Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 352112 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZlodziejCebuli

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2850 dnia: Maj 31, 2016, 15:24:58 »
Witam

Jestem tu nowy,zaczynam moją przygodę z modingiem i mam kilka pytań na które z pewnością znajdę tu odpowiedż.
1.jak w programie Morghs M&B WB-WFAS Editor ustawić żołd jednostką?
2.czy w tym programie(w tym co powyżej) da się zrobić własną frakcje?
3.czy da się przerobić zbroje lub miecz który znajduje się w grze?.jeśli tak to w jaki sposób?




Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2851 dnia: Maj 31, 2016, 17:37:22 »
1. Nie można ustalić konkretnej wartości. Skrypt na żołd jednostek znajduje się w module_scripts.py w Module Systemie. Możesz jednak wpływać na żołd poprzez poziom jednostki. Zasadniczo, im dasz wyższy, tym wyższy będzie żołd.
2. Nie. Możesz to zrobić za pomocą Module System.
3. W jakim sensie przerobić? Zmienić statystyki czy model?
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline ZlodziejCebuli

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2852 dnia: Maj 31, 2016, 18:00:29 »
Chodzi mi o zmianę wyglądu
EDIT: Mam jeszcze jedno pytanie czy w  Module System stwożone jednostki będą uzywane prze innych lordów
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2016, 19:24:54 wysłana przez Lew »

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2853 dnia: Czerwiec 03, 2016, 17:31:59 »
Najlepszą odpowiedzią jest "to zależy". Jeśli dodałeś je do łańcucha ulepszeń(znajdującego się na dole pliku) to istnieje szansa że lordowie je ulepszą wraz z wygrywaniem bitew lub z puli doświadczenia początkowego. Jeśli jednak chcesz dodać je do "podstawowej" części armii musisz to zrobić w pliku module_party_templates.py. Znajdziesz tam wpisy "kingdom_X_reinforcements_a", "kingdom_X_reinforcements_b" i "kingdom_X_reinforcements_c"(gdzie X jest liczbą odpowiadającą frakcji). Z tych trzech rodzajów posiłków składają się armie lordów. Analogicznie budowany jest garnizon, jednak używa on tylko "kingdom_X_reinforcements_a" i "kingdom_X_reinforcements_b".

Offline manys71

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2854 dnia: Czerwiec 05, 2016, 19:02:11 »
mam takie małe pytanko jak zrobić by można było dołączyć do armii jakiegoś lorda najpierw np jako rekrut i dalej robić karierę aż do jakiś elitarnych wojowników tak samo jak w acok

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2855 dnia: Czerwiec 06, 2016, 11:37:57 »
Poszukaj na taleworlds Freelancer mod. Jest OSP więc można go prz odrobinie samozaparcia dodać do swojego moda.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2856 dnia: Czerwiec 06, 2016, 13:14:40 »
Z tego co pamiętam, jest u nas na Tawernie link do downloadu MS Freelancera, w temacie Wątek zbiorczy Module System.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline fullfun

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2857 dnia: Czerwiec 09, 2016, 17:00:10 »
Witam wszystkich !
Jestem nowy i zielony w temacie modowania ... jedyne co umiem to włączyć edytor wbudowany w m&b warband i szukam tu pomocy,
ponieważ moim celem jest uzyskanie podstawowych informacji na temat tworzenia mapy, miast, jednostek oraz frakcji i oczywiście wrzucenie tego w grę ...
1. Jakich programów będę potrzebował do stworzenia wyżej wymienionych obiektów (niekoniecznie wojska)
2. Jak już sworzę takie miasto jak umieścić je w grze, oraz jak ustawić aby normalnie funkcjonowało
3. co do mapy ... umiem już mapę robić, ale przydały by się małe wskazówki:
a)czy na trybie edycji robić mapę czy te innym programem
b)jak umieścić mapę w grze
4. jak dodać frakcję oraz przypisać jej startowe miasta
5. jak przypisać wioskę do miasta/zamku
To było by na tyle, mam nadzieję, że pomorzecie mi :D
Moda robię aby wzbogacić rozgrywkę singleplayer dla siebie, ale jak się nauczę czegoś od was to może kiedyś zrobię "coś" większego :)

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2858 dnia: Czerwiec 09, 2016, 18:50:48 »
1. Tutaj znajdziesz listę programów używanych do modowania gry, każdy z krótkim opisem. Znajdziesz tu te, których szukasz, a także te, które być może przydadzą ci się później.
2. http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=4595.0
3. Mapę danej lokacji czy mapę świata?
4. http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=4346.0
5. Wioski są przydzielane automatycznie do miast i zamków.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline fullfun

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2859 dnia: Czerwiec 09, 2016, 19:48:46 »
Lew witaj !
dziękuje za odpowiedzi
tak dobrze się składa, że to ty odpowiadasz :D
Mapę walki i miast nauczyłem się robić, edytować lecz jest problem z mapą świata, krainy... jak go zrobić, zmodyfikować ?
i co do thogrim'a jest pewien problem po ustawieniu ścieżki nadal są błędy, a edytor się nie odpala ...
czytałem twój poradnik, nie wiem czy może być to spowodowane tym, że mam grę na steam
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2016, 20:23:16 wysłana przez fullfun »

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2860 dnia: Czerwiec 10, 2016, 23:32:01 »
Edytor thogrima niezbyt lubi się z warbandem. W pracach przy CoMMie poszliśmy w inną stronę i zamiast walczyć z dostosowaniem go do wb najzwyczajniej zainstalowaliśmy podstawkę(wystarczy wersja demo). Następnie skopiowaliśmy pliki moda i edytowaliśmy jako moda do zwykłego Mount and Blade. Następnie po skończeniu pracy przenosiliśmy zmodyfikowane pliki do Warbanda.

Offline fullfun

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2861 dnia: Czerwiec 11, 2016, 19:53:42 »
Witam mam pytanie dotyczące modowania, a dokładniej trybu multiplayer ogółem mapę już mam bronie, tekstury, frakcje itp.
Jest taki problem jak wrzucić to do multiplayer (umiem tylko wrzucać moje bronie do single ;/ pomoże ktoś ? jakiś poradnik jak wrzucić bronie do trybu multiplayer ?

Offline Shinobi21

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2862 dnia: Czerwiec 19, 2016, 06:22:16 »
Witam!
Jestem delikatnie mówiąc ,,zielony" jeżeli chodzi o modowanie Warbanda. Postanowiłem spróbować zmienić/dodać jednostki do moda Gekujo.
Problem pojawił się przy strzelcach z bronią palną. Postanowiłem zmienić łuczników (w bazowej wersji robionych z wieśniaków), na słabych strzelców. Niestety po zabraniu im itemów (w tym łuków) i przydzieleniu tych które ja chciałem , czyli broń palna, chłopaki ,,mieszają się". Część z nich w bitwie ma łuki, a część broń palną. Sprawdzałem kilka razy i zarówno w mod tools, jak i inventory w grze, tych łuków nie mają.
Możecie coś doradzić?
Z góry dziękuję ;)

Offline Haazheel

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2863 dnia: Czerwiec 22, 2016, 01:56:38 »
Takie rzeczy lepiej i bezpieczniej robić w module systemie...

Offline ZlodziejCebuli

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #2864 dnia: Czerwiec 24, 2016, 21:05:41 »
Mam pytanie czy da się pobrać nativ z dodnymi jednostkami zrobionymi na modelu system a jesli się da to mugłby ktoś podać jakiś link.niechce ściągac moda mo źaden nie przypadł mi do gustu
PS chodzi mi o rozbudowany folder nativ z nowymi przedmiotami i jednostkami