Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [PP17] Wielki Finał i mecz o 3 miejsce (deadline 19.11.17)  (Przeczytany 2006 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CarpeDiem

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 566
  • Piwa: 53
Odp: [PP17] Wielki Finał i mecz o 3 miejsce (deadline 19.11.17)
« Odpowiedź #90 dnia: Listopad 22, 2017, 21:44:30 »


Jesteś w ogromnym błędzie jeśli chodzi o dowodzenie. Najbardziej pomysłowe taktyki pojawiły się właśnie około roku 2014. Takie zagranie jak 6cav AE to był prawdziwy hit i przełom. Na tą chwilę dowodzenie i cała współpraca jest dużo bardziej skomplikowana, pozycje bardziej ograne, drużyny muszą być zgrane naprawdę perfekcyjnie, każdy musi dobrze odegrać swoją rolę żeby cały mecz wyszedł.

Tak samo skill - kiedyś to, czym można było zabłysnąć, to dziś absolutna norma. Na swoim przykładzie widzę, że Warband zrobił ogromny skok. Dowodzenie z roku 2015 w 2017 po prostu nie działa, więc można sobie wyobrazić jak bardzo duża różnica jest między latami 2011/2012 a czasami obecnymi. Obejrzałem sobie nawet kilka streamów, co tylko potwierdza tą teorię - gdyby dziś ktokolwiek grał tak jak się grało kiedyś, to obrywałby od każdego innego kto potrafi zrobić zrzuty i wpuścić kawalerię wtedy kiedy walczy piechota.
Sukces jest wtedy, kiedy niemożliwe staje się możliwe.

Online Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2157
  • Piwa: 231
Odp: [PP17] Wielki Finał i mecz o 3 miejsce (deadline 19.11.17)
« Odpowiedź #91 dnia: Listopad 22, 2017, 23:26:23 »
Jesteś w ogromnym błędzie jeśli chodzi o dowodzenie. Najbardziej pomysłowe taktyki pojawiły się właśnie około roku 2014. Takie zagranie jak 6cav AE to był prawdziwy hit i przełom. Na tą chwilę dowodzenie i cała współpraca jest dużo bardziej skomplikowana, pozycje bardziej ograne, drużyny muszą być zgrane naprawdę perfekcyjnie, każdy musi dobrze odegrać swoją rolę żeby cały mecz wyszedł.

Tak samo skill - kiedyś to, czym można było zabłysnąć, to dziś absolutna norma. Na swoim przykładzie widzę, że Warband zrobił ogromny skok. Dowodzenie z roku 2015 w 2017 po prostu nie działa, więc można sobie wyobrazić jak bardzo duża różnica jest między latami 2011/2012 a czasami obecnymi. Obejrzałem sobie nawet kilka streamów, co tylko potwierdza tą teorię - gdyby dziś ktokolwiek grał tak jak się grało kiedyś, to obrywałby od każdego innego kto potrafi zrobić zrzuty i wpuścić kawalerię wtedy kiedy walczy piechota.
Szanuję za opinię, bo jesteś jednym z najlepszych dowódców na polskiej scenie (nie miałem nigdy okazji grać pod Twoimi komendami, ale widziałem i widzę ich efekty), jednak jak określiłeś - zmieniło się praktycznie wszystko w przeciągu 2 lat (od 2015 do 2017). Mimo wszystko format pozostał taki sami - głównie za sprawą lusta spotkania rozgrywane są dziś w formacie 8v8. Weszło to w życie w 2012 o ile się nie mylę (na pewno podczas Trinity tak graliśmy, a to jest chyba okolica początku roku 2012). Dochodzą do tego wprowadzane co turniej nowe mapy, co dla niektórych jest świetne, a mnie na przykład całkowicie odrzuciło od tej gry. Dlatego też tak bardzo taktyka się zmieniła na przestrzeni tych dwóch lat. Azan i inni "genialni" twórcy tworzą (przepraszam za określenie) jakieś gówna, gdzie co ósma mapa nadaje się tak realnie do gry. W okresie dominacji REFu grano na mapach wydanych przez twórców i jak określiłem format gry był znacznie inny. Dowodzenie 12, a ośmioma graczami to jednak znaczna różnica. Zresztą kluczowy fragment Twojej wypowiedzi -
Cytuj
Dowodzenie z roku 2015 w 2017 po prostu nie działa, więc można sobie wyobrazić jak bardzo duża różnica jest między latami 2011/2012 a czasami obecnymi
. No jest, bo jak napisałem wyżej i się powtórzę - zmienił się format rozgrywania spotkań. :) Jednak co do zdania, że najciekawsze taktyki pojawiły się w 2014 - muszę się z nim nie zgodzić. Dlaczego można przeczytać wyżej.

Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnej nocy !

Wasz Kamil