Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Bezkonie w grze i lordowie, państwo  (Przeczytany 1902 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sergio

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« dnia: Październik 27, 2009, 07:49:28 »
Na początek witam wszystkich, dzisiaj się dopiero tu zarejestrowałem.
Od razu  zaznaczam że chciałbym zrobić niewielkiego moda który tylko zmieniałby te bardziej skryptowe sprawy. No i zastanawiam się jak zrobić parę rzeczy, moglibyście pomóc? Wszystkie programy już mam.

1.Chciałbym by z gry zniknęły konie, czyli by po prostu ich nie było, jeźdźcy nadal mogliby się nazywać jeźdźcami, mniejsza z tym.
Wiem że można do tego wykorzystać Item Editor ale gdy z niego korzystam często zamienia mi wszystkie modele i tekstury na jakieś dziwne. Więc czy jest jakiś inny sposób?

2.Potrzebuję wstawić na mapę, obok siebie około 6 oddziałów, i chodzi o to bym mógł porozmawiać z przywódcami tych oddziałów oraz wydawać im polecenia oraz przekazywać i odbierać jednostki, dawać lenna itp. (coś podobnego jest w Western Invaders).  Jakieś wskazówki jak to zrobić?

3.Chciałbym by jeżeli podbiję jakiś zamek (lub miasto) i zachowam go dla siebie by moje królestwo nie nazywało się np. rebelianckie królestwo nordów tylko by pojawiała się nad nim wymyślona prze ze mnie nazwa, gdzie mogę to zmienić? I jak  :)

Najważniejsze jest dla mnie to z brakiem koni więc szczególnie proszę o odpowiedź do tego.

Offline Grievous

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2438
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwała Konfederacji Niezależnych Systemów.
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2009, 08:33:23 »
Lepiej zagraj w Roots of Ydrgassil-to chyba jedyny mod gdzie nie ma koni.
"I never risk my own skin if I don't have to."

Offline Sergio

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2009, 16:44:35 »
Prosiłem o odpowiedź jak coś takiego zrobić a nie rady w co mam grać

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2009, 16:51:30 »
Eh.
1.Ściągasz MS, plik module_troops i wyszukujesz jednostkę, której chcesz wywalić konia i itm_horse czy coś takiego.
2.Bardziej zaawansowane. Do wstawiania oddziałów na mapy jest stosowny tutorial. A reszta to czarna magia. Lenny itp. oferuje skrypt tworzenia królestwa by Highlander
3.To chyba też wiąże się z skryptem w/w

Skrypt ten możesz pobrać wraz z modem - Age of Machinery. Znajdziesz go na TW.

Offline Maly_007

  • BANITA
  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 480
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2009, 17:03:08 »
1. On chce by zniknęły wszystkie konie, a nie tylko w jakiś jednostkach. W module_items usuwasz wszystkie konie.
2. Uuu... Tego to nie wiem...
3. Tu zależy czy grasz ze spolszczeniem...

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2009, 17:05:02 »
Nie wystarczy usunąć konie w module items. O wiele lepiej byłoby usunąć z nich flagę merchandice(czy coś takiego) która pozwala je kupić w sklepie, oraz usunąć z wszystkich jednostek. Prazy usuwaniu ich z itemów musiałbyś usunąć je z każdego pliku w jakim jest o nich wzmianka.

Offline Sergio

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Odp: Bezkonie w grze i lordowie, państwo
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 31, 2009, 12:24:11 »
Dzięki za liczne odpowiedzi, co do koni to wystarczy by zniknęły u jednostek, to że będą w sklepach w ogóle mi nie przeszkadza.
Fajny pół-avatar DuoGum
« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2009, 12:36:22 wysłana przez Sergio »