Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Thorgrim's Map Editor  (Przeczytany 26523 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Korczak

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Piwa: 0
Thorgrim's Map Editor
« dnia: Wrzesień 12, 2009, 13:11:51 »
Witam... Kiedy chcę uruchomić edytor map autorstwa Thorgima wyskakuje mi błąd:

loadDDsTextureFile couldn't find, or failed load"./Textures/quests_window.dds"

loadDDsTextureFile couldn't find, or failed load"./Textures/trees.dds"
   

Runtime Error!
            This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
            Please contact the application's support for more information.


Inni też mieli takie błędy ale rozwiązanie które zawsze u nich działało u mnie niestety nie. Na 75 % coś źle robię.
Linijki które podobno trzeba było zmienić zmieniłem na:
9.* mbPath=D:\Program Files\Mount&Blade
12. Mod=Native

* Nr. Linijki


Pewnie okaże się że jestem ślepy, głupi i głuchy ale już mam dosyć kombinowania. Przejrzałem to co było o tym problemie tu i na forum taleworlds i wszędzie podawano to samo rozwiązanie. Tylko że u mnie nie działa...
Pozdrawiam
Korczak...

Offline Jedes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 223
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 12, 2009, 22:23:45 »
To chyba brak tekstury... Spruj ściągnąć te tekstury

Offline Korczak

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2009, 08:51:16 »
Hmm... Ale:
1. Gdzie? Raczej nie wpisać w google: "Mount&Blade textures quest_window"? (A tak BTW to wpisałem i są czetery wyniki, niestety żaden mi nie pomógł :() A poza tym to inni też mieli takie problemy i jakoś im się udawało je rozwiązać przez zmiany w pliku settings.cfg ...
2. Ale czemu mi po wykonaniu instrukcji jakie podawano innym - z tym samym problemem, nic się nie poprawia. Ewentualnie mogę prosić kogoś z forum, kto ma i komu działa ten edytor o podanie zawartości jego pliku settings.cfg bo ciągle uznaję za najprawdopodobniejszą wersję to że się pomyliłem w zmianach pliku...

Tak jak zawsze proszę o pomoc...

Pozdrawiam
Korczak...

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 13, 2009, 09:06:31 »
Masz złą ścieżkę do Mount & Blade - to znaczy masz ukośniki nie w tą stronę. Poprawna wersja to:

mbPath=D:/Program Files/Mount&Blade

Gdyby coś nie działało, dodaj jeszcze jeden ukośnik za "Mount & Blade".

Offline Korczak

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2009, 11:02:26 »
DZIAŁA!!! Wielkie dzięki.
Zadam jeszcze jedno pytanie (Jeśli można :D) :
Jakie zmiany trzeba wykonać aby dodać jednostkę? W pliku troops kopiuję jednostkę na koniec i zmieniam liczbę jednostek u góry o 1 więcej. Potem otwieram troop editor i zmieniam jednostkę, uruchamiam nową grę i miasta są pomieszane czyli miasta vaegirskie są swandiańsie itp... Wychodzi na to że robię źle więc prosiłbym o pomoc...
Pozdrawiam
Korczak...

Offline Kradus

  • Moderator Warband
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2052
  • Piwa: 214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 13, 2009, 12:29:06 »
Jak robisz jednostkę to musisz zaznaczyć [w jednostkę o "klasę" gorszą] żeby "upgradowała" się na twoją nową jednostkę. Jedna jednostka możę max na dwie się roździelić więc zaplanuj to sobie dobrze.

Offline Korczak

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2009, 14:10:08 »
Czyli muszę dodać tą nową jednostkę do drzewka? A jak chcę zrobić jednostkę bez możliwości awansowania coś jak dowódcy patroli w TEARC?
Pozdrawiam
Korczak...

Offline Kradus

  • Moderator Warband
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2052
  • Piwa: 214
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 13, 2009, 14:31:06 »
To poprostu obrabiasz ją [nie dodawając to żadnego drzewka] i robisz nowe party, gdzie na samej górze umieszczasz ów jednostkę.

Offline Korczak

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 84
  • Piwa: 0
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 13, 2009, 14:49:27 »
Próbowałem. Niestety robiło się masło maślane. Zmieniłem party jakiś tam bandytów na kozaków i chciałem dać im jednostkę "Ataman" na dowódcę. O ile zmiana się przyjęła to nowa jednostka już nie.

PS: Ech. Teraz to już kompletnie szlak grę trafił . Chciałem dodać spawn pointy i kiedy uruchamiam nową grę idzie że jest jakiś rutynowy błąd z plikiem uruchamiającym grę.. Coś da się z tym zrobić?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2009, 14:56:12 wysłana przez Korczak »
Pozdrawiam
Korczak...

Offline Jędrek13

  • BANITA
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • S.W.A.T.4 ForEveR ! !
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 18, 2009, 16:40:53 »
Potrzebuję pilnie pomocy. Zaczynam trochę się męczyć z owym edytorem. Już umiem dodać miasto(ikonę), stworzyć różnorodny teren. Mój problem polega na tym, że nie potrafię dodawać innych obiektów(mosty, drogi).

Chciałbym poprosić o poradnik do tego programu. Nie chodzi mi o ten, bo tu nie znalazłem informacji:

Pozdrawiam

Edit: Jak mogę zmienić wielkość obiektów na większe?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 19, 2009, 08:35:12 wysłana przez Jędrek13 »

Offline DuoGum

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 691
  • Piwa: -1
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 19, 2009, 19:49:03 »
Miasta dodawaj lepiej za pomocą MS, gdyż tylko tak chyba można zmienić wielkość obiektu :
 ( "new_icon", 0, "City", 5.0 snd_footstep_grass),

To co zaznaczyłem pogrubioną czcionką odpowiada za wielkość.

Offline Tobik-N

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 655
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Forum WD
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 03, 2009, 15:03:32 »
Mam problem.Robię moda i zrobiłem nową mapę . Wszystko spoko tylko jedno ale:
-Jak wrzucić mapkę do gry?!

Offline Tymbark

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 898
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Am I evil?
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 03, 2009, 15:27:26 »
Jak robiłeś w Map EDYTORZE to muszisz po prostu zacząć nową grę.Ale jeżeli zrobiłeś zupełnie nową to nie wiem ;P

Offline Tobik-N

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 655
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
    • Forum WD
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 03, 2009, 16:22:29 »
zrobiłem w "Thorgrim's Map Editor" i dałem save

Offline ShadowBlade

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • -
Odp: Thorgrim's Map Editor
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 03, 2009, 16:44:02 »
Przenieść plik tekstowy map.txt do folderu z twoim modem.