Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 351753 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Loriano

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 28, 2008, 14:32:05 »
Dobra już rozwiązałem ten problem. Przeinstalowałem Net Frameworks i działa ;)

Offline pasterz861

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • PAPAROACH-Blood Brothers -6 yers and still #1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 28, 2008, 14:54:30 »
To dobrze ze ci sie udało.Przegladałe Taleworlds w tej sprawie http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,30490.0.html .
Własnie chciałem zaproponowac to co zrobiłes ,ewentualnie dodanie servis packa.

To sie moze kiedys przydac. http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,8771.0.html

Jak widać .Net framework jest niezbedny.
ATF ,FNS ,MND i DFC

Offline pustelnik

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 10, 2008, 13:32:31 »
Gdzie można znaleźć jakiś turioal do Pythona?
1.Głównie chodzi mi gdzie i jakie pliki konkretnie mogę nim edytować. Wiem że można edytować te pliki które są w module system, ale chciałbym się dowiedzieć czy można otwierać nim pliki w katalogu z grą, albo w modach.
2. Gdzie zapisują się pliki gdy użyje bulid module
I chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak można dodać nową frakcje i jej lordów do gry
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2008, 14:34:16 wysłana przez pustelnik »

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 16, 2008, 21:18:29 »
Wie ktoś jak można ustawić aby dany lord miał konkretny banner?

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 16, 2008, 22:53:02 »
Cytuj
Wie ktoś jak można ustawić aby dany lord miał konkretny banner?

Wygląda to chyba tak: w skryptach w 'game_start' wyszukaj frazę:

Cytuj
# assing banners and renown.
# We assume there are enough banners for all kingdom heroes.

Poniżej masz ustawianie m.in. banerów. Jak chcesz przypisać konkretny baner konkretnemu lordowi, to spróbuj na końcu tego bloku dopisać:

Cytuj
(troop_set_slot, ":kingdom_hero", slot_troop_banner_scene_prop, ":banner_id"),

Zastępując oczywiście zmienne lokalne 'kingdom_hero' i 'banner_id' odpowiednimi obiektami.
Jak nie zadziała to pokombinuj grzebiąc gdzieś w tym miejscu. Podaną wyżej instrukcję można wywołać w dowolnym miejscu i powinna zadziałać prawidłowo.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 18, 2008, 22:37:52 »
A jeszcze mam taki problem:
Jak podmienić bannery nativowskie na moje :] Męczę się z tym, mógłby ktoś jasno wyjaśnić co i jak?

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 18, 2008, 23:02:45 »
Wystarczy podmienić odpowiednie tekstury: 'banners_(a-e).dds'. Własne też można dodawać, należy dodać odpowiedni rekord w pliku 'module_meshes.py'. Jeżeli chcesz by nowo wprowadzone banery działały identycznie jak dotychczasowe bez większych przeróbek w kodzie, to nowy rekord należy dodać pomiędzy 'banner_a01', a 'banner_e21'.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 18, 2008, 23:05:15 »
Dzięki.. Co ja bym bez ciebie zrobił :D

Offline Woocutcher

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 29, 2008, 00:18:07 »
Czy da się jakoś zedytować grę, żeby nasza postać miała mały Age, ale za to białe włosy, takie jak postacie z wysokim Age? Albo żeby skin skóry, w którym są ciemne włosy, dać włosy blond?

Zły dział, temat o modyfikowaniu gry powinien być w dziale modding a nie tu, gdzie rozmawiamy o modach wydanych lub będących w produkcji. Przenoszę.
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2008, 08:11:52 wysłana przez Kolba »

Offline tul

  • The Deluge dev
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 390
  • Piwa: 1
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 29, 2008, 09:07:16 »
Poszukaj w pliku 'skins.py'.

Offline Eddy

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Piwa: 0
    • EddyGallery
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 29, 2008, 10:23:19 »
edytuj teksturę ;) walnij tą z młodego wieku na stary i zostaw tylko włosy... :)


Offline Morsiu

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 07, 2008, 17:11:04 »
Witam Wszystkich,
Co zrobić, żeby po zwycięskiej bitwie zdobyć więcej itemów (zbroi, broni), które miał ze sobą pokonany wróg? Czy wystarczy dodać coś w Troop Editorze 1.4? (np. czy podwojenie ekwipunku w jaki zaopatrzony jest każdy typ żołnierza coś da?). Pytam, bo wkurza mnie kiedy wygrywam np z dużą armią lorda Swadianów a po bitwie znajduję takie śmieci jakbym pobił bandę rabusiów. (Mam wrażenie, że zwiększenie umiejętności plądrowania nie pozwala na znajdowanie lepszych itemów po bitwie, tylko po prostu więcej śmieci po około denary.) No więc proszę, pomóżcie!

---
edit: Naprawdę nikt na forum nie wie jak zwiększyć udział wartościowych przedmiotów przeciwnika w łupie po wygranej bitwie?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 09, 2008, 17:50:38 wysłana przez Morsiu »

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 16, 2008, 13:27:43 »
Wedlug mnie, to co zauważyłem w swojej rozgrywce są tylko dwie możliwe opcje większego zrabowanego "bogactwa":
1. Zwiększona umiejętność plądrowanie
2. Brak lub mała ilość wojaków w drużynie, jeśli wygrasz bitwe to co zostanie na polu bitwy jest rozdzielane miedzy wojaków jako łup, czym ich jest mniej tym więcej dla Ciebie
Pozdrawiam

Offline slimak78

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #118 dnia: Grudzień 19, 2008, 21:37:32 »
Dobra, mam takie pytanie. Zrobiłem w Troops tree editor kilka jednostek, zrobiłem też party z tymi jednostkami. Wszystko ustawiłem wszystko, cacy. Ale mam pytanie, jak zrobić, żeby te jednostki pojawiły się w grze? To jest: Jak dodać spawnpointy? Mam MapEditora, ale ciężko mi się nim posługiwać, co mogę zrobić?

Ostrzegam, że w dziedzinie modowania jestem totalnie nowy ;-)

Wersja M&B: 1.003

Pozdrawiam! :D

Edit: Byłbym zapomniał, forum przeszukałem (szukajka nic nie znalazła), więc jeśli było to nie bijcie. ;-)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2008, 22:02:10 wysłana przez slimak78 »

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 20, 2008, 14:37:40 »
Na wersji 1.003 i z pomocą Troop Editora raczej wiele nie zdziałasz...
Ściągnij następujące programy, a potem pytaj się jak zrobić spawnpointy.

- M&B 1.011
- Module system na 1.011
- Python 2.5 (lub 2.6)