Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Ukryte przedmioty w grze (M&B 1.011 / 1.010 i M&B Warband 1.127)  (Przeczytany 75666 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zizka

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1018
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Unsuccesfool
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 10, 2010, 19:13:11 »
eee... jestem prawie pewien, że NIFN pisał, by zrobić backup. Jeśli tego nie zrobiłeś to teraz płać za głupotę. Zainstaluj grę od nowa.
"Czegoż płaczesz? - staremu mówił czyżyk młody -
Masz teraz lepsze w klatce niż w polu wygody".
"Tyś w niej zrodzon - rzekł stary - przeto ci wybaczę;
Jam był wolny, dziś w klatce - i dlatego płaczę".

Offline MikiBar

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 711
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 10, 2010, 19:14:49 »
Nie ma potrzeby, wstawię Ci ten plik, ale następnym razem pamiętaj, aby robić backup!

Proszę bardzo, oryginalny item_kinds1.txt.

EDIT: Ooops, nie da się ściągnąć. Zapisz cały ten tekst w Modules/Native pod nazwą item_kinds1.txt
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2010, 20:29:07 wysłana przez MikiBar »

Offline dziadzioos

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 10, 2010, 20:07:12 »
Dziekuje ale zrobilem backup, i nie chodzilo :P

Offline dziadzioos

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 10, 2010, 20:12:59 »
Caly czas wyskauje ten sam blad gdy wczytuje, zaczynam gre!! Pisze na koncu bledy item_kinds1

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 10, 2010, 20:40:19 »
Dałoby się przenieść miecz jednoręczny/dwuręczny z native do modu 1257 AD Middle Europe? Jeśli tak to prosiłbym o kod tego miecza.
Owszem można. Odnajdź linijkę w item_kinds.1txt z modułu Native:
Cytuj
itm_bastard_sword_a Bastard_Sword Bastard_Sword 2  bastard_sword_a 0  bastard_sword_a_scabbard 3458764513820540928  4259843 9223635954298781951 294 155668 2.250000 100 0 0 0 9 37888 98 0 101 0 282 37
0
lub / i
Cytuj
itm_bastard_sword_b Heavy_Bastard_Sword Heavy_Bastard_Sword 2  bastard_sword_b 0  bastard_sword_b_scabbard 3458764513820540928  4259843 9223635954298781951 526 155668 2.250000 100 0 0 0 9 37888 96 0 105 0 284 37
0
Przekopuj ją/je do item_kinds1.txt w danym modzie -- wklej na samym dole i zwiększ ilość przedmiotów o 1 lub 2.
Możesz też wyszukać bastard_sword w pliku moda i podmienić linijki (o ile tam będzie).

ZALECAM UTWORZENIE KOPII ZAPASOWYCH!

Caly czas wyskauje ten sam blad gdy wczytuje, zaczynam gre!! Pisze na koncu bledy item_kinds1
Zrób zdjęcie błedu i wstaw w tym temacie, byśmy wiedzieli, o co chodzi...

Pozdrawiam!

Offline dziadzioos

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 11, 2010, 10:12:00 »
OK juz mam. wziolem od brata orginalny plik item_kinds1, dzieki za pomoc

Offline dziadzioos

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 11, 2010, 10:16:12 »
Czemu mi nie dziala plik item_kinds1 na wersji 1.05??

Offline Gacek3000

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 333
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • NIE dla ACTA!
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 11, 2010, 12:24:07 »
Dzięki NIFN za pomoc. Poszperam jeszcze w item_kinds i jak znajdę coś fajnego to może wrzucę.

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 11, 2010, 12:31:49 »
Czemu mi nie dziala plik item_kinds1 na wersji 1.05??
To już wiem, dlaczego pojawiał Ci się problem. Otóż te przedmioty są do "Mount&Blade 1.010 / 1.011" (choć przypuszczam, że i z 1.003 by działały), a NIE do "M&B Warband". Jeszcze nie pisałem poradnika do wersji Warband, z powodu braku Module System (bo item_editor ssie).

Tak czy inaczej owe przedmioty kompatybilne z M&B Warband nie będą. Chyba, że ręcznie podmieniać będziecie pojedynczy, identyczny kod... ale NIGDY nie podmieniajcie całego pliku, dostępnego na uploadzie z tym z Warbanda.

Pozdrawiam!

Offline Runner

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 11, 2010, 18:50:25 »
Czy jest sposób na dodanie ukrytych przedmiotów do pliku z MS? Bo nie chce mi się po każdej kompilacji podmieniać znowu item_kinds1... Po za tym jak dodaję nowy przedmiot (swój) to w tem_kinds1 jest dużo trudniej niż w pliku *py.

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 11, 2010, 18:59:11 »
Pierwsza strona! I to pierwszy post.
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Runner

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 11, 2010, 19:14:36 »
Pierwsza strona! I to pierwszy post.
No i co z nim? Jeśli robię teraz jakiś głupi błąd, to proszę o wyrozumiałość ;D

Offline legomir

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 231
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 11, 2010, 19:21:11 »
Kopiujesz wklejasz z tond wklejasz to item_kinds i wszystko. Możesz robić to masowo z kilkunastoma. Zapisujesz plik włączasz modyfikacje i wszystko. Kopiujesz save z native wklejasz do twojej modyfikacji i to wszystko tak trudno wysilić się na trochę logicznego myślenia?
"Można ścinać kwiaty, ale wiosny to i tak nie zatrzyma" Che Guevara
GG: 15621533

Offline Runner

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 11, 2010, 19:24:44 »
rZalllllllllllll! Sory, ale musiałem ;) Umiesz czytać?

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 18
Odp: Ukryte przedmioty w grze
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 11, 2010, 21:35:59 »
Wolałbym, byście syfu w moim zajebistym temacie nie robili ;p

Czy jest sposób na dodanie ukrytych przedmiotów do pliku z MS? Bo nie chce mi się po każdej kompilacji podmieniać znowu item_kinds1... Po za tym jak dodaję nowy przedmiot (swój) to w tem_kinds1 jest dużo trudniej niż w pliku *py.
Oczywiście, sam się opierałem na Module System, tworząc ten poradnik.

Jedyna flaga, jaka Cię interesuje, to itp_merchandise. Dodaj ją do każdego z ukrytych przedmiotów (oddzielaj od innych wpisów "itp_*" pionową kreską -> | ).

Przykład:
Oryginalny wpis dla czarnej zbroi:
Cytuj
["black_armor", "Black Armor", [("black_armor",0)], itp_type_body_armor  |itp_covers_legs ,0,
 9496 , weight(28)|abundance(100)|head_armor(0)|body_armor(57)|leg_armor(18)|difficulty(10) ,imodbits_plate ],
Dodanie flagi:
Cytuj
["black_armor", "Black Armor", [("black_armor",0)], itp_merchandise| itp_type_body_armor  |itp_covers_legs ,0,
 9496 , weight(28)|abundance(100)|head_armor(0)|body_armor(57)|leg_armor(18)|difficulty(10) ,imodbits_plate ],

Nazwy przedmiotów możesz brać z tego tematu.

Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2010, 21:45:54 wysłana przez NIFN »