Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 351812 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 13, 2009, 18:18:47 »
Włączasz grę w trybie edycji, wchodzisz do generatora wyglądu twarzy, ustawiasz taką, jaka Ci odpowiada, wciskasz Ctrl+E i kopiujesz kod znajdujący się nad twarzą. Nie wiem, czy istnieje inny sposób.

Nie działa :(   Twarzyczki są takie same jak poprzednio...

Trzeba zacząć nową grę, żeby zmiany (w tym przypadku) były widoczne.

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 14, 2009, 06:57:01 »
Włączasz grę w trybie edycji, wchodzisz do generatora wyglądu twarzy, ustawiasz taką, jaka Ci odpowiada, wciskasz Ctrl+E i kopiujesz kod znajdujący się nad twarzą. Nie wiem, czy istnieje inny sposób.

Nie działa :(   Twarzyczki są takie same jak poprzednio...

Trzeba zacząć nową grę, żeby zmiany (w tym przypadku) były widoczne.

To wiem :)  I tak nie działa, choć to dziwne, bo przecież gra powinna opierać się na tym nowym wygenerowanym kodzie.... nie panimaju...

Offline zajac244

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 15, 2009, 16:11:26 »
Może ktoś cos więcej powiedzieć o pliku item_kinds1 co dokladnie oznaczają te cyfry?? gdzie ustalamy nazwę danego przedmioty , cenę itd....

Offline Świeży

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 98
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 17, 2009, 12:00:55 »
Witam mam takie nietypowe pytanie...jak zmienic obrazenia jakiejs broni(bron z moda) np. noza z 10 na 100??
z gory dzieki

edit: przepraszam ze pisze dwa razy: wersja gry 1.010

Edytuj posty.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2009, 12:56:39 wysłana przez Daedalus »

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 17, 2009, 12:52:17 »
Witam mam takie nietypowe pytanie...jak zmienic obrazenia jakiejs broni(bron z moda) np. noza z 10 na 100??
z gory dzieki
http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,46290.0.html tu będziesz miał klika przydatnych informacji na temat zmian.... poszperaj sobie i pobaw się z plikami, jeśli będziesz miał problemy z tłumaczeniem użyj guglowskiego translatora...

Offline Świeży

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 98
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 17, 2009, 13:07:56 »
no niestety nie widze tam nic na temat zmian broni

Offline Michaki

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 52
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 17, 2009, 19:43:00 »
Witam. Mam takie pytanie. Jak zrobić aby moja broń znalazła się w grze jako broń strzelająca, a nie jako broń biała? Zakładamy, że mam już wyteksturowany model owej broni np niech to będzie pistolet.  Aha i jak zrobić do niego pociski?
''Zaprawdę powiadam wam. Oto nadchodzi wiek miecza i topora. Wiek wilczej zamieci''

Offline Faith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ja :p
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #157 dnia: Styczeń 18, 2009, 09:36:17 »
otwieram module system 1.010 i wyskakuje mi coś takiego  a tak dokładnie build_module.

nazwa 'python' nie jest rozpoznawalna jako wewnętrzne lub zewnętrze.
program wykonywalny lub plik wsadowy.
nie można odnaleźć C:\windows\system32\*.pyc.


i to się powtarza z kilkanaście razy a dalej jest napisane żebym nacisnął dowolny przycisk żeby wyłączyć

to co to jest?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2009, 09:39:36 wysłana przez Faith »
EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #158 dnia: Styczeń 18, 2009, 10:25:43 »
Eh a czytałeś to? http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=497.0 Jak nie to przeczytaj.

Offline slimak78

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #159 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:11:25 »
Kilka pytań od całkowitego nooba.

1. Przeglądając plik z broniami (module_items.py) odnalazłem kilka przedmiotów, których nie ma w grze (a kiedyś były). Ich kod różni się od innych znakiem "#" na początku, wnioskuję, że jest to czynnik anulujący ten kod. W takim razie, czy jeśli go usunę Przedmiot będzie w grze? Jeśli będzie, czy będzie w sklepach czy trzeba to ustawiać osobno? Dodatkowo niektóre mają odpisek "TODO:" na początku, co to oznacza?

2. Podobnie jak wyżej odnalazłem nieumarłych. Zapewne muszę je odblokować, utworzyć party i dodać spawn pointy? Druga sprawa z nimi związana: mają napisane, że mają gwarantowaną zbroje, hełm, tarczę i tak dalej, ale nie mają listy ekwipunku. Czyli po dodaniu mimo, że mają gwarantowaną zbroję będą nadzy?

3. Gdzie to się w ogóle zapisuje? Zapisuje się na plikach Native czy w osobnym katalogu?

Za wszelkie informacje dziękuje i pozdrawiam.

Offline Faith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ja :p
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 18, 2009, 14:58:40 »
Eh a czytałeś to? http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=497.0 Jak nie to przeczytaj.
i tak nie działa

edit:
otwieram module system 1.010 i wyskakuje mi coś takiego  a tak dokładnie build_module.

nazwa 'python' nie jest rozpoznawalna jako wewnętrzne lub zewnętrze.
program wykonywalny lub plik wsadowy.
nie można odnaleźć C:\windows\system32\*.pyc.


i to się powtarza z kilkanaście razy a dalej jest napisane żebym nacisnął dowolny przycisk żeby wyłączyć

to co to jest?
module
to teraz jest podobnie ale jest napisane niemożna odnaleźć C:\users\nerull\downloads\mb_module_system_1010_0<2>\modulesystem\*.pyc
i dalej jest żeby wyłączyć to co teraz?


edit2:O jeszcze jedno gdy nstaluje xwpythona to tam gdzie jest zwykle folder który ma się stworzyć jest takie coś. Gdy to zatwiedze i jest już instalowane to jest napisane że nie można odnaleźć aplikacji
                                                                                                                                           |
                                                                                                                                           \/
Jak myślę trzeba coś w to miejsce wstawić gdzie jest ten napis   --> C:\Put a directory on PYTHONPATH here\Lib\site-packages
Ale co?

Z góry dziękuje

Nie pisz postów jeden pod drugim! Edytuj je.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2009, 16:52:20 wysłana przez Daedalus »
EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 19, 2009, 16:55:26 »
Zrób DOKŁADNIE tak jak napisano w pierwszym poście tamtego tematu (+ późniejsza instalacja wxPythona), a będzie działać. Coś bowiem robisz źle. Najprawdopodobniej albo nie dodałeś ścieżki do katalogu Pythona w zmiennych środowiskowych, albo wpisałeś ją niepoprawnie.

Offline zajac244

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 20, 2009, 16:08:37 »
w jakim programie można edytować banery?? i w jaki sposób dodawać nowe??
dzieki :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2009, 22:54:39 wysłana przez zajac244 »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 20, 2009, 19:14:23 »
Edytować - w programie graficznym (a wcześniej użyć innego programu by przekonwertować je z formatu .dds). W ten sposób mozesz też podmienić już istniejące bannery. Żeby dodać nowe - musisz znać się na moddingu (sporo wklepywania w różnych plikach module system + stworzenie kilku nowych meshy w BRF Edit).

Offline Faith

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ja :p
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 21, 2009, 16:43:17 »
ej bo mam pythona 25 i PyMe czy te programy są ze sobą jakoś połączone bo oba ściągałem osobno? i do czego ewentualnie jest potrzebny PyME
EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!