Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 351219 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Piwa: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2910 dnia: Sierpień 24, 2017, 17:31:36 »
Witam, mam mały problem z zaimplementowaniem animacji do własnego modułu (https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,301682.0.html), według instrukcji wpisałem wszystko odpowiednio do module_animations.py. Jednak kiedy odpalam build_module wyskakuje mi error przy eksportowaniu animacji w process_animations.py:
(click to show/hide)
Konwersja się kończy normalnie, jednak przy odpaleniu warbanda po zakończeniu wczytywania gra crashuje i wywala RGL error:
(click to show/hide)

Sprawdzałem dokładnie pliki animacji w module system oraz plik actions w folderze modułu dokładnie i nie mam pojęcia co jest nie tak, tutaj zamieszczam końcówkę pliku actions.txt który według gry jest uszkodzony:
(click to show/hide)

Ktoś jest w stanie pomóc? Szukałem solucji na TW ale nic nie znalazłem. :(
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2017, 17:33:17 wysłana przez ManGo »

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2911 dnia: Sierpień 24, 2017, 20:48:44 »
Witam, mam mały problem z zaimplementowaniem animacji do własnego modułu (https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,301682.0.html), według instrukcji wpisałem wszystko odpowiednio do module_animations.py. Jednak kiedy odpalam build_module wyskakuje mi error przy eksportowaniu animacji w process_animations.py:
(click to show/hide)
Konwersja się kończy normalnie, jednak przy odpaleniu warbanda po zakończeniu wczytywania gra crashuje i wywala RGL error:
(click to show/hide)

Sprawdzałem dokładnie pliki animacji w module system oraz plik actions w folderze modułu dokładnie i nie mam pojęcia co jest nie tak, tutaj zamieszczam końcówkę pliku actions.txt który według gry jest uszkodzony:
(click to show/hide)

Ktoś jest w stanie pomóc? Szukałem solucji na TW ale nic nie znalazłem. :(

Najprawdopodobniej wkleiłeś te animacje w złym miejscu, lub zjadłeś jakiś znak (najczęściej jest to przecinek).
Poproszę o SS w miejscu, w którym wkleiłeś te animacje.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Piwa: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2912 dnia: Sierpień 24, 2017, 22:59:21 »
https://www.sendspace.com/file/wavc8g
Skompresowałem mój plik ms, skriny z podkreślonymi zmienionymi linijkami (co prawda zmieniałem tylko numery obok nazw zgodnie z instrukcją) oraz samą instrukcję (czyli tekst który został zmieniony w pliku ms).

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2913 dnia: Sierpień 25, 2017, 12:29:14 »
https://www.sendspace.com/file/wavc8g
Skompresowałem mój plik ms, skriny z podkreślonymi zmienionymi linijkami (co prawda zmieniałem tylko numery obok nazw zgodnie z instrukcją) oraz samą instrukcję (czyli tekst który został zmieniony w pliku ms).

W miejscach, w których zmieniłeś klatki animacji oddzieliłeś je myślnikiem. Powinny być one oddzielone przecinkiem.
Mówiąc prościej - jeśli w instrukcji masz podaną animację wraz z klatkami np. "0-20", to nie wpisujesz w module_animations "0-20", tylko "0, 20" (bez cudzysłowu).
Będziesz musiał poprawić wszystkie wpisy, które zmieniłeś, jeśli czegoś nie rozumiesz to spójrz na inne wpisy w tym pliku, a zauważysz różnicę.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2017, 12:30:21 wysłana przez Garedyr »


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Piwa: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2914 dnia: Sierpień 25, 2017, 13:09:57 »
W miejscach, w których zmieniłeś klatki animacji oddzieliłeś je myślnikiem. Powinny być one oddzielone przecinkiem.
Mówiąc prościej - jeśli w instrukcji masz podaną animację wraz z klatkami np. "0-20", to nie wpisujesz w module_animations "0-20", tylko "0, 20" (bez cudzysłowu).
Będziesz musiał poprawić wszystkie wpisy, które zmieniłeś, jeśli czegoś nie rozumiesz to spójrz na inne wpisy w tym pliku, a zauważysz różnicę.
Poprawiłem wszystkie linijki i nadal nie działa, a w pliku actions.txt jest jedynie kilka linijek tekstu. Czy to może być spowodowane tym że mam złą wersję ms'a (korzystam z nieco starszej wersji Lava http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=324874.0 )? Czy źle coś wpisałem, w każdej linijce teraz są po trzy przecinki i wygląda to tak:
"["stand_staff", 0, 99, amf_client_prediction,".

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2915 dnia: Sierpień 25, 2017, 13:14:58 »
Poprawiłem wszystkie linijki i nadal nie działa, a w pliku actions.txt jest jedynie kilka linijek tekstu. Czy to może być spowodowane tym że mam złą wersję ms'a (korzystam z nieco starszej wersji Lava http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=324874.0 )? Czy źle coś wpisałem, w każdej linijce teraz są po trzy przecinki i wygląda to tak:
"["stand_staff", 0, 99, amf_client_prediction,".

Podaj mi link do tematu z tymi OSP animacjami.
Wyskakują te same błędy, czy coś się zmieniło?


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Piwa: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2916 dnia: Sierpień 25, 2017, 13:19:55 »
Podaj mi link do tematu z tymi OSP animacjami.
Wyskakują te same błędy, czy coś się zmieniło?
https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,301682.0.html

Dokładnie ten sam error w Ms'ie i ten sam rgl error w warbandzie...

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2917 dnia: Sierpień 25, 2017, 17:06:25 »
https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,301682.0.html

Dokładnie ten sam error w Ms'ie i ten sam rgl error w warbandzie...

Cóż, w takim razie oznacza to, że musiałeś pominąć którąś linijkę, kiedy naprawiałeś tamte klatki lub gdzieś zjadł ci się symbol. Najlepiej by było zacząć wszystko od nowa na czystym module_animations.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Piwa: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2918 dnia: Sierpień 26, 2017, 21:25:26 »
Problem rozwiązany! :)
Wystarczyło wpisać odpowiednie animacje z pliku brf i dodać odpowiednie cyfry poniżej.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 486
  • Piwa: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • http://icryeverytime.com/
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2919 dnia: Sierpień 26, 2017, 21:46:42 »
Problem rozwiązany! :)
Wystarczyło wpisać odpowiednie animacje z pliku brf i dodać odpowiednie cyfry poniżej.

Cieszę się, że ci się udało, myślałem że było to gdzieś w instrukcji :D


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator