Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)  (Przeczytany 72966 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 05, 2010, 09:32:50 »
Tak składasz zdania, że przyda się jakiś tłumacz, bo naprawdę ciężko się połapać w tym wszystkim... Więc tak.
Jeśli programy to po angielsku. Najwięcej znajdziesz poradników w tym języku. Nie umiesz? To łap za słownik i zacznij się uczyć, przyda ci się w przyszłości.
Kolejna sprawa to skrypty. Nie, nie musisz uczyć się C++ (który jest wbrew pozorom bardzo prosty), ani innych języków programowania. Module System ma swój własny język skryptowy, który po dokładniejszych oględzinach również nie wydaje się jakimś wielkim skomplikowanym językiem, a możliwości ma naprawdę spore.
Grafika 3D. Jak sobie będziesz malował swoje przyszłe modele, zależy tylko od ciebie. Czy będą to zdjęcia, czy będziesz korzystał z painta, photoshopa, gimpa, plakatówek, naprawdę wszystko jedno. Najpierw naucz się robić modele (nawet takie proste jak miecz, maczuga, toporek), później weź się za naukę teksturowania. Jak? No chyba nie muszę cię uświadamiać, że google jest wyszukiwarką całkowicie darmową i czego nie ma na googlach, to znaczy, że to nie istnieje. Wystarczy odpowiednio zadać pytanie i trochę SAMODZIELNIE pogłówkować, bo nikt za ciebie tego robić nie będzie.

Offline krzyh7a

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 05, 2010, 09:53:17 »
O to mi chodziło.
A wujek google na pewno mnie wspomoże.

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 05, 2010, 10:59:03 »
Zamieram tworrzyć moda i pod uwagę  biorę dwie opcje:

-pierwsza która jest łatwiejsza, jest to Europa (Polska,Ruscy,Węgrzy,Serbia,Niemcy) w 1126 roku.

-druga jest wedlug mnie trudniejsza, chodzi o pierwszą połowę IX wieku, akcja działa by się w Polsce i okolicach, frakcje na ten moment przewiduję takie jak :
Polanie, Wiślanie, Ślężanie, Wieleci, Państwo Wielkomorawskie, Pomorzanie i Prusowie.
U Polan żądził by książe Popiel a pretendentem byłby Piast. U wiślan księciem mógłby być Krak i byłaby związana misja z zabiciem smoka.
W księstwie Wielkomorawskim to łatwo znaleść kto rządził.
Jednak w sprawie władców i reszty książąt byłaby potrzebna pomoc
« Ostatnia zmiana: Listopad 05, 2010, 16:29:34 wysłana przez rybopiotr »
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Dex469

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Nosiciel Śmierci
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 16, 2010, 22:40:02 »
A więc na modowaniu nie znam się wcale :P a na tworzeniu grafiki 3D to jedyne co to sobie radze w SketchUp ale to chyba jak każdy :D

Ja mam po prostu pomysł na moda a jak ktoś mi pomoże i się okaże że da rade robić bronie budynki i inne rzeczy w SketchUp to jestem wstanie pomóc w miarę swoich możliwości i najlepiej jak to potrafię :-)

A więc pomysł ma takowy:
Grę zaczynamy jako bandyta z bardzo nieliczną lecz dobrze wyszkoloną gromadką przyjaciół myślę że jak by każdy z nich miał po 30+ lvl było by dobrze :-)
, posiadamy małą kryjówkę w wielkim lesie gdzie żaden porządny człowiek nie przychodzi... jedynie inni bandyci również posiadają tam swoje kryjówki...
co do bandytów to byli by raczej obojętnie nastawieni i jako "kumple po fachu" nie atakowali by nas do póki nie pieli byśmy się w górę...
z biegiem czasu naszą kryjówkę można by było rozbudowywać lekko fortyfikować itp. by zazdrośni "kumple" nie ograbili nas...
co do naszych przyjaciół to mieli by zróżnicowane uzbrojenie i każdy był by w czymś dobry np. łucznik który strzelał by bardzo precyzyjnie i prawie tak szybko jak legolas :D ale za to walka wręcz nie szła by mu już tak dobrze i raczej nie miał by szans w zwarciu... wojownik(miecznik) no to wiadomo miecz jednoręczny i tarcza a dodatkowo dwuręczny na plecach w zwarciu zaje****y ale na dystans jeśli się nie zasłoni ginie nim dojdzie do łucznika to raczej oczywiste :P... no i tak żadna to chyba normalne ale chciał bym by było to bardziej wyraziste te zróżnicowanie... chciał bym również wprowadzić więcej komend dla oddziału... typu piechota utworzyć klin... piechota osłaniać łuczników... pikinierzy tworzyć okrąg(z dzidami na wierzchu formacja przeciw konnicy) itp. tak by walka była urozmaicona... Co do frakcji to tak jak zawsze każda specjalizuje się w czym innym ale żeby tą specjalizacje było widać np. w oddziale lorda na 100 chłopa (jeśli specjalizacją są łucznicy to) 70 łuczników 20 piechoty 10 konnicy by ta różnica była znaczna... chciał bym by była frakcja wikingów cała armia składała by się z piechoty z toporem i tarczą jak to u wikingów no i z toporkami do rzucania a co do konnicy to mogło by być z 10 max 15 na 100... nie wiem czy jest opcja ale fajnie by było gdyby wikingowie mogli mieć 2 topory na raz :P... wprowadził bym oczywiście dużo więcej broni by walki były jeszcze bardziej urozmaicone... do wprowadzenia były by oczywiście ogniste strzały ale wykonanie strzału zajmowało by więcej czasu... dobra to tak mniej więcej opisałem :P i tak teraz chciał bym by była możliwość aby razem z innymi bandytami "zgadać się" i np. przygotować zasadzkę na zamek ale nie zwykłe oblężenie tylko np. my i nasi ludzie wchodzimy za dnia do miasta w przebraniu i czekamy do zmierzchu... gdy zapadnie noc/wieczór wchodzimy po kryjomu na mury i dajemy znak że rozpoczynamy oblężenie... (np. zapalmy pochodnie i rzucamy ją przed mur to już by się wymyśliło) nasi ludzie po kryjomu mordują niczego nie świadomych strażników a my otwieramy bramę i wpuszczamy resztę bandy po czym zaczyna się od razu walka w mieście... jeśli nam się uda to przez jakiś czas musimy utrzymać zamek bo sprzymierzeńcy będą nas chcieli z tamtą wykurzyć zawsze można zwołać dodatkową grupkę "wojaków" z lasu lecz im nas więcej tym więcej późniejszych zmagań o tron... zapewne sami nie wyruszymy po pomoc bo lepiej wysłać posłańca i to kolejna opcja którą chciał bym wprowadzić... kolejne co bym wprowadził to pułapki które można by było zastawiać na karawany oddziały wroga np. wilcze doły... można by było robić zasadzki na karawany oczywiście z ukrycia :P karawana nie wiedział by że jest atakowana do jakiegoś momentu np. jak ktoś od nich dostanie strzałę w łeb i padnie trupem :D... kolejna modyfikacja to "furia berserkera" jeśli dostaniemy dużo obrażeń naraz np. 50 hp nam zabierze na 150 przypuśćmy to wpadamy w dziką furę i nie czujemy bólu jesteśmy dwa razy szybsi a nasze ataki sieją spustoszenie oczywiście wszystko przez jakiś czas... wikingowie mieli by łatwiej by wprowadzić się w ten stan... w miarę jak stawali byśmy się coraz silniejsi i posiadali byśmy więcej ziemi miast wsi i zamków mogli byśmy ogłosić się królestwem i zacząć walkę pomiędzy resztą frakcji aż do zdobycia wszystkiego xD... nie wiem czy wszystko napisałem jak coś mi się przypomni to dopisze :P

A co do pomocy przy tworzeniu moda to tak jak mówiłem jeśli da radę w SketchUp cokolwiek nawet te bronie czy cóś :P to jestem wstanie pomóc :-)
No a teraz jak wam się podoba i czy jest możliwy do realizacji??

Pozdrawiam Dex469
Mówisz Justin Bieber - Odpowiadam KaT/Amon Amarth(albo sp****alaj)
Mówisz Miley Cyrus - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pink - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pop - Krzyczę Heavy Metal!!!
92% młodzieży zaczęło słuchać HIP-HOPu i POPu. Jeśli jesteś częścią 8%, która słucha metalu, rocku (czyt. fajnej, nie sztucznej MUZYKI) wklej to proszę do podpisu :)

Offline matilon

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 268
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 17, 2010, 17:42:15 »
Ja mam taki pomysł:
- Nowa mapa( już ją sobie narysowałem:)
- 6 nowych frakcji
- Unikalne jednostki dla każdej nacji ( czyli tylko wasalowie mogli ich rekrutować - byliby drodzy, ale i cholernie dobrzy)
- Przy obronie miast możliwość wezwania na pomóc mieszkańców( ok. 50 mieszczan i wojownicy z tawerny) -3 relacje z miastem i koszt 3000 denarów
- Nowe budynki do rozbudowania w wioskach (m.in. Koszary - garnizon max 30 ludzi)
- Niektórzy wasalowie będą mieli tylko wioski
- Gdy wybuduje się budynek w wiosce ten pojawi się
- Możliwość zawierania sojuszu między państwami
- Lordowie będą też korzystali z usług najemników
- Spotkamy armie najemników na usługach króla
- Możliwość zagrania w kampanie ( po jednej z każdej frakcji)
To moja wizja.

EDIT

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 17, 2010, 19:42:31 »
Cytuj
Możliwość zagrania w kampanie ( po jednej z każdej frakcji)
Nie za bardzo rozumiem. Mógłbyś to rozwinąć?
Cytuj
Nowe budynki do rozbudowania w wioskach (m.in. Koszary - garnizon max 30 ludzi)
To już jest i nazywa się ISI mod.I w dodatku Polak to robił!
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 17, 2010, 19:53:36 »
Ja mam taki pomysł:
1 - Unikalne jednostki dla każdej nacji ( czyli tylko wasalowie mogli ich rekrutować - byliby drodzy, ale i cholernie dobrzy)
2 - Przy obronie miast możliwość wezwania na pomóc mieszkańców( ok. 50 mieszczan i wojownicy z tawerny) -3 relacje z miastem i koszt 3000 denarów
3 - Nowe budynki do rozbudowania w wioskach (m.in. Koszary - garnizon max 30 ludzi)
3 - Niektórzy wasalowie będą mieli tylko wioski
4 - Możliwość zawierania sojuszu między państwami
5 - Lordowie będą też korzystali z usług najemników
6 - Spotkamy armie najemników na usługach króla
7 - Możliwość zagrania w kampanie ( po jednej z każdej frakcji)

Ponumerowalem, zeby bylo czytelniejsze, niepodobajace mi sie usunalem.

To tak:
1. Zepsuloby gre, gdyby byly one zbyt potezne, ale samo zrobienie nowych jednostek jest banalne (bez wprowadzania nowych itemow)
2. No moze, ale hmm... malo oplacalne mieso armatnie za 3000 denarow? Ja bym dal -5 relacji z miastem, ale za darmo.
3. W moim modzie Improvement System Improve (napisal juz rybopiotr)
4. Mój mod zawiera w sobie moda Diplomacy, w ktorym jest (jak nazwa wskazuje) rozbudowana dyplomacja, w tym rozne zasady pokoju (mozesz stawiac żądania na przyklad)
5. Hmm... lordowie... no moze, ale to troche dziwne...
6. Krolowie, w sensie: krol oprocz wasali mialby tez grupki lekkozbrojnych, malych druzyn najemnikow? Podoba mi sie! Sam chyba takie cos dorobie do ISI kiedys.
7. No tutaj duzo roboty, wymyslania... Poza tym, co masz na mysli mowiac o "kampanii" w Mount & Blade? Fabuła + questy dla kazdej frakcji? Prosze, wymysl po powiedzmy 40 ROZNYCH questow dla kazdej frakcji + porzadna fabula i chetnie bede z toba wspolpracowac (na Warbandzie). Tylko nie wymagaj dodawania nowych scen i itemow (modelowania itp.). Nie umiem modelowac...

A gdzies sie zapodzialo dodawanie scen budynkow po wybudowaniu: w ISI tego nie ma, bo jak wyzej, nie umiem modelowac.
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline Rezor

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 18, 2010, 08:15:11 »
Ja mam pomysł do albo czołgania sie albo udawania martwego :D

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1534
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 18, 2010, 15:29:50 »
Tylko to nie jest raczej twój pomysł bo z tego co pamiętam to już jest w jakimś modzie i był to chyba mm prussia
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline matilon

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 268
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 18, 2010, 15:32:40 »
7.Fabuła byłaby ciągiem bitew powiązanych ze sobą
1.Nowe itemy - zostawić tylko te które będą podchodzić a co do ceny żołnierzy -cenę zrównoważyć do potęgi
2. Koszty na dozbrojenie mieszczan

Offline Dex469

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Nosiciel Śmierci
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 18, 2010, 17:07:57 »
A co myślicie o moim pomyśle?? Bo raczej nikt się nie wypowiedział :P
Mówisz Justin Bieber - Odpowiadam KaT/Amon Amarth(albo sp****alaj)
Mówisz Miley Cyrus - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pink - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pop - Krzyczę Heavy Metal!!!
92% młodzieży zaczęło słuchać HIP-HOPu i POPu. Jeśli jesteś częścią 8%, która słucha metalu, rocku (czyt. fajnej, nie sztucznej MUZYKI) wklej to proszę do podpisu :)

Offline Dravic

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 674
  • Piwa: -1
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 18, 2010, 17:10:18 »
Czym TY bys sie zajal? Bo jelenia kazdy szuka...
-i oczywiście saga Sienkiewicza- Wiedźmin

Offline Rezor

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 18, 2010, 18:45:21 »
Tylko to nie jest raczej twój pomysł bo z tego co pamiętam to już jest w jakimś modzie i był to chyba mm prussia


w mm prussi było KUCANIE i PODDAWANIE SIE a nie udawanie martwego i czołganie sie

Offline Dex469

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
  • Nosiciel Śmierci
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 20, 2010, 15:21:26 »
Uważasz, że masz dobry pomysł na moda, jednak nie masz na razie - czy to z braku umiejętności, czy osób do pomocy - możliwości, aby go zrealizować. Napisz więc w tym temacie, a może ktoś chętny do pomocy się znajdzie. ;)


O co kaman? temat jest by pisać pomysły na mody i by oceniać pomysły innych a wszyscy się czepiają pomysłodawców co oni wniosą do projektu w czym pomogą... chyba każdy wyraźnie mówi że raczej nie zna się na moddingu... ja też wyraźnie napisałem ze jak da rade coś pomóc w SketchUp to pomogę teraz ćwiczę cokolwiek w Wingsie... staram się jak mogę ale cudotwórcą nie jestem by wszystko opanować w kilka dni...
Mówisz Justin Bieber - Odpowiadam KaT/Amon Amarth(albo sp****alaj)
Mówisz Miley Cyrus - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pink - Odpowiadam KaT/Amon Amarth
Mówisz Pop - Krzyczę Heavy Metal!!!
92% młodzieży zaczęło słuchać HIP-HOPu i POPu. Jeśli jesteś częścią 8%, która słucha metalu, rocku (czyt. fajnej, nie sztucznej MUZYKI) wklej to proszę do podpisu :)

Offline theoden369

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 28, 2010, 02:44:59 »
Ja proponuję stworzyć moda o Władcy Pierścieni, ale na wersję 1.10/11, bo raczej nie ma co czekać na The Last Days na tą wersję.
Chyba że gdzieś przeoczyłem że już jest, ale to mało możliwe. Jeśli tak to proszę o link.