Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Edytowanie pliku .dds  (Przeczytany 4234 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Edytowanie pliku .dds
« dnia: Sierpień 18, 2009, 01:29:55 »
Witam. Czy istnieje mozliwosc edytowania pliku .dds  np war_horse.dds? Chodzi o to czy mozna zmienic kolory. Jesli tak to jak?

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2009, 03:18:29 »
Programem graficznym, który obsługuje .dds, albo do którego można dograć plugin obsługujący .dds (np. GIMP).

Możesz też przekonwertować sobie .dds na zwykły plik graficzny .jpg czy .bmp, zedytować i przekonwertować z powrotem. Na przykład programem DXTBmp.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2009, 04:41:33 »
ok to teraz gdzie wkleic ten plik zeby byl w modzie bo jak wkleje to nie mod go nie widzi

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2009, 11:56:46 »
Tam, gdzie był. :)

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2009, 13:00:28 »
tylko ze ja chce zeby byl tylko w modzie a nie w grze

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2009, 17:18:05 »
No ok tylko że jak robie tak jak napisales w tamtym tamacie to troop editor dalej nie widzi tej tekstury

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 5130
  • Piwa: 130
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 19, 2009, 17:20:06 »
Przecież troop editor nie wykrywa tekstur tylko przedmioty...
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 19, 2009, 17:21:01 »
no ale mi chodzi o to zeby tego konia co stworzylem dodac do jakies armi

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 138
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 19, 2009, 19:03:45 »
Stworzyłeś teksturę, nie konia. Na konia składa się tekstura, materiał, model i odpowiedni wpis w przedmiotach.

Offline swistakf16

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Piwa: 0
Odp: Edytowanie pliku .dds
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 19, 2009, 20:02:10 »
OK wiec jak mam zrobic zeby dodac material i model tego konia?