Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs Świąteczny 2016

26.12.2016 | Dodał: lllew

Ruszyła kolejna edycja naszego konkursu świątecznego. Ponownie czekają na was nagrody. więcej

Podsumowanie Pucharu Polski 2016

08.12.2016 | Dodał: Rome

Puchar Polski oficjalnie się zakończył, ale zapraszam do przeczytania podsumowania napisanego przez Dyktatora. Link można znaleźć więcej

Gracz Roku 2016 - FINAŁ!

15.11.2016 | Dodał: Dyktator

To już finałowa runda tegorocznego plebiscytu na Gracza Roku! więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 270007 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2880 dnia: Grudzień 10, 2016, 09:14:08 »
Chciałem się wziąć za tworzenie moda, a to akurat wydawało mi się dość proste. Tak, więc zrobiłem wszystko jak w instrukcji, ale wyskakuje mi taki oto błąd:
(click to show/hide)
Dodam jeszcze, że moda robię do Warbanda, a podczas zapisywania module_strings.py wyskakuje mi błąd: coś z kodem na górze (chyba 1254) i coś o utf-8, lecz mimo wszystko plik się zapisuje. Pomocy.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 953
  • Piwa: 110
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2881 dnia: Grudzień 10, 2016, 11:05:21 »
Pewnie masz polskie znaki w tekstach.
Dodaj na samym początku tego pliku poniższy kod i skompiluj jeszcze raz.

# -*- coding: UTF-8 -*-

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Wójt
  • **
  • Wiadomości: 6107
  • Piwa: 468
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bruce Campbell
Odp: Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2882 dnia: Grudzień 10, 2016, 16:09:51 »
1254 to zapewne linijka, w której jest błąd. Poza tym, to niewłaściwy wątek na takie pytania, a ty już drugi raz wysyłasz tu to pytanie. Przenoszę do pytań ogólnych nt. modowania gry.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2883 dnia: Grudzień 11, 2016, 15:54:31 »
Ok, myślałem, że moja wiadomość z tajemniczych przyczyn zniknęła z forum. Rzeczywiście w module_strings.py zaszył się polski znak. Teraz plik zapisuje się bez zarzutów. Niestety, wciąż pojawiają się błędy, podczas budowania, a wyglądają one tak:
(click to show/hide)
Tak więc kiepsko.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Wójt
  • **
  • Wiadomości: 6107
  • Piwa: 468
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bruce Campbell
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2884 dnia: Grudzień 11, 2016, 16:44:19 »
Twój problem polega na tym, że w MS 1.165 z niewiadomych przyczyn w header_operations.py party_set_marshall zostało zamienione na party_set_marshal.
Stąd:
Cytuj
N a m e E r r o r :   n a m e   ' p a r t y _ s e t _ m a r s h a l l '   i s   n o t   d e f i n e d
A tego:
Cytuj
I O E r r o r :   [ E r r n o   2 ]   N o   s u c h   f i l e   o r   d i r e c t o r y :   ' E : / P r o g r a m   F i l e s ( x 8 6 ) / S t e a m / s t e a m
 a p p s / c o m m o n / M o u n t B l a d e   W a r b a n d / M o d u l e s / P h i l i p   M o d e / s t r i n g s . t x t '
chyba nie muszę tłumaczyć, wyraźnie jest napisane po angielsku z czym jest problem.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2885 dnia: Grudzień 23, 2016, 16:36:45 »
Ok, po tych kilku tygodniach znowu zabrałem się za pracę nad modem. Wszystko ładnie się zbudowało, mój bohater występuje w grze, ale dialogi coś mi się popsuły. Mam na myśli to, że, np. Ymira naprzemiennie mówi kwestiami dialogowymi Marnida i Lezalita, no i czasem wtrąca swoje własne. Tak samo jest z moim bohaterem. Ktoś wie jak to naprawić?

Offline mk1

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 407
  • Piwa: 5
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2886 dnia: Styczeń 10, 2017, 14:40:47 »
W jakim programie można przypisać wioskę do innego zamku.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Wójt
  • **
  • Wiadomości: 6107
  • Piwa: 468
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bruce Campbell
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2887 dnia: Styczeń 10, 2017, 15:05:30 »
Gra automatycznie przypisuje na starcie po jednej wiosce do zamku, a reszta jest rozdzielana pomiędzy miasta.