Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nowy trailer i gameplay z Bannerlorda z E3 2017

12.06.2017 | Dodał: Dyktator

12 czerwca 2017 zaprezentowano nowy trailer Bannerlorda w ramach targów E3 2017.   więcej

Castellans wygrywa BoB 2017

22.05.2017 | Dodał: Prusak

Pierwszy turniej LAN na Warband dobiegł końca. więcej

Battle of Bucharest 2017

07.05.2017 | Dodał: Kradus

Pierwszy turniej na Mount&Blade: Warband, w którym do wygrania nagrody pieniężne! Zapisy do 9 (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 322379 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2880 dnia: Grudzień 10, 2016, 09:14:08 »
Chciałem się wziąć za tworzenie moda, a to akurat wydawało mi się dość proste. Tak, więc zrobiłem wszystko jak w instrukcji, ale wyskakuje mi taki oto błąd:
(click to show/hide)
Dodam jeszcze, że moda robię do Warbanda, a podczas zapisywania module_strings.py wyskakuje mi błąd: coś z kodem na górze (chyba 1254) i coś o utf-8, lecz mimo wszystko plik się zapisuje. Pomocy.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 989
  • Piwa: 115
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2881 dnia: Grudzień 10, 2016, 11:05:21 »
Pewnie masz polskie znaki w tekstach.
Dodaj na samym początku tego pliku poniższy kod i skompiluj jeszcze raz.

# -*- coding: UTF-8 -*-

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6532
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #2882 dnia: Grudzień 10, 2016, 16:09:51 »
1254 to zapewne linijka, w której jest błąd. Poza tym, to niewłaściwy wątek na takie pytania, a ty już drugi raz wysyłasz tu to pytanie. Przenoszę do pytań ogólnych nt. modowania gry.
it's all a dream mate, leave a message

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2883 dnia: Grudzień 11, 2016, 15:54:31 »
Ok, myślałem, że moja wiadomość z tajemniczych przyczyn zniknęła z forum. Rzeczywiście w module_strings.py zaszył się polski znak. Teraz plik zapisuje się bez zarzutów. Niestety, wciąż pojawiają się błędy, podczas budowania, a wyglądają one tak:
(click to show/hide)
Tak więc kiepsko.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6532
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2884 dnia: Grudzień 11, 2016, 16:44:19 »
Twój problem polega na tym, że w MS 1.165 z niewiadomych przyczyn w header_operations.py party_set_marshall zostało zamienione na party_set_marshal.
Stąd:
Cytuj
N a m e E r r o r :   n a m e   ' p a r t y _ s e t _ m a r s h a l l '   i s   n o t   d e f i n e d
A tego:
Cytuj
I O E r r o r :   [ E r r n o   2 ]   N o   s u c h   f i l e   o r   d i r e c t o r y :   ' E : / P r o g r a m   F i l e s ( x 8 6 ) / S t e a m / s t e a m
 a p p s / c o m m o n / M o u n t B l a d e   W a r b a n d / M o d u l e s / P h i l i p   M o d e / s t r i n g s . t x t '
chyba nie muszę tłumaczyć, wyraźnie jest napisane po angielsku z czym jest problem.
it's all a dream mate, leave a message

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2885 dnia: Grudzień 23, 2016, 16:36:45 »
Ok, po tych kilku tygodniach znowu zabrałem się za pracę nad modem. Wszystko ładnie się zbudowało, mój bohater występuje w grze, ale dialogi coś mi się popsuły. Mam na myśli to, że, np. Ymira naprzemiennie mówi kwestiami dialogowymi Marnida i Lezalita, no i czasem wtrąca swoje własne. Tak samo jest z moim bohaterem. Ktoś wie jak to naprawić?

Offline mk1

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 407
  • Piwa: 5
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2886 dnia: Styczeń 10, 2017, 14:40:47 »
W jakim programie można przypisać wioskę do innego zamku.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6532
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2887 dnia: Styczeń 10, 2017, 15:05:30 »
Gra automatycznie przypisuje na starcie po jednej wiosce do zamku, a reszta jest rozdzielana pomiędzy miasta.
it's all a dream mate, leave a message

Offline MadGuarang

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor PARADIGM WORLDS.
    • PARADIGM WORLD WARBAND MOD
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2888 dnia: Styczeń 22, 2017, 00:51:17 »
@Enteri:

1. Załóż sobie folder archiwów i co każdą poważną zmianę, która działa archiwizuj. W przeciwnym wypadku bardzo szybko posypiesz moda do momentu, gdy powrót do działającej wersji będzie niemożliwy, albo trudny bardziej niż bardzo.

2. Spróbuj zapisać teksty, które Ci się pojawiają a nie powinny, albo słowa przed kwestiami, które nie powinny się pojawiać. Potem ctrl+f i szukaj tego po wszystkich *.py (find all). Sprawdź czy coś ci się wkleiło itp.

3. Może bawiłeś się ze zmiennymi s, w sensie s1, s2 albo s43, str_costam_costam.

Offline MadGuarang

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor PARADIGM WORLDS.
    • PARADIGM WORLD WARBAND MOD
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2889 dnia: Styczeń 22, 2017, 01:32:47 »
Hejka!

Dobrzy ludzie, potrzeba mi pomocy. Z użyciem script_game_get_skill_modifier_for_troo p można sprawić, żeby umiejętności herosów podnosiły się w wypadku posiadania w inwentarzu konkretnego przedmiotu.

A jak zrobić, żeby przedmioty podnosiły wartości siła, zręczność itd. albo wartości liczbowe łucznictwa, broni jednoręcznych itd. ?
[edit] Trochę to brzmi jak weźcie mi napiszcie skrypt na... Raczej chciałbym się spytać czy ktoś próbował np. pod skrypt script_game_get_skill_modifier_for_troo p opcję podniesienia atrybutów, o których wspomniałem?


EDIT: Czy wartości INT i CHA mają jakieś znaczenie w multi dla Warbanda? Np. przy obliczaniu kasy za zabicie wroga?

EDIT2: @Enteri napisałem dwa posty, bo dotyczyły dwu różnych spraw.... Nie chciałem żeby się pomieszały, albo żeby pytanie zginęło z odpowiedzią.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2017, 00:31:40 wysłana przez MadGuarang »

Offline Baldwin

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1798
  • Piwa: 101
  • Świat jest tylko wyobrażeniem mnie ψ
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2890 dnia: Styczeń 22, 2017, 23:02:23 »
Edytuj posty, nie pisz jednego po drugim.

Offline MadGuarang

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor PARADIGM WORLDS.
    • PARADIGM WORLD WARBAND MOD
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2891 dnia: Luty 24, 2017, 12:59:45 »
Panie, panowie, zwykli chłopi mi wasze mości lordowie! Pomocy! :)

Jak wygląda problem: http://tw.greywool.com/i/I4FbX.jpg a lepiej na filmie: https://youtu.be/jgGX5vBtff8?t=644. Słownie: skopany ragdoll.
Pytałem już dwa razy na angielskim forum, ale mnie olali choć na wszystkie inne pytania odpowiadają, wiec albo nie wiedzieli co jest grane albo pewniej jest super proste, badź dziwnie skomplikowane. Albo uważają, że sam się powinienem domyślić.

Problem znika po wyłączeniu opcji ragdoll w menu, ale to nie jest do końca rozwiązanie. Pojawił się kiedy stworzyłem nową rasę wg tutorialu barf'a - szkielety. Byłem zbyt zajarany faktem, że w ogóle ta opcja działa, że ragdole zostawiłem w takims tanie, ale obecnie chciałbym to naprawić, jeśli to możliwe.

Ktoś z Was spotkał się czymś podobnym?

Offline Sharpshooter

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 189
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2892 dnia: Luty 24, 2017, 13:03:25 »
Czasami się tak dzieje gdy masz na innym modzie jakieś inne tekstury np. zmieniające mechanikę walki. Więc możliwe jest to że to błąd w teksturach

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1986
  • Piwa: 81
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2893 dnia: Luty 24, 2017, 15:57:27 »
Pierwszym z powodów o którym pomyślałem mogą być złe skale postaci w module_skins.py. W każdym razie wiem że warband bardzo nie lubi postaci o skali większej niż 1. W CoMMie też nasi giganci/cyklopy itd strasznie świrują po śmierci z włączonymi ragdolami. Chociaż w tym przypadku nie wiem co można byłoby wykombinować aby naprawić problem a na naprawę tego błędu silnika gry w patchu nie ma co liczyć.
Innym potencjalnym powodem mogą być jakieś problemy z animacjami. Upewnij się że przypadkiem nie dodałeś nowej animacji zamiast zastąpić istniejące wpisy.
Dodatkowo czy edytowałeś plik Data/skeleton_bodies.xml? Bo jakieś dziwne zmiany w nim też mogą potencjalnie powodować problemy.

Offline MadGuarang

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor PARADIGM WORLDS.
    • PARADIGM WORLD WARBAND MOD
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2894 dnia: Luty 24, 2017, 19:31:57 »
Wielkie dzięki!

Przyczyną było pewnie i jedno, i drugie, tj skeletons.xml, o którym nie pomyślałem, że zrobi bałagan (zapomniałem, że przekopiowałem go z TLD - a nie dalej jak tydzień temu zastanawiałem się, że to dziwne, że w Nativie devi uwzględnili szkielet trolla...).

- poza tym kilka ras ma u mnie nieco większy szkielet 1.1-1.25 (choć na razie działają względnie ok).

Jakkolwiek głupie jest to, że po tym jak jednostki padają nawet nie umiem odróżnić, kiedy ten ragdol działa, a kiedy nie, pfff.

ps. Choć, to bez znaczenia, skoro problem jest rozwiązany: na pewno nie dodawałem nowych animacji, tekstury też nie były problemem.
Jeszcze raz, dzięki za pomoc!