Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [PP17] Kolejka II (deadline 01.10.2017)  (Przeczytany 3311 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5327
  • Piwa: 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
[PP17] Kolejka II (deadline 01.10.2017)
« dnia: Wrzesień 25, 2017, 00:51:18 »

    II Kolejka

    TERMINY
    UMÓWIENIA MECZU:  29.09.2017  •  ROZEGRANIA MECZU:  01.10.2017


    MAPY & FRAKCJE


    (click to show/hide)

    30.09.2017; 18:09; PP17_1; Luther

    Black Scorpions [Bs]
    12
    -
    3
    LastBlezians [LastBlezian]


    01.10.2017; 19:30; PP17_2

    [...] Wilki Alfa [DSSCKWA]
    3
    -
    12
    Polski Zw. Wędkarski [PZW]


    01.10.2017; 18:00

    [...][GangSwierzakow]
    12
    -
    0
    Zulu Warriors [ZW]



    01.10.2017; 20:00; PP17_1

    Hitmen Clan [Hitmen]
    10
    -
    4
    Drużyna Uriziela [DU]



    30.09.2017; 20:00; PP17_1; Luther

    Masoni [zwany_Masonem]
    0
    -
    12
    Independent Warriors [IW]



    01.10.2017; 18:00; PP17_2; Azorek

    Pączusie Matka [PM]
    12
    -
    3
    Kult Świeżaków [Kultysta]



    01.10.2017; 20:30; PP17_2

    Polish Eagles [PE]
    6
    -
    10
    Saracens [SRC]



    29.09.2017; 19:08; PP17_1; Luther

    Wannabaes [WANNABAE]
    12
    -
    0
    Złodzieje Świeżaków [Lowca]


    « Ostatnia zmiana: Październik 03, 2017, 23:22:38 wysłana przez Lew »

    Offline Prußak

    • Sołtys
    • *
    • Wiadomości: 3209
    • Piwa: 236
    • Płeć: Mężczyzna
    • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:35:33 »
    Ty IvE nie potrafisz użyć regulaminu pickowania xd
    Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

    Offline ^IvE

    • Słońce Tawerny
    • Moderator Globalny
    • Paladyn
    • **
    • Wiadomości: 5327
    • Piwa: 478
    • Płeć: Mężczyzna
    • Let me take you to the movie
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:48:21 »
    Ty IvE nie potrafisz użyć regulaminu pickowania xd

    Prawo nie działa wstecz i najnowsza zasada wchodzi od kolejnej kolejki. Tak zdecydowała administracja.

    To odnośnie tej zasady:

    Cytuj
    w przypadku drużyny która dała walkowera w poprzedniej kolejce pickuje ona jako ostatnia w kolejce
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 14:22:16 wysłana przez ^IvE »

    Offline Prußak

    • Sołtys
    • *
    • Wiadomości: 3209
    • Piwa: 236
    • Płeć: Mężczyzna
    • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 25, 2017, 12:46:27 »
    Przeczytaj jeszcze raz regulamin.
    Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

    Offline Bojar

    • Bywalec
    • *
    • Wiadomości: 956
    • Piwa: 225
    • Płeć: Mężczyzna
    • #BojarMusiPrzeprosić
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 25, 2017, 12:51:54 »


     Pomogę ci Patryczku, żeby ci się zwoje nie przegrzały :D

     "w przypadku takiej samej liczby punktów, pierwszeństwo mają ci, którzy mają więcej wygranych rund"

    Co za tym idzie    Gang Świerzaków powinen wybierać drugi, bo ma 7 wygranych rund i 1 punkt, a np. Zulu Warriors mają tych rund 0 itd.


    Offline ^IvE

    • Słońce Tawerny
    • Moderator Globalny
    • Paladyn
    • **
    • Wiadomości: 5327
    • Piwa: 478
    • Płeć: Mężczyzna
    • Let me take you to the movie
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 25, 2017, 13:22:54 »
    Jeśli chodzi Ci o pickowanie wg. kolejności wygranych rund. To nie jest to jeszcze oficjalna lista pickowania. Wczoraj wstawiłem tylko zespoły bo nie miałem już czasu, dzisiaj to jeszcze będzie edytowane dokładnie. Mogłem napisać aby nie było wątpliwości. Jednak spokojnie - niedługo będzie zrobione. Dobrze, że jesteście czujni.

    edit: Teraz już wszystko powinno grać.

    Online Vizioner

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 526
    • Piwa: 24
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 25, 2017, 13:48:39 »
    Nie ma logiki dla mnie z tym pickowaniem. Zrozumiałe jest, że drużyny z najmniejszą ilością punktów mają pozwolenie do wyboru przeciwnika jako pierwsi. Dlaczego, więc u drużyn z największą ilości punktów przy wyborze przeciwnika decyduje już ilość rund straconych na korzyść składów, które najmniej straciły rund?  To samo tyczy się drużyn z najmniejsza ilością punktów.

    Edit: Zapomniałem dodać, iż nagradzanie drużyny, która oddała mecz walkowerem,  pierwszeństwem wyboru przeciwnika  jest w ogóle nie zrozumiałe. Powinni za karę wybierać jako ostatni, takie zachowanie propaguje jedynie to, iż bardziej opłaca się oddać mecz walkowerem niż przegrać go do zera.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 14:16:32 wysłana przez Vizioner »
    IN THE END,
    WE ONLY
    REGRET 
    THE CHANCES
    WE DIDN'T
    TAKE.

    Offline Netoman

    • Bajkopisarz
    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1639
    • Piwa: 127
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 25, 2017, 14:20:56 »
    Nie ma logiki dla mnie z tym pickowaniem. Zrozumiałe jest, że drużyny z najmniejszą ilością punktów mają pozwolenie do wyboru przeciwnika jako pierwsi. Dlaczego, więc u drużyn z największą ilości punktów przy wyborze przeciwnika decyduje już ilość rund straconych na korzyść składów, które najmniej straciły rund?  To samo tyczy się drużyn z najmniejsza ilością punktów.

    Edit: Zapomniałem dodać, iż nagradzanie drużyny, która oddała mecz walkowerem,  pierwszeństwem wyboru przeciwnika  jest w ogóle nie zrozumiałe. Powinni za karę wybierać jako ostatni, takie zachowanie propaguje jedynie to, iż bardziej opłaca się oddać mecz walkowerem niż przegrać go do zera.


    "w przypadku drużyny która dała walkowera w poprzedniej kolejce pickuje ona jako ostatnia w kolejce"
    Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

    Offline Dyktator

    • Premier TFW
    • Administrator
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3953
    • Piwa: 681
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 25, 2017, 14:25:36 »
    Nie ma logiki dla mnie z tym pickowaniem. Zrozumiałe jest, że drużyny z najmniejszą ilością punktów mają pozwolenie do wyboru przeciwnika jako pierwsi. Dlaczego, więc u drużyn z największą ilości punktów przy wyborze przeciwnika decyduje już ilość rund straconych na korzyść składów, które najmniej straciły rund?  To samo tyczy się drużyn z najmniejsza ilością punktów.
    Logika jest, zależy tylko jak na to spojrzysz ;) Generalnie mniejsza liczba punktów daje wyższe miejsce na pick liście, aby każdy miał szansę na comeback. Gdyby było odwrotnie, wówczas najlepsze zespoły ciągle wybierały by sobie słabe drużyny do jak najłatwiejszego nabijania punktów i te "ofiary" systemu nie miałyby zaraz po co grać, co zaowocowało by pewnie szybkim wypisaniem się sporej ilości drużyn. A tak to symulujemy chociaż system, gdzie każdy gra zazwyczaj mecze na swoim poziomie (a więc ci z dołu rankingu grają z innymi, którzy są na dole, a ci topujący z innymi topowymi drużynami).

    Nie chcemy jednak nagradzać tylko drużyn, które przegrywają, dlatego w drugiej kolejnośc decyduje ilość wygranych rund, tym razem jednak ci lepsi są faworyzowani. Ma to sprawić, by nawet mimo porażki opłacało się walczyć o każdą rundę. Ponadto blokuje to jedną z dróg manipulacji kolejką picków (gdyby było odwrotnie, wtedy łatwo byłoby wymuszać kolejność poprzez oddawanie rund w wygrnaym już meczu). Warto też dodać, że taka kolejność funkcjonowała już rok temu.


    Cytuj
    Edit: Zapomniałem dodać, iż nagradzanie drużyny, która oddała mecz walkowerem,  pierwszeństwem wyboru przeciwnika  jest w ogóle nie zrozumiałe. Powinni za karę wybierać jako ostatni, takie zachowanie propaguje jedynie to, iż bardziej opłaca się oddać mecz walkowerem niż przegrać go normalnie.
    Ewolucja zasad. Jesteśmy tylko ludźmi i nie potrafimy przewidywać wszystkich możliwych sytuacji, stąd format turnieju i regulamin ewoluują z edycji na edycję, bo z każdej wyciagamy jakieś wnioski. Np. system ligowy powstał po 2015 roku, gdy ostatecznie zawiodły grupy (wypisało się kilka drużyn, z czego wszystkie były z tej samej grupy, przez co musieliśmy je balansować, co skończyło się mniejszą ilością meczy rozegraną przez jeden z zespołów). Potem, gdy liga debiutowała w 2016, okazalo się, że duża dysproporcja umiejętności drużyn doprowadziła do sytuacji, w której jeden zespół musiał grać większość swoich meczy ligowych z finalistami turnieju i z tego też powodu nie awansował nawet do ćwierćfinału, mimo że prezentował wyższy poziom niż większość tych, które awansowały. W wyniku tego doświadczenia dodaliśmy w tym roku zakaz gry dwa razy z tym samym przeciwnikiem (nie licząc I kolejki).

    W 2017 trafił się za to ten walkower. Nie było takiej sytuacji rok temu, więc nikt też tego nie przewidział (żaden uczestnik jakoś nie zgłaszał też ani w tym ani w zeszłym roku propozycji zmiany). Reguła została już dodana wczoraj przez IvEgo (drużyna oddajaca mecz walkowerem pickuje ostatnia), jednak jak wiadomo - prawo nie działa wstecz, dlatego wchodzi od następnej kolejki. Gdybyśmy zaczęli dodawać zasady i wprowadzać je ze skutkiem natychmiastowym, to turniej szybko stałby się bardzo niesprawiedliwy.

    @Do panów wyżej:
    Epoka faz grupowych w PP trwała aż do 2015, a IvE prowadził edycje 2012 i 2013. Debiutuje więc w roli hosta na turnieju ligowym, który w dodatku ma system pickowania drużyn (a uwierzcie, że od strony organizacji jest to skomplikowana sprawa, która zawsze przysparza mnóstwo problemów). Mogą mu się więc zdarzać drobne pomyłki.
    "Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

    soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
    sir Luca:moje też?
    Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
    soner:razem z probka kalu i moczu

    Online Vizioner

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 526
    • Piwa: 24
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 25, 2017, 14:42:59 »

    "w przypadku drużyny która dała walkowera w poprzedniej kolejce pickuje ona jako ostatnia w kolejce"

    Zmylił mnie rozkład z pickowaniem...

    Logika jest, zależy tylko jak na to spojrzysz ;) Generalnie mniejsza liczba punktów daje wyższe miejsce na pick liście, aby każdy miał szansę na comeback. Gdyby było odwrotnie, wówczas najlepsze zespoły ciągle wybierały by sobie słabe drużyny do jak najłatwiejszego nabijania punktów i te "ofiary" systemu nie miałyby zaraz po co grać, co zaowocowało by pewnie szybkim wypisaniem się sporej ilości drużyn. A tak to symulujemy chociaż system, gdzie każdy gra zazwyczaj mecze na swoim poziomie (a więc ci z dołu rankingu grają z innymi, którzy są na dole, a ci topujący z innymi topowymi drużynami).

    Nie chcemy jednak nagradzać tylko drużyn, które przegrywają, dlatego w drugiej kolejnośc decyduje ilość wygranych rund, tym razem jednak ci lepsi są faworyzowani. Ma to sprawić, by nawet mimo porażki opłacało się walczyć o każdą rundę. Ponadto blokuje to jedną z dróg manipulacji kolejką picków (gdyby było odwrotnie, wtedy łatwo byłoby wymuszać kolejność poprzez oddawanie rund w wygrnaym już meczu). Warto też dodać, że taka kolejność funkcjonowała już rok temu.

    Zostałem źle zrozumiany. Nie podważam tego, iż drużyny z najmniejszą ilością punktów nie powinny wybierać ostatnie. Chodziło mi jedynie o rundy. Dziękuję za wyjaśnienie i ukazanie na czym polegałby problem. Mam jednak odmienne zdanie dotyczące rund.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 14:52:39 wysłana przez Vizioner »
    IN THE END,
    WE ONLY
    REGRET 
    THE CHANCES
    WE DIDN'T
    TAKE.

    Offline ^IvE

    • Słońce Tawerny
    • Moderator Globalny
    • Paladyn
    • **
    • Wiadomości: 5327
    • Piwa: 478
    • Płeć: Mężczyzna
    • Let me take you to the movie
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 25, 2017, 15:04:47 »
    Vizioner było od groma czasu a zasady były znane, prosiłem zgłaszać swoje uwagi co podkreślałem na każdym kroku.  Jak zwykle budzicie się teraz z enigmatycznym "mam inne zdanie i buzia na kłódkę" Idealnego systemu niestety nie będzie. Jest 2017 i jest ósma edycja tego turnieju, posiłkujemy się zespołami z innych modów i musimy grać 5v5. Dlatego trzeba jakoś to wszystko wypośrodkować i pogodzić zwaśnione stronnictwa w tym całym tyglu. Dlatego jest pickowanie, i jest ono zmieniane z roku na rok. Według mnie cały czas idzie to ku lepszemu. Tak samo z mapami. Rozumiem, że nie podoba się FBTR czy Ruiny jednak większość klanów podchodzi do tego turnieju na zasadzie zabawy. A mapy turniejowe są im obce. Stąd przynajmniej część map musi być "łatwa i przyjemna w obsłudze" i znana. Grubo ponad połowa graczy nie zna mapy typu Castellum np. którą ciągle tutaj przywołujecie. Zdecydowałem więc aby grać po jednej znanej i po jednej nieznanej mapie w fazie ligowej na kolejkę. Potem gdy będzie faza pucharowa a turniej wejdzie w bardziej zaawansowaną pucharową fazę, wtedy mają być bardziej "pro" mapy. Robimy to aby zadowolić chociaż każdego po trochu. Musimy więc się posiłkować z mapami z Nativa, które są znane szerszemu gremium. Ruiny i FBTR są za duże i zdaję sobie z tego sprawę ale są najbardziej zbalansowane ze znanych bo nie będziemy grać Wioski czy Zrujnowanego Fortu. To tyle gwoli wyjaśnienia.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2017, 15:10:10 wysłana przez ^IvE »

    Offline Netoman

    • Bajkopisarz
    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1639
    • Piwa: 127
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 25, 2017, 15:43:56 »
    Mmm zagrałbym sobie prawiln Wioskę lub RF, mmmmmm
    Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

    Offline Dominique

    • Moderator Dzikich Pól
    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 565
    • Piwa: 32
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 25, 2017, 23:48:27 »
    Mmm zagrałbym sobie prawiln Wioskę lub RF, mmmmmm

    Przywrócić wioskę!
    "Przystojny, ale niezły ch*j.
    Poza tym pedofil.   
    Powinnam uciekać.   
    Ale mnie intryguje."

    Offline Bojar

    • Bywalec
    • *
    • Wiadomości: 956
    • Piwa: 225
    • Płeć: Mężczyzna
    • #BojarMusiPrzeprosić
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 26, 2017, 10:31:48 »
    Random Plains!!!

    Offline Netoman

    • Bajkopisarz
    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1639
    • Piwa: 127
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: [PP17] Kolejka II - PICKNIGHT, WTOREK 26.09 -19:00
    « Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 26, 2017, 12:38:03 »
    Był kiedyś taki twór który twierdził że nie jest klanem i jako swoją mapę brali równiny średnie XD
    Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków