Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Nabór do redakcji

19.07.2018 | Dodał: Dyktator

Gazetka forumowa "Echo Tawerny" powraca! więcej

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Hej :)  (Przeczytany 951 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamillo18

  • Redaktor "Echa"
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2341
  • Piwa: 278
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 04, 2018, 00:57:13 »
Witam Pana serdecznie ;) Proszę się Norbertem nie przejmować przedawkował wciąganie spalin ze swojej BMKi. Do tego przegrywał całe życie w WB i ma głęboko zakorzeniony kompleks. Stąd te szkalowanie nowych użytkowników.

A co do słuchania metalu to Trebron to jako metalowiec pierwszy nadstawiasz tyłek:

http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=29.msg87891#msg87891
Trebron to taki forumowy Donald Tusk i tyle.
Dowód

Offline Abaddon

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 367
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Demon
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 04, 2018, 00:59:09 »
Siema siema ^^

(click to show/hide)
Bóg Zwyroli
Mistrz kopania diaxów AssassinPL
Prowadzący Wytwórnię FiksWorks
Manipulator polskiej sceny NW XDDDD
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Kamillo18

  • Redaktor "Echa"
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2341
  • Piwa: 278
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 04, 2018, 01:00:26 »
(click to show/hide)
Przede wszystkim wojna na piwa była świetną próbką możliwości sceny NW. :D

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Krzyżowiec
  • ***
  • Wiadomości: 4319
  • Piwa: 787
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 04, 2018, 01:09:48 »
Nie daj się zindoktrynować na samym początku nativowcom, ludzie z Napoleonic Warsa robią najlepsze dramy =)

Przede wszystkim to nie daj się zindoktrynować ku podziałom na graczy którychkolwiek modułów ;) Graj w co lubisz i nic nie przeszkadza spróbować po trochu na kilku.

(click to show/hide)

Offline Dominique

  • Moderator Dzikich Pól
  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 653
  • Piwa: 42
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 04, 2018, 15:16:09 »
Cześć! Miło widzieć nową twarz!
Odpowiedź Dykcia trochę bym zmodyfikował - nie daj się podzielić na moduły, graj w co chcesz, ale pozostań wierny Tawernie :p

BTW. Dzięki Trebronowi i IvEmu, nawet w takim temacie mogę się pośmiać xD
"Przystojny, ale niezły ch*j.
Poza tym pedofil.   
Powinnam uciekać.   
Ale mnie intryguje."

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2119
  • Piwa: 334
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 04, 2018, 17:13:28 »
Miałem 14 lat. Całe szczęście wróciłem do firmy i hemp gru.

Jak już pierzemy brudy to ten cały ive chodził na golasa z toporem po serwach i roleplayował barbarzyńcę

Online Kradus

  • Dei gratia dux Zendarae
  • Moderator Globalny
  • Zbrojny
  • **
  • Wiadomości: 2441
  • Piwa: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 04, 2018, 17:48:20 »
Trebron, Ty namawiałeś Mata na przerobienie w Festungu Tigera na E46 i zaimplementowanie animacji driftu...
"Myślałem że jak napisałeś tedx to zrobiłeś błąd i miało być Tede lol" ~ Kokosz

"Przepraszam myslalem ze dr dre i drake to to samo" ~Jerzy Burza

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Szlachcic
  • *
  • Wiadomości: 7690
  • Piwa: 720
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 04, 2018, 17:54:59 »
Ty Kradus jesteś konserwatystą, a melanżowałeś w Brukseli za hajs z Unii, niżej jest już tylko ględzenie Bojera o skorupiakach, przykro mi.
Na konwentach, gdy ludzie podchodzą do stolika z Lucy [Lawless], to płaczą ze wzruszenia. Ci, którzy podchodzą do mnie, palą ze mną zioło i takie tam. ~Bruce Campbell

Online Kradus

  • Dei gratia dux Zendarae
  • Moderator Globalny
  • Zbrojny
  • **
  • Wiadomości: 2441
  • Piwa: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 04, 2018, 18:29:15 »
Zasadniczo to Unia nie ma swoich pieniędzy tylko pieniądze państw członkowskich. A państwa członkowskie nie mają swoich pieniędzy, tylko uzyskane z podatków i innych danin pieniądze obywateli, tj podatników.

Także balowałem za swój hajs, Twój, Hansa z Berlina, Guya z Holandii oraz milionów innych obywateli Unii Europejskiej.

P.S. Znam jednego siwego konserwatystę który również baluje w Brukseli, a który jest idolem Patryczka. Także atakując mnie atakujesz też ich. Szykuj się na namioty :(
"Myślałem że jak napisałeś tedx to zrobiłeś błąd i miało być Tede lol" ~ Kokosz

"Przepraszam myslalem ze dr dre i drake to to samo" ~Jerzy Burza

Offline Bojar

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1088
  • Piwa: 305
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 04, 2018, 18:43:39 »
Także balowałem za swój hajs, Twój, Hansa z Berlina, Guya z Holandii oraz milionów innych obywateli Unii Europejskiej.

Innymi słowy balujesz za moje uczciwie płacone podatki!!! SKANDAL!!!

Offline Hityn3

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Panta Rhei
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Hej :)
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 04, 2018, 20:56:07 »
No,no :D Ciekawych rzeczy się dowiaduję :D

Dzięki jeszcze raz wszystkim za miłe przyjęcie ^^