Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tworzenie moda  (Przeczytany 3952 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Tworzenie moda
« dnia: Październik 20, 2009, 10:29:56 »
Niedawno zagrałem w trial m&b, zakochałem się w grze, od czasów Fallouta 2 żadna gra mnie tak nie poruszyła,kupiłem full wersje. Gra jest świetna jednak brakuje jej kilku rzeczy dlatego chciałbym stworzyć moda, który właściwie nie zmieniałby nic, a jedynie dodawał nowe możliwości. Nigdy nie robiłem modów jednak znam się na grafice dość dobrze. Nigdy owszem nie pracowałem w programach 3d jedynie w Photoshopie i Corelu X. szukam kogoś do współpracy nad stworzeniem moda. zainteresowanych proszę o dyskusje w tym temacie. Jeśli temat umieściłem w niewłaściwym miejscu lub niepotrzebnie zakładałem nowy proszę o przeniesienie tego wątku tam gdzie winien być. Pobieżnie przejrzałem forum i uznałem to za najlepsze miejsce.

Offline Jedes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 20, 2009, 10:37:49 »
Dobrze zrozumiałem ? Szukasz jelenia co za ciebie będzie pisał masę skryptów, tworzył ogromna ilość modeli itp. ? Nie sądze żebyś kogoś tutaj znalazł. Zobacz, ile było takich ludzi jedyne co dostali to lincz ;p. Ucz się, ucz się i jeszcze raz ucz się! Wtedy coś zrobisz...

Edit: A to przepraszam. Ale to co wymieniłeś to wątpie czy wogóle da się takie coś zrobić np. to z kowalem to może da się zrobić byłoby to rodzajem questa. Proponuję  Ci dołącz do ekipy jakiegoś moda. W takiej ekipie podszkolisz sie itp. Potem zrób to o czym napisałeś. Powodzenia!

Zapomniałem cię przywitać jako nowego użytkownika na forum :) a więc Ave!
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2009, 13:09:29 wysłana przez Jedes »

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 20, 2009, 11:09:30 »
Nie szukam jelenia, nie mowie o dużej modyfikacji, szukam kogoś do współpracy, modelami na pewno chce się zając osobiście bo uważam ze zrobię to lepiej(w sensie tak jak ja chce). Nigdy nie robiłem modów i się na tym nie znam, potrzebuje kogoś kto pomoże, wiem napiszesz mi żebym się uczył, jednak współpracując z kimś jest możliwość podzielenia się pracą i współpraca. Zresztą jak przedstawię co chce zrobić może cześć z was powie mi, że nie da się tego zrobić.

Przykładowo, chciałbym stworzyć możliwość założenia domu w wiosce, zostania kowalem lub innym rzemieślnikiem, polegało by to na wykupowaniu przepisów na miecze, kupieniu warsztatu i w trybie tekstowym klikałoby się, zrób taki i taki miecz i losowo dostawałoby się miecz o jakiś tam statsach(w sensie losowych) to by chyba ułatwiło wykonanie modu. Nie chce dodawać nowych broni, myślałem o Morgensternie ale chyba nie wykonalne jest. Chce dodać granice do państw i wprowadzić walkę o stworzenie imperium. Dodać chciałbym tez szlaki handlowe i mytników. Jakieś nowe lokacje, które mogłyby być odwiedzane tylko w trybie tekstowym, jak np siedziba mytnika. Chciałbym tez zrobić szlaki, które umożliwiałyby spokojna przeprawę (wolna od napadów bandytów), kosztem myta.Chce to zrobić sam w większości potrzebny mi nauczyciel  bądź pomocnik, czyli krotko mówiąc źle mnie zrozumiałeś.

A gdzie znajdę jakieś ekipy, bo chętnie dołączę, a czego by się nie dało? Da się wpłynąć na mechanikę walki? W sensie dodac uderzenie tarczą? Wiem, że nowych modeli w sensie krasnoludów, ogrów etc. nie da się dodać wiec klimaty fantasy odpadają(choć nie do końca). Mam pomysł jak dodać drogi i granice wiec myślę, że się da. Trzeba zrobić pewien trik, ale nie wiem czy to wykonalne bo jak wspominałem nie znam się. Jednak myślę, że można zrobić drogi wykonując 2d grafiki wstawiając na mapę i określić je mianem lokacji. Jazda nimi byłaby w trybie tekstowym, za przejazd by się odpowiednio płaciło a myto trafiałoby do skarbca właściciela. trzeba by tu wykorzystać cheat teleportu. Co do granic tez mam pewien pomysł wiec myślę ze pójdzie to zrobić.
Mytnik(poborca podatkowy mógłby być kimś na rodzaj bandyty) jednostka podróżująca po mapie np z 40ludzmi i zbierająca myto. Gdzieniegdzie można by było wykonać Twierdze mytnika(nie dostępną jako wejście do niej, tylko tryb rozmowy z mytnikiem i kradzierz) Mytnik mógłby dawać nowe qesty, a co do tej twierdzy mógłby do niej uciekać przed bandytami.
zastanawiam się tez nad jakimiś klasztorem etc. No i nad koszarami gdzie można zwerbować już wyszkolonych wojaków, ale tylko będąc lordem. I przykładowo wykonać coś w stylu darmo służących jednostek zniewolonych. Mam jeszcze pare mysle ze drobnych pomyslow, ale nei wszytkie musza byc wykonane( co do grafik chetnie sie tym zajme)

http://www.rysujemy.pun.pl/gallery.php?pid=198
http://www.rysujemy.pun.pl/gallery.php?pid=232
http://www.rysujemy.pun.pl/gallery.php?pid=255
http://www.rysujemy.pun.pl/gallery.php?pid=259

pare moich przykladowych prac zrobionych na tablecie. Jest tam ich wiecej, moj nick na tym forum to Butaprenu.
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2009, 14:50:12 wysłana przez Krwawy Topór »

Offline MarkusPal

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 20, 2009, 18:51:31 »
I sie obudziłeś? chłopie coś takiego zajmie ci kilka lat, a z twoimi obecnymi umiejętnościami mogę śmiało powiedzieć, że nigdy tego nie ukończysz. Myślisz że masz dobre pomysły na drogi - to jest najmniejszy problem ze wszystkich, wystarczy Module System, co wolnych dróg od bandytów to też nie problem, zrobisz to od razu przy tworzeniu i spawnowaniu nowych jednostek, więc lepiej daj sobie od razu siana i graj sobie póki co w inne mody. Poza tym tworzenie takiej modyfikacji szybko ci się znudzi (wiem to z doświadczenie, ja swoją ukończyłem tylko w połowie, była całkiem niezła, ale nie chciało mi się tego dłużej męczyć).

Offline Archimonde

  • Lord Płonącego Legionu
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1050
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadchodzi zima...
    • Mój Deviant
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2009, 18:58:25 »
1. Ork i ostatni smok mnie powaliły :D
2. proszę o zamkniecie tematu zanim go zlinczują.
"-Czy mogę ci ofiarować mą miłość? -Zwątpienie, zdrada, gorycz oraz ból pamięci bezpowrotnie minionych szczęśliwych chwil zbyt silnie wpisane są w słowo 'miłość', by człek roztropny zechciał jej zawierzyć...”
"– Pozwól też, że dam ci radę płynącą ze szczerego serca: nigdy więcej nie mów, że jesteś nic niewarta. Bo znaczymy tylko tyle, na ile potrafimy wycenić się we własnych oczach."
Jacek Piekara

Offline Jedes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 20, 2009, 19:25:06 »
1. Ork i ostatni smok mnie powaliły :D
2. proszę o zamkniecie tematu zanim go zlinczują.

Dlaczego? Jeśli to twoje rysunki to napewno znajdziesz miejsce jako teksturarz. Ja mam nadzieję, że kiedyś zagram w twojego moda. Powodzenia !

Offline Archimonde

  • Lord Płonącego Legionu
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1050
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadchodzi zima...
    • Mój Deviant
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 20, 2009, 19:36:13 »
Jeśli to z Orkiem i smokiem wziąłeś za ironie to sie pomyliłeś.Mi sie naprawdę podobały.Tez mam nadzieje ze ujrzę takiego moda.
"-Czy mogę ci ofiarować mą miłość? -Zwątpienie, zdrada, gorycz oraz ból pamięci bezpowrotnie minionych szczęśliwych chwil zbyt silnie wpisane są w słowo 'miłość', by człek roztropny zechciał jej zawierzyć...”
"– Pozwól też, że dam ci radę płynącą ze szczerego serca: nigdy więcej nie mów, że jesteś nic niewarta. Bo znaczymy tylko tyle, na ile potrafimy wycenić się we własnych oczach."
Jacek Piekara

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 20, 2009, 20:03:22 »
Czyli moje pomysly sa realne i mozliwe do wykonania. Podoba mi sie nastawienie typu daj se siana... tak rysunki s moje.

"Myślisz że masz dobre pomysły na drogi - to jest najmniejszy problem ze wszystkich, wystarczy Module System, co wolnych dróg od bandytów to też nie problem, zrobisz to od razu przy tworzeniu i spawnowaniu nowych jednostek, więc lepiej daj sobie od razu siana i graj sobie póki co w inne mody."


Nie ogarniam Cię, najpierw piszesz ze to prosta sprawa, a potem, że potem zeby dac se siana bo nie dam rady. Dlaczego? Powiedz mi czy celem tego forum jest duszenie w zarodku kazdej idei i pomyslu? Nie mam co liczyc na pomoc, podpowiedz etc.? To chyba Polska, tak to juz jest i dlatego za granica powstaje 999modow w roku a u nas 5na dwa lata.

Co do rysunkow dodam jeszcze , ze ork i smok sa przecietne(noglbym to zrobic lepiej0 i przede wszystkimi topor orka jest jak widac nie skonczony:D

Offline Archimonde

  • Lord Płonącego Legionu
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1050
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nadchodzi zima...
    • Mój Deviant
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 20, 2009, 20:06:27 »
Chłopaki bo was zlinczuje za zniechęcanie gościa na wstępie.Nie martw się mnie tez zniechęcali.A potem jeszcze mówili ze kłamie o tym ze mi się pliki wywaliły.
"-Czy mogę ci ofiarować mą miłość? -Zwątpienie, zdrada, gorycz oraz ból pamięci bezpowrotnie minionych szczęśliwych chwil zbyt silnie wpisane są w słowo 'miłość', by człek roztropny zechciał jej zawierzyć...”
"– Pozwól też, że dam ci radę płynącą ze szczerego serca: nigdy więcej nie mów, że jesteś nic niewarta. Bo znaczymy tylko tyle, na ile potrafimy wycenić się we własnych oczach."
Jacek Piekara

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 22, 2009, 00:01:54 »
I sie obudziłeś? chłopie coś takiego zajmie ci kilka lat, a z twoimi obecnymi umiejętnościami mogę śmiało powiedzieć, że nigdy tego nie ukończysz. Myślisz że masz dobre pomysły na drogi - to jest najmniejszy problem ze wszystkich, wystarczy Module System, co wolnych dróg od bandytów to też nie problem, zrobisz to od razu przy tworzeniu i spawnowaniu nowych jednostek, więc lepiej daj sobie od razu siana i graj sobie póki co w inne mody. Poza tym tworzenie takiej modyfikacji szybko ci się znudzi (wiem to z doświadczenie, ja swoją ukończyłem tylko w połowie, była całkiem niezła, ale nie chciało mi się tego dłużej męczyć).

mozesz mi to wyjsnic?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 22, 2009, 01:44:55 »
Cytuj
Nie chce dodawać nowych broni, myślałem o Morgensternie ale chyba nie wykonalne jest.

Morgenstern już w grze jest. To cepa bojowego itp. nie da rady zrobić.

Cytuj
Wiem, że nowych modeli w sensie krasnoludów, ogrów etc. nie da się dodać wiec klimaty fantasy odpadają

Da się. Wraz z pojawieniem się OpenBRFa stało się możliwe skalowanie szkieletów i tworzenie nowych animacji.


Co do pomysłów, to jedynie z drogami i granicami będzie większy problem, reszta jest niezbyt trudna do zrealizowania.

PS: Ciekawe rysunki. Musiałem skorzystać z proxy, żeby je obejrzeć, bo mój IP jest na tym serwerze najwidoczniej zbanowany. :P
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2009, 01:46:46 wysłana przez Daedalus »

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 22, 2009, 08:10:13 »
O to rewelacja, skoro mozna robic modele to byc moze chrapne sie na wiekszy mod, ale naprawde nie chce pracowac sam chcialbym albo dolaczyc(to by bylo najlepsze) albo zalozyc jakis team, choc chyba tutaj nei znajde co?

Offline Jedes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 22, 2009, 10:55:45 »
O to rewelacja, skoro mozna robic modele to byc moze chrapne sie na wiekszy mod, ale naprawde nie chce pracowac sam chcialbym albo dolaczyc(to by bylo najlepsze) albo zalozyc jakis team, choc chyba tutaj nei znajde co?

Mod Gedusa, A Song of Telasin (?). dużo jest modów bez ekipy poszukaj

Offline Krwawy Topór

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Piwa: 0
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 22, 2009, 11:52:49 »
Co do morgenszterna to doslownei chodzilo mi o korbacz(w tej kwesti jest straszny problem z nnazewnictwem) w sensie kula na lancuchu nie zas jak zapewne Ty mowisz o kuli na pałce, że tak powiem.

Czyli co mam sam robic moda? hmm... wiesz co mysle ze zrobie ile bede umial czegos sie poucze potem sie pochwale i moze ktos dolaczy...

Offline Piteq

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tworzenie moda
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 22, 2009, 16:44:22 »
Ja moge z deczka pomóc ale nie za dużo ;) bo czasu mam mało