Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 350954 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 11, 2009, 01:22:17 »
Włączasz grę w trybie edycji, wchodzisz do generatora wyglądu twarzy, ustawiasz taką, jaka Ci odpowiada, wciskasz Ctrl+E i kopiujesz kod znajdujący się nad twarzą. Nie wiem, czy istnieje inny sposób.

A w jaki sposób to skopiować? Wolę nie przepisywać tego kodu, bo pewnie zjem jakieś "0" i potem się będę głowił w czym problem.

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 11, 2009, 09:41:57 »
Kliknąć na niego trzeba i przeniesie się do schowka.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 11, 2009, 12:23:59 »
Można też kliknąć na button "copy" i automatycznie kod przeniesie się do schowka.

Offline Drakkainen

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 225
  • Piwa: 2
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 11, 2009, 13:52:21 »
Czy da się zmienić jakoś model lecącej strzały, żeby zamiast smugi w powietrzu leciała normalna strzała? Mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 11, 2009, 13:56:19 »
Da się. Tutaj masz instrukcje razem z gotową paczką modeli pocisków - http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=9&lid=905

Offline zajac244

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 11, 2009, 15:39:20 »
Hey ja mam kolejne pytanie xD
Mianowicie chodzi o to ze kiedy dodaje do Age of Machinery nowe itemy np bron (z innych modów) to wszystko jest ładnie pięknie ale bron jest nie otexturowana i cala bialutka.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 11, 2009, 16:41:38 »
A przekopiowałeś tekstury do właściwego katalogu (czyli "Age od Machinery\Textures")??? W pliku module.ini jest bowiem "scan_module_textures = 1", więc powinno je odczytywać, jeśli by tam były.

Offline zajac244

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 11, 2009, 18:26:05 »
a mam jeszcze pytanie co do "item_kinds1" tam musze podać liczbę przedmiotów. Ta liczba musi być dokładna czy może być zawyżona??
PS.Gdzie znajdę plik z herbami?

Offline Syliusz

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 11, 2009, 20:30:52 »
Heh będziecie się śmiać ale mam chyba banalne pytanie otóż ściągnąłem module system i pythona włączyłem build_module czy jakoś tak ok i nie wiem jak zrobić aby z tych plików co mam w tym folderze ModuleSystem zrobić mod.

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 12, 2009, 17:31:15 »
Heh będziecie się śmiać ale mam chyba banalne pytanie otóż ściągnąłem module system i pythona włączyłem build_module czy jakoś tak ok i nie wiem jak zrobić aby z tych plików co mam w tym folderze ModuleSystem zrobić mod.
Jeśli jesteś angieslko-języczny to ta strona da ci wszystkie odpowiedzi:
http://forums.taleworlds.net/index.php/board,12.0.html

Offline Madmatyr

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 12, 2009, 18:55:04 »
Mam problem z Thorgrim's Map Editor. Mianowicie nie mogę zmieniać/rozszerzać/zmniejszać terenu mapy oraz przemieszczać ikon miast, wiosek ani mostów. Przy każdej próbie ilość FPS drastycznie spada. Wcześniej nie miałem z tym żadnych problemów. Mam wersję 1.011 i wiem, że TME jest pod 0.960 (chyba), ale gdzieś czytałem, że powinno działać. Proszę o odpowiedź i wyprowadzenie mnie z ewentualnego błędu.

Offline Lord Wulfstan

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 12, 2009, 19:38:07 »
Włączasz grę w trybie edycji, wchodzisz do generatora wyglądu twarzy, ustawiasz taką, jaka Ci odpowiada, wciskasz Ctrl+E i kopiujesz kod znajdujący się nad twarzą. Nie wiem, czy istnieje inny sposób.

Nie działa :(   Twarzyczki są takie same jak poprzednio...

Offline bronkiszot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 12, 2009, 23:44:26 »
Witam mam takie dziwne pytanie
czy za pomocą module system mozna edytowac mody zrobione przez kogos innego czy trzeba robic nowe od początku na podstawie native ?

opowiem moją krótką historię by lepiej nakreślić problem

dzis rano :P zabralem sie za dodawanie itemów do cudzego moda, przegrałem to co trzeba do katalogów resources i textures dopisałem odpowiednie linijki w module.ini oraz
w items.cośtam.txt wszystko pieknie ładnie gra działa, nowe itemy sa, gra i buczy, aż zachciało mi się zmienić statsy tych nowych itemów, więc zassalem pythona i module system poinstalowalem i ... DUPA
bajzel zrobił sie niemiłosierny, python shell ponadpisywał mi pliki z tego moda plikami z native i całą robote szlag trafił z czasem zorientowałem sie ze te pliki z module system gdy je otwieram sa plikami z nativ a
ja bym bardzo chciał żeby w nich były dane z tego moda (bym mogł je edytować).

mam nadzieje że ten wywód jest zrozumiały :P

nie odsyłajcie mnie prosze na taleworlds bo siedzę tam od rana i na tyle na ile pozwala mi znajomość języka wyczytałem mase rzeczy poza właśnie tą istotną informacją
jak edytować plik item_kinds1.txt pythonem ?

z goory dzieki za pomoc

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 13, 2009, 00:02:26 »
Module system to pliki modułu przed skompilowaniem w Pythonie. Po skompilowaniu pojawiają się pliki .txt. Procesu odwrócić się nie da. Czyli aby edytować moda w plikach Pythona, trzeba mieć źródło tego moda (cały module system ze zmianami wprowadzonymi przez autora moda). Jeśli nie masz źródła, to możesz sobie co najwyżej pogrzebać w plikach tekstowych, jak np. wspomniany tu przez Ciebie "item_kinds1.txt".

Offline bronkiszot

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 13, 2009, 00:11:31 »
Dzieki za szybką odpowiedź :)
czyli mój niecny plan poszedł w ...
A orientujesz się może czy jest jakieś narzędzie, które edytuje taki np item_kinds1.txt w sposób podobny do pythona ? tak bym mógł z tego ciągu cyfr opisujących statsy itema coś zrozumieć i zmienić.

jeżeli moje pytanie brzmi dziwnie to na swoją obrone pisze że modowaniem zajmuję się od 12 godzin :P

Edit:
Jakież to banalne gdy porzuci się już nadzieję :P google: item editor
że też musiałem próbować tej HARD WAY

tak czy inaczej dzięki

PS powodzenia przy RES'ie
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2009, 00:46:46 wysłana przez bronkiszot »