Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Tworzenie nowych miast  (Przeczytany 9793 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: Tutorial - Tworzenie nowych miast
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 21, 2013, 17:00:24 »
mi wszystko ładnie pięknie działa!
THX Goliath!!
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2013, 20:31:02 wysłana przez Edmund »

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: Tutorial - Tworzenie nowych miast
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 07, 2013, 15:51:09 »
Goliath zapomniał o karawanach więc ja wam pokarze jak to zrobić.
Wchodzimy w module scripts i szukamy:
Cytuj
(call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_4"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_6"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_8"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_12"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_13"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_15"),
      (call_script, "script_set_trade_route_between_centers", "p_town_2", "p_town_16"),
Dodajemy kilka, zmieniamy id miast na nasze własne, zapisujemy i skompilujemy module system.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Tworzenie nowych miast
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 04, 2014, 08:56:35 »
może trochę odkopię ten temat ale zrobiłem wszystko tak jak trzeba i moje miasto nie znalazło się na mapie. Nawet gdy rozpocząłem nową grę jego nadal tam nie ma.
Jednak w folderach wszystko jest jak powinno być. Proszę o poradę jak to naprawić

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6975
  • Piwa: 576
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Tutorial - Tworzenie nowych miast
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 04, 2014, 10:19:14 »
na pewno wszystko zrobiłeś? Ten tutek jest (o ile mi się wydaje) kompletny. Najlepiej napisz po kolei co zrobiłeś.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Tworzenie nowych miast
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 04, 2014, 15:11:08 »
już wszystko działa :) po prostu miałem zapisane że M&B powinien być na dysku C a ja miałem na D
dziękuję za chęć pomocy ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2014, 12:59:22 wysłana przez firentis »