Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)  (Przeczytany 77874 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grze848

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 111
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Księstwo Rostonii
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #405 dnia: Marzec 28, 2014, 21:32:05 »
Cześć!

Piszę tu do was z nową propozycją na moda. Na początku miał to być mod opierający się na pierwszych czasach Polski, ale z tego co się dowiedziałem takowy mod powstał (Sclavinia). Ja chciałbym stworzyć mod za czasów panowania Bołesława Chrobrego lub Mieszka II, ale jak wam wiadomo sam sobie nie poradzę. Mam słabe umiejętności w modowaniu. Dlatego zwracam się do was. Jest jedna osoba, która by się przyłączyła jak by było nas więcej (mówię tu o lllew). Ja na pewno mógłbym się w dużym stopniu przyłączyć oczywiście. A więc tak:

Mapa
- mapa (musi ;D) być Polski
- myślę, że na początku wystarczyło by trochę dużych miast i parę miejscowości
- co do mapy najlepiej by było stworzyć taką http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Polska_992_-_1025.png ponieważ można dodać Ruś Kijowską, Grody Czerwieńskie itd.

Miasta-miejscowości
- tak jak wyżej trochę dużych miast i miejscowości
- oczywiście jak by się dało budynki w stylu przypadającym na ok X,XI w.

Jednostki
- myślę, że z tym nie powinno być dużego problemu

Władcy oraz poddani
- tutaj trzeba by było poszperać trochę w internecie, książkach poszukać imiona władców dla frakcji i poddanych (hrabiów) i takich tam.

Myślę, że to na razie tyle, jak mi coś do głowy wpadnie to dodam :D
A i oczywiście proszę o kontakt jak by ktoś był chętny pomóc (myślę, że pomysł nie najgorszy)
Kontakt:
- PW
- GG:44148385
- e-mail: grzesiek.90@onet.pl
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2014, 09:45:41 wysłana przez grzesiek.90 »

Offline dodom1712

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie"
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #406 dnia: Lipiec 21, 2014, 14:47:08 »
o wrześniu 39
VENI VIDI VICI-Przybyłem Zobaczyłem Zwyciężyłem

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 498
  • Piwa: 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ora.
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #407 dnia: Wrzesień 16, 2014, 19:23:10 »
Witam.
Mam pewien pomysł na modyfikację dotyczącą wielu zmian w grze , nowych frakcji itp. itd.
A dokładniej:


-Wikingowie
Wiem iż już są Nordowie lecz chciałbym by byli oni 100% wikingami (bo wydaje mi się , że w tych 70% nimi są lub ich przypominają)
Co to znaczy ? To znaczy iż plądrowaliby więcej wiosek niż reszta frakcji (wraz z tym może szybsze plądrowanie jako atut bycia wikingiem :D) ;nowi bohaterowie (tacy jak Bunduk czy Rolf)
;nowe wioski i miasteczka wraz z nową mapą (chodzi mi o wioski i miasteczka przy fiordach) ;nowe wyposażenie (nieco nowszego , ładnego wyposażenia) ;trochę nowy system walki , wraz z szykami takimi jak ściana tarcz ;i wiele innych
-Statki
Chciałbym by do gry dodane byłyby statki (o ile wiem taki mod już istnieje) , statki można byłoby budować za oczywiście wysoką cenę , również służyłyby do handlu ;do walki (mam na myśli abordaż - odpowiednie sceny na wodzie i statkach połączonych np. jakąś deską) ;każda frakcja miałaby oczywiście inny herb na żaglach ;różne statki , nie jeden czy dwa ale kilka bądź kilkanaście ;portów byłoby całkiem sporo (oczywiście tam gdzie idzie wpłynąć , a miasta takie jak choćby Praven , które byłoby potencjalnym miastem portowym byłoby na mapie przesunięte do wody by to wyglądało nieco realistyczniej) ;byłyby także statki piratów , którzy chcieliby nas okradać z łupów czy pieniędzy ;dodam iż wrogie miasta nie mogłyby wysyłać do siebie statków handlowych (który wymieniłem wcześniej , przynosiłby one zyski miastu o ile władca miast kupiłby takie statki - dodatkowa opcja zarobku dla miast) ani nie wpuszczałyby ich do portów ;nowa opcja - atak przez port - chciałbym by to działało na takiej zasadzie , że możemy zaatakować miasto przez port co byłoby łatwiejsze bo strona oczywiście mniej broniona (do tego odwołam się w kolejnym "-"
-Większa ilość budynków do budowy w wioskach i miastach oraz zamkach
Mam na myśli różnego rodzaju budynki dodające różne możliwości tak jak np. w NO jest w miastach możliwość budowy zakonu templariuszy , która daje nam opcję rekrutacji ich lub po prostu dające przychód , bonusy w postaci np. morali , zadowolenia mieszkańców , lepszej obrony miasta itp. itd.
Mam tu też na myśli możliwość budowy np. drewnianego muru dla wiosek , co utrudniłoby wrogom ich plądrowanie czy atakowanie - mur oczywiście byłby widoczny w scenerii i oczywiście działający tak jak mury w miastach czy zamkach (lecz byłby to mur tylko  i wyłącznie drewniany ! i nie tak dobry jak w niektórych zamkach)
-Lepsza ekonomia
Taki mod już jest , i on w pełni by chyba wystarczył.
-Lepsza dyplomacja
Taki również jest i pewnie też by wystarczył.
-Ukryte miejsca
Mam na myśli np. stare ruiny , w których moglibyśmy odnaleźć jakieś przedmioty ;jakaś wioska plemienia "ŁugaBuga" , w której mielibyśmy okazje wynająć specjalną jednostkę , lub kupić przedmiot dostępny tylko u nich lub też wykonać misję dla ich wodza ;jakieś świątynie , w których moglibyśmy dać na tacę i zyskać jakieś atrybuty czy coś w tym stylu ;zakony , też rekrutacja , przedmioty itp. itd.
-Masa nowych przedmiotów
Oczywiście klimatycznych i pożytecznych , w sumie nie będę opisywał bo nie chcę wypisywać setek nazw czy pomysłów.
-Więcej bandytów , i innych biegaczy na mapie
Większa ilość bandytów , i innych ludków biegających po mapie np.handlarz , biegało by sobie takich trochę po mapie a grasz mógłby kupić coś od niego lub go zabić i zabrać wszystko (bez frakcji offcourse) i oczywiście nie byłyby to przedmioty warte kupę kasy ale różne średnie sumki bo handlarze mieli byjak karawany ochronę (oczywiście mniejszą) , co do karawan od razu dodam , że chciałbym widzieć u nich możliwość kupna przedmiotów , które przewożą. ;Łowcy głów jak w NO też byliby fajni i wielu innych.
-Własna frakcja
Nie wiem czy takie coś jest w oryginale bo nie grałem na nowych wersjach ale takie coś by było fajne o ile nie ma. A wiem , że w modzie jest chyyba (o ile to było z moda :D )
-Unikalne przedmioty
Mam na myśli unikalne przedmioty tak jak w modzie NO lecz gorsze , i więcej porozrzucane w różnych miastach i wioskach.
-Tarany
Coś czego mi zawsze brakowało , moim zdaniem większe miasta powinny mieć kilka opcji przy oblężeniach:
wieże , które już są
drabiny , które również już są
oraz tarany , których nie ma , a fajnie gdyby się pojawiły , proste narzędzie do niszczenia bram , załóżmy , że budowa ich zajęłaby np. 2-4 dni
-Nowe frakcje
Chciałbym by w grze pojawiły się nowe frakcje , nie mam pojęcia jeszcze jakie ale fajnie gdyby było ich minimum 1-2 a maksymalnie 3-4 :D
Jak mówiłem nie wiem jeszcze jakie ale to świeży pomysł.
-Ludzie w tawernach
Mod taki już istnieje.
-Więcej zadań
Jeśli chodzi o zadania od wasali , królów , itp. itd. jest ich po prostu mało , ostatnio grając i będąc wasalem jednego króla chciałem polepszyć z nim stosunki a on albo nie miał dla mnie zadań albo w kółko prosił o wojsko , nużące i bezsensowne. Mogłoby być np. splądruj wioskę , zabij tego i tego , przejmij to i to , przynieś mi to i tamto , a i nagrody lepsze , niż denary , bo np. jakieś uzbrojenie , żywność , wszystko w zależności od typu misji i jej poziomu trudnośći.
Tak samo w unikalnych ukrytych lokacjach niekiedy byłby NPC dający zadania specjalne.
-Budowa własnej wioski
To zapewne byłoby najcięższe z wszystkich moim pomysłów do moda.
Działałoby to na tej zasadzie iż moglibyśmy wybudować nową wioskę pod kilkoma warunkami:
-Odpowiednia odległość od innej wioski lub miasta (nie jakaś ogromna ale nie taka też by było kilka wiosek na sobie czy tuż obok siebie)
-Odpowiednie przedmioty do budowy takie jak drewno , kamienie , żywność dla robotników (opiszę niżej) , i inne
-Robotnicy , do wynajęcia za sporą sumkę , dostarczeni do miejsca budowy w ileś dni postawiliby wioskę
-Kolonizatorzy , bo ktoś musi zamieszkać tę wioskę (tutaj mogła by być dodana opcja do rozmowy ze starszym wioski (oczywiście poparcie w wiosce by taka opcja była dla nas dostępna musiałoby być dość spore)
Przykładowo:
Chcemy jako wasal zbudować nową wioskę , jedziemy w wybrane miejsce i klikamy Obóz , wybieramy opcję Wybierz działania tam znajduje się opcja , rozejrzyj się po terenie wokół , po rozejrzeniu się on coś tam odkrywa , że tu jet np.  teren wysoki , las czy cokolwiek , a potem mamy opcję Zbuduj nową wioskę , Odejdź.
Klikamy ZNW , i wyświetla nam się czego potrzebujemy i tutaj np.
x drewna , x kamienia , x zywnosci , x denaró (to byłoby cholernie drogie) , klikamy albo akceptuj albo odejdź.
Jesli już akceptujemy stawia się nowa wioska z podpisem (w trakcie budowy) i musimy dostarczyć tam materiały , robotników , żywność , pieniądze. Po iluś dniach dostarczamy osadników i mamy nową wioskę. Ilość wiosek zależałaby od Inżynierii - np. 2 - 1 wioska , 4 - 2 wioski , 6 - 3 wioski i tak dalej.


Na razie byłoby to tyle , wiem , że niektóre pewnie ciężko zrobić , pewnie niektórych się nie da ale to tylko pomysły dla moddera , który chciałby się tego podjąć , oczywiście jeśli takowy by się znalazł proszę o szybki kontakt a pomogę jakkolwiek będę tylko mógł pomóc.
Pozdrawiam
Raplem

PS:Proszę wybaczyć te pogrubienie , kolor lecz chciałem by to było wszystko czytelne i widoczne , bo przy takiej ilości tekstu czasem ciężko jest czytać.
PS2:Jeśli coś jest niezrozumiałe proszę pisać , pytać , odpowiem z chęcią.


Wbrew pozorom jest to możliwe. Gdyby aktywność modderów była większa, to an pewno ktoś by się już tym zajął. Jest kilka skryptów z tych, które wymieniłeś, ale chyba przyjdzie nam poczekać na Bannerlorda.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7471
  • Piwa: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #408 dnia: Wrzesień 16, 2014, 19:30:31 »
Owszem, że to jest możliwe. Ale po co utrudniać sobie życie? Tzn. te materiały i tak musiałbyś kupić, więc... nie prościej dać bardzo wysoką cenę? Przy budowaniu budynków w miastach/twierdzach/wioskach też płacimy tylko złotem - to taki "skrót myślowy" (jeśli można to określenie zastosować do gier :P), który ułatwia nam grę.
EDIT: rozłóżmy to na czynniki pierwsze:
-Wikingowie - wszystko co napisane do zrobienia, o ile formacje dla os. początkującej mogą być trudne, to reszta - prosta, do części są nawet tutki po polsku i angielsku
-statki - banał
-budynki - też proste, ale mi nie chciałoby robić się tych wszystkich budynków, które dodawałyby się do lokacji po wybudowaniu
-lepsza ekonomia - dla mnie za bardzo lakoniczne, nwm co znaczy ta "lepsza" ekonomia
-lepsza dyplomacja - chodzi o Diplomacy, I guess
-ukryte miejsca - proste
-nowe przedmioty - banał, ja od tego zaczynałem naukę moddingu :P
-więcej bandytów i innych biegaczy (lol :P) na mapie - proste
-własna frakcja - wszak można ją mieć w WB :P
-unikalne przedmioty - też proste
-tarany - hmm... nigdy nie próbowałem czegoś takiego dodawać... to zależy jak to sobie wyobrażasz
-nowe frakcje - banał
-ludzie w tawernach - kompletnie nwm ocb, wszak w tawernach ludzie są :P
-więcej zadań - proste, nawet tu na forum jest chyba tutek Kolby
-budowa własnej wioski - proste, kwestia dyskusyjna z tymi "surowcami", jak dla mnie niepotrzebne komplikacje, choć do dodania.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2014, 19:42:45 wysłana przez lllew »
[Jun 19 12:23:24] JerzyBurza: Przepraszam pomyliłem się myślałem, że dr. dre i drake to to samo

Offline Octavian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2400
  • Piwa: 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #409 dnia: Listopad 02, 2014, 23:31:32 »
Mam propozycję na najtańszego moda, który nie ma problemów z instalacją. Otwieramy grę MiB, wersja native, wchodzimy do gry i normalnie gramy. Za każdym razem gdy widzimy podaną nazwę  posługujemy się zamiennikiem według klucza:

Królestwo Swadii  -  Aquilonia
Królestwo Rhodoków -  Corinthia
Sułtanat Sarranidzki  -  Shem
Chanat Khergicki  -  Koth
Królestwo Vaegirów  -  Zamora
Królestwo Nordów  -  Vanaheim

I w ten prosty sposób mamy mod - Era hyboryjska.

Druga opcja :

Królestwo Swadii  -  Anglia
Królestwo Rhodoków -  Święte Cesarstwo Rzymskie
Sułtanat Sarranidzki  -  Abbasydzi
Chanat Khergicki  - Mongołowie
Królestwo Vaegirów  -  Węgrzy
Królestwo Nordów  -  Wikingowie

I mamy mod Średniowiecze - Czas Mroku.
Czekam na wasze opinie i propozycje kolejnych bezproblemowych darmowych modów.
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2014, 18:20:03 wysłana przez lllew »

Offline Denios

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #410 dnia: Grudzień 26, 2014, 14:34:31 »
Witam mam pytanie odnośnie mojego pomysłu na moda.
Pewnie sporo osób grało w moda do Army o nazwie ''DayZ''.
Czy taki mod jest wykonywalny do zrobienia na multiplayerze?
Mechanika by działała podobnie jak w modzie do army.
Były respawn w kilku miejsach na olbrzymiej mapie na której znajdowały by się miasta wsie itp w których znajdowałyby się boty jako zombie które by atakowały gracza który zbyt blisko się ich znajduje,również takie które by krążyły po mapie.
Respawn itemków w miastach byłby randomowy.
Chodzi mi głównie czy można zrobić skrypty na podane wyżej rzeczy.
Przedmioty mapa tekstury zrobiłbym już sam.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7471
  • Piwa: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #411 dnia: Grudzień 26, 2014, 14:59:04 »
1. Mapa. Nie grałem w DayZ, ale widziałem let's playe i tak dużych map MP w tej grze nie zrobisz, tym bardziej na tylu graczy.
2. Respawn? To nie problem, ale tak swoją drogą wyczuwam, żę to byłby po prostu taki cRPG: Modern Warfare z kampiącymi wysokolewelowcami na początkujących.
3. Boty atakujące tylko przy pewnej odległości? To jest możliwe, dodałoby się skrypt, który sprawia, że dopóki gracz zbytnio do botów się nie zbliży, jest dla nich niewidzialny. Tylko wydaje mi się, że przy większej ilości graczy może trochę to spowalniać grę.
BTW masz przypięty trochę niżej temat "Pomysły na mody", a ty mi tu piszesz. Nevermind, przeniesione.
[Jun 19 12:23:24] JerzyBurza: Przepraszam pomyliłem się myślałem, że dr. dre i drake to to samo

Offline ke_anna

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 2
  • Płeć: Kobieta
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #412 dnia: Styczeń 06, 2015, 18:08:25 »
Witam wszystkich serdecznie. To mój pierwszy post.
Mam pomysły na dwa mody i żadnych umiejętności ku ich tworzeniu, także wybaczcie mi, jeśli gdziekolwiek przedobrzę. Pierwszy pomysł to mod pod WB- typowy mod ekonomiczny (w którym również powstałyby nowe budynki, prawdopodobnie takie same jak w moim drugim pomyśle+odrobina humoru), a drugi posiadający wiele rzeczy, ale istnieje limit znaków i obawiam się, że nie zmieściłby się w tym poście. Niedopracowany z powodu braku weny twórczej i mnogości zmian. Wszystko to co opiszę jest do dowolnej modyfikacji przez modderów, także nie zawracajcie mi głowy.
Rozwój postaci (dodatkowe umiejętności, konfiguracja istniejących, bonusowe doświadczenie)
Umiejętności zmodyfikowane
Dyplomacja (D)- rozwój tylko do piątego poziomu, ale większy zakres użytkowania- pojawiliby się specjalni handlarze w karczmach, gdzie można by było wynegocjować cenę towaru.
Handel (H)- tylko do poziomu piątego, ale jeden poziom odpowiadałby dwóm w wersji podstawowej
Handel niewolnikami (HN)- do poziomu piątego. Ja tak to sobie wyobrażam: jest menu handlu w mieście z dodatkową opcją: handlarz niewolnikami, którzy byliby lepsi lub gorsi (wiadomo o co chodzi- bardzo ważne do kolejnej części mojego pomysłu)
Handel towarami luksusowymi (HTL)- do poziomu dziesiątego (czytajcie do końca)
Łapówkarstwo- do poziomu 10- służy do przekupienia sędziego żeby wypuścił nas z więzienia za użycie takiej umiejętności jak
Przepędzenie celnika (poborcy podatkowego)- do poziomu piątego. Na tę umiejętność wpływa siła (dot. celnika) albo charyzma (dot. poborcy podatkowego). Do poziomu ósmego. Do poziomu 10 urzędnicy powinni rozwijać umiejętność zwaną Biurokracją (ważne jak będziesz mieć swoje królestwo)
Zmodyfikowane plądrowanie (P)- jak pokonamy przeciwnika to możemy zdobyć towary luksusowe, w zależności od miejsca występowania bandytów i ich poziomu (im wyższy poziom wroga tym większe szanse)
Bonusy za poziomy umiejętności
Handel morski (wynajmowanie statków w miastach nadmorskich)- D-poz. 3, H-poz.4, HN- poz.3, HTL- poz.1
Tworzenie karawany (we wszystkich miastach, w których gracz wykonał zadanie od mistrza gildii do wszystkich miast z tym samym warunkiem). D- poz. 5 (opłaty celne więc negocjować trzeba umieć), handle- tak samo jak w przypadku kupowania statków.
Oczywiście powinien być tu mod na dodatkowe doświadczenie wypływające z inteligencji za ogłuszenie/ zabicie przeciwnika i wykonanie zadań.
Budynki
Tu mam pomysł, żeby połączyć kilka pomysłów z modów, ale i tak w mieście musiałaby powstać szkoła urzędnicza (rozbudowana do poziomu 10), szkoła sędziów(do poz. 10). Każdy poziom odpowiada poziomowi urzędnika ową szkołę kończącego
Akademia- tak samo poziomowana jak poprzedniczki, dzięki niej co jakiś czas pojawiałyby się nowe idee ekonomiczne oparte na prawdziwych i możliwe do zastosowania w kraju.
Cechy rzemieślnicze, potem manufaktury, później fabryki, na końcu (jeżeli rzeczywiście nasz kraj będzie w danej produkcji przodował) oligopol i monopol (dzięki temu założone przez nas królestwo mogłoby osiągnąć nawet trzykrotne zyski z handlu danym towarem.
Gdzie i jaki budynek dodatkowy można postawić, do czego on służy (budynki podkreślone są do towarów luksusowych
kopalnia żelaza- góry
kopalnia kamieni szlachetnych- góry (trzy razy rzadziej niż żelazo
tartak- lasy
pola uprawne- teren bez gór ani lasów, na mapie zielony
hodowla owoców- tam gdzie pola uprawne
hodowla owoców egzotycznych- tereny Sułtanatu Sarrandzkiego
kopalnia złota- dwa razy rzadziej niż żelazo
hodowla jedwabników- dostępne wtedy, gdy się ma 10 Inżynierii czy jakoś tak (gram po angielsku, więc nie pamiętam dokładnie)
Rodzaje cechów i ich funkcje
Cechów dużo, każdy trzeba wybudować by zysk był, tak by tworzyły one logiczną całość, np. żeby w danym mieście bez rolnika żywności nie wyrabiano
Pozostałe
Zmiana wysokości podatków- krzywa Laffera.
Obecność paradoksu Giffena i Veblena, a także efektu owczego pędu.
Ustalanie własnych przepisów itp.
Jeżeli ktoś się za to weźmie to mam prośbę- proszę nie ograniczać się do moich pomysłów.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7471
  • Piwa: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #413 dnia: Styczeń 06, 2015, 19:39:49 »
O Jezusie, chciało ci się tyle pisać? :P
EDIT: co to paradoks Giffena i Veblena?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2015, 19:56:41 wysłana przez lllew »
[Jun 19 12:23:24] JerzyBurza: Przepraszam pomyliłem się myślałem, że dr. dre i drake to to samo

Offline Octavian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2400
  • Piwa: 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #414 dnia: Styczeń 06, 2015, 19:54:57 »
ke_anno - prowadź!
Krzywa Laffera, już samo to hasło porywa swoją charyzmą. Cała reszta też nie pozostaje daleko w tyle.
Absolutnie kapitalny pomysł, śmiało mogę  powiedzieć w imieniu kolegów, że witamy ciebie z radością w naszym skromnym gronie.

"Wszystko to co opiszę jest do dowolnej modyfikacji przez modderów, także nie zawracajcie mi głowy." - bezcenne!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #415 dnia: Styczeń 06, 2015, 21:05:08 »
Ja tę propozycję skomentuję tak:
To jest zbyt piękne by mogło być prawdziwe.

Tak w ogóle to M&B jest grą o waleniu się toporami po głowach i jak ktoś chce pograć w coś ekonomicznego, to źle skręcił...

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7471
  • Piwa: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #416 dnia: Styczeń 07, 2015, 14:05:27 »
Jak coś zrobisz na bazie dynamic arrayów to kto wie, może i zrobi się gra z normalną ekonomią. Ale proszę HUtH, zmień ten nick...
[Jun 19 12:23:24] JerzyBurza: Przepraszam pomyliłem się myślałem, że dr. dre i drake to to samo

Offline ke_anna

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 2
  • Płeć: Kobieta
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #417 dnia: Styczeń 07, 2015, 17:03:42 »
Ktoś się mnie pytał co to jest ten paradoks Giffena. Otóż: popyt na dane dobro wzrasta pomimo wzrostu ceny (dzieje się tak np. gdy panuje głód. Ceny na żywność, gdy jest jej mało rosną, a popyt na nią nie spada) a paradoks Veblena dotyczy dóbr luksusowych. Efekt owczego pędu- jak sąsiedzi kupią to i ja kupię. Wyobrażam sobie, że kształtowałoby to ceny np. podczas wojny czy w okolicach odciętych przez bandytów. Zauważyłam, że podobna rzecz jak paradoks Giffena jest już w Warbandzie, ale wolałabym by było to bardziej odczuwalne. Ceny kształtowałyby się tak jak w rzeczywistości. Już drugi raz to poprawiam. Pomyślcie też o tym moim drugim bezcennym pomyśle- od kilku MIESIĘCY zastanawiam się nad fabułą (a raczej misjami). Ukończyłam na rozdziale drugim albo trzecim i sprawia mi ona potężny problem. Drzewka oddziałów najemników, tak samo jak zakonów są do kitu (ale z drugiej strony- czy drzewka w modach są lepsze?), własna historia jest już ukończona. Można by było wkleić misje dla zakonów. Już chyba powstały nie pamiętam. Wyskoczyło mi z tym tyle problemów, że... lepiej nie myśleć. Otóż: jak jest dodatkowa frakcja to trzeba do niej te drzewka. Przyszło mi na myśl i załamało. Do tego drugiego to mogłaby powstać nawet druga linia fabularna, w zależności do kogo gracz by przystał, reaktywowałabym swoje pomysły ze złymi zakonami i systemem magii. Nie jest problemem nazwa zamorskiej frakcji (pewnie coś z cmentarzem :P). W fabule jest, że istniejące frakcje się rozpadają, postaram się dołączyć przyczyny powstania nowych lądów i pewnie zamorskich nowych lądów, chociaż jeden już powstał. Koniecznie mgły wojny. Bez nich- ani rusz. Tak dla zwolenników lania po mordzie.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 07, 2015, 17:21:49 wysłana przez ke_anna »

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7471
  • Piwa: 687
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #418 dnia: Styczeń 07, 2015, 17:20:58 »
A, rzeczywiście, przypomniało mi się, że miałem paradoks Veblena na ekonomii :P
[Jun 19 12:23:24] JerzyBurza: Przepraszam pomyliłem się myślałem, że dr. dre i drake to to samo

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Pomysły na mody (pisz tu zamiast zakładać osobny temat)
« Odpowiedź #419 dnia: Styczeń 07, 2015, 17:47:22 »
Szczerze to niewiele zrozumiałem z tego posta.... czy ty tego moda robisz czy jak to jest...?