Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Thorgrim's Map Editor  (Przeczytany 26545 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 24, 2010, 19:35:43 »
Witam

I o mapę pytam :P. Mianowicie czy istnieje opcja że wykonam mapę po przez ten edytor w podstawce M&B, a następnie skopiuje jej "kod?" i przeniosę do do Warbanda? Pewna osoba powiedziała mi że to raczej wykonalna lecz chce się upewnić czy nie wystąpią z tym jakieś komplikacje. I oczywiście pytanie czy na tym edytorze da się stworzyć pustynię :)?

EDIT1: Ciekawi mnie jak wykonali mapę do Brytenwaldy.

Sprawdziłem to u siebie podczas robienia mapki do mojego moda. Da się, działa super. Tak, da sie zrobić pustynię :)
Zrobiłem to tak. Zrobiłem model mapy w 3ds maxie wzorując się na mapie wysokości, exportowałem do obj, zamieniłem obj na txt przy pomocy obj to txt map converer, wrzuciłem do katalogu nativa podstawowej wersji m&b, edytowałem mapę edytorem Thorgrima i wrzuciłem po edycji znowu do mojego moda.
Trochę zaplątane, ale szybszego sposobu nie znalazłem.
Niestety występują pewne komplikacje i nie jestem pewien, czy jest to wina samej mapy w txt czy modelu mapy w obj. Sam edytor nie wydaje się robić żadnych błędów. No nic, pożyjemy, zobaczymy. Narazie wystarczy ciekawskim wiadomość, że da się połączyć Thorgrima z Warbandem :)

Offline Joker

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 18, 2010, 17:57:43 »
Ja mam taki problem...
Odpalam edytor i pokazuje mi się:
---------------------------
ERROR
---------------------------
Could not open texture file
---------------------------
OK   
---------------------------
Potem edytor się odpala ale jakiś dziwny bo tekstury są walnięte. ;/
Co zrobić?

Offline Nalo97

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
    • nalomt2.fora.pl
Thorigim map editor
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 22, 2011, 00:30:12 »
Witam. Ostatnio zacząłem się bawić z Thorigim map editorem (czy jakoś tak to się piszę) i wszystko idzie dobrze, ale .. No właśnie ale. Powiększyłem swoją mapę do wymiarów 600x600, i wszystko było by idealnie gdyby nie to że granica nie chcę się przesunąć. Czytałem poradnik Krystiana80, ale niestety niczego się nie nauczyłem, ponieważ przetłumaczył to za pomocą tłumacza google. Dziękuję za pomoc.

PS: Gdy już zacząłem coś robić w edytorze, a nie przesunąłem granic, to mogę bezproblemowo przenieść nie obawiając się o moją pracę ? (teren)
๏̯͡๏)

Offline shawn10

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 28, 2011, 17:22:44 »
Witam
Mam problem Thorgim'em
zrobiłem mape wszystko spoko. Gdy wchodze do gry to wszystko ładnie mapa moja jest itp. Ale gdy spróbowałem poruszać się po mapie to nie chciał sie poruszać tylko stał w miejscu

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 29, 2011, 00:41:32 »
@UP
U mnie się tak działo, jak miałem mapę Japonii. Jakoś udało mi się to naprawić, ale powody widziałem dwa:
1) za duuuuuuuuuuża mapa :P
2) za duuuuuuża ilość trójkątów, z których mapa się składała

Nie jestem jednak na 100% pewien, czy to akurat przez jeden z tych punktów (lub oba) tak się działo. Wiem tylko, że jak zmniejszyłem mapę i zmniejszyłem ilość trójkątów, to wiele na jakości nie straciłem a mapa zaczęła działać bez problemu.

Offline virter666

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 20, 2011, 15:11:11 »
Mam ten sam problem co miał Korczak z tym programem tylko że co mam zrobić tak dokładnie  panie Kolba bo skopiowałem cały folder z programem do gry lecz nic to nie dało mam wersję Warband 1.134 i Windows 7 proszę o pomoc :)

Offline virter666

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 21, 2011, 11:11:21 »
Jak pozbyć się błędów Takich jak " Cold not find M&B usinig local directory instread , Load DDS texstures couldn't fild or failed to load /Textures / guests_window.dds i mam też Tekstures / trees DDS ? proszę o pomoc

Offline virter666

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 24, 2011, 10:22:17 »
No dobra... Miałem ten sam problem co użytkownik powyżej, ale... rozwiązałem go. W 3 minuty od ściągnięcia edytora. Rozwiązanie jest banalne...

W folderze editorData otwieracie (za pomocą notatnika) plik settings.cfg

Szukacie:
Cytuj
mbPath=

Podajecie tu ścieżkę do głównego folderu M&B

Potem szukacie:
Cytuj
#  Module to open
Mod=

Tu wpisujecie nazwę modułu, który ma odpalić edytor...
Zrobiłem tak i jakoś u mię nie działa  mam warbanda

Offline korkoranek

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Korkoran
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 25, 2011, 23:22:32 »
WItam,

Wie ktoś może jak można w map editorze "naprawić wodę"? Tj. usunąć wygięcia itd.

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 26, 2011, 00:49:45 »
Chyba tylko ręcznie, bo nie znalazłem opcji, która wyrównuje teren do wysokości poziomu morza.

Offline korkoranek

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Korkoran
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 26, 2011, 10:07:27 »
Dzięki za odpowiedz Woyo :). Uporałem się już z tą wodą i chciałbym teraz zobaczyć jak moja mapka wygląda w Warbandzie. Jednak kiedy skopiuje map.txt do folderu mojego moda (chce tylko wygląd mapki, miasta poustawiam w MS) to co prawda mapka zmienia się, ale na tą z podstawowego M&B. Mapka na pewno tam jest bo w M&B moja mapka jest. Zapewne trzeba przenieść coś poza plikiem .txt (w końcu mapa to też model), ale kompletnie nie mam pojęcia co :(

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 26, 2011, 13:54:51 »
Akurat w tym przypadku mapa to tylko i wyłącznie ten plik txt. Zobacz dokładnie, gdzie zapisałeś swoją mapkę, bo możliwe, że w edytorze zapisujesz ją gdzie indziej. Jeśli jesteś pewien, że wszystko jest ok, wtedy nie mam pojęcia co to może być. Pewnie coś skopałeś, jak to w takich przypadkach bywa najczęściej :P

Offline korkoranek

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Korkoran
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 26, 2011, 16:43:56 »
No to nie wiem co może być powodem :/. W M&B mapka jest, a jak skopiuję map.txt do Warbanda mam mapkę, ale z M&B native. Co prawda data ostatniej modyfikacji pliku map.txt była w 2008, a więc to tak jakby się ten plik nie zmieniał, ale jak nie ten to gdzie skoro w M&B mapę widać? Może w MS trzeba coś zmienić, albo mapa do WB musi być jakoś inaczej przygotowana?

Offline Czarny Rycerz

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 27, 2011, 09:59:09 »
Cześć. Zacząłem modować niedawno i nie bardzo się na tym znam. Możecie dać mi linka do tego edytora
Why so serious?

Offline woyo-sensei

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 757
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Wątek o modzie na oficjalnym forum TaleWorlds
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 27, 2011, 12:20:53 »
Cześć. Zacząłem modować niedawno i nie bardzo się na tym znam. Możecie dać mi linka do tego edytora
Poszukaj na forum. Przyklejony temat.