007, 14:56:41 »
Witam
Chcę  stworzyć jakiś mod więc zacząłem od  Part 1: Getting Started na forum taleworlds.com.Przy koncu jest cos napisane o otwieraniu pliku build_module.bat jednak kiedy to otwieram pokazuje mi sie "nazwa python nie jest rozpoznawana jako polecenie zewnętrzne  lub wewnętrzne,program wykonywalny lub plik wsadowy" "nie można odnaleźć D:Module_System\*pyc.Co mam na to poradzić?w tutorialu było coś napisane o dodawaniu wpisu C:Python 24 do zmiennej path czy cos takiego ale ja niewiem jak to zroibc.

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 14, 2007, 16:52:45 »
Zlituj się jak to dodac pisze na tym forum pamiętam sam to pisałem jest to przyklejony temat.

Offline PPsh5

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: -1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 14, 2007, 17:12:27 »
Czy uważasz że jakby mi to działało(bo twoja metod testowałem)to bym wogole pisał na tym forum?przeciez chyba jest oczywiste ze mi to nie chodzi i tyle.Wiec dlatego prosze o pomoc.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 17, 2007, 17:52:27 »
Ja tez mam pytanie. Robie sobie przedmioty do moda, zapisuje a tu syntax error, siedzę nad tym godzinę i nie potrafię znaleźć głupiego przecinka...

Podaje mój przedmiot...

Cytuj
["praetor_helm", "Praetorian Helmet",[("praetor_helm",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 600 , weight(2)|abundance(100|head_armor(44)|body_armor(1)|leg_armor(0)|difficulty(0) ,imodbits_plate ],

I przykład poprawnie zapisany...

Cytuj
["great_helmet", "Great Helmet", [("great_helm_a",0)], itp_merchandise|itp_type_head_armor|itp_covers_head,0, 760 , weight(2.75)|abundance(100)|head_armor(44)|body_armor(0)|leg_armor(0)|difficulty(10) ,imodbits_plate ],


Jakby ktos znalazł ten brakujący lub źle postawiony przecinek, niech napisze...

Offline Emil

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 432
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 17, 2007, 18:06:52 »
["great_helmet", "Great Helmet",
Chyba niepotrzebna spacja na końcu za przecinkiem...