Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Battania - omówienie frakcji (Dev Blog 19/10/17)

19.10.2017 | Dodał: Eltarek

Dziś, jak co tydzień, pojawił się kolejny blog dewelopera. Twórcy opowiadają nam o jednej z dostępnych w grze frakcji - Battanii, (...) więcej

Bannerlord:Wywiad z Fatma Nadide Öçba, artystką graficzną 2D/3D

12.10.2017 | Dodał: Hubtus

Tym razem w dzisiejszym Dev Blogu głównym gościem Q&A jest Aatystyka 2D/3D Fatma Nadide Öçba. Opowiada nam ona o (...) więcej

Bannerlord Singleplayer: punkty wpływu, armie (Dev Blog 05/10/17)

05.10.2017 | Dodał: Eltarek

Kilka chwil temu ukazał się dwudziesty szósty blog dewelopra, przerywający serię wywiadów w słabym stopniu nawiązujących do (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Problemy z Shaderami  (Przeczytany 479 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Problemy z Shaderami
« dnia: Kwiecień 09, 2017, 11:36:32 »
Witajcie wszyscy.
 Jakiś czas temu zacząłem budować swojego własnego moda, dodając jedną z paczek OSP do mojego modułu (konkretnie tę https://forums.taleworlds.com/index.php/topic,327745.0.html ) napotkałem taki oto error.

Nie mam pojęcia o co chodzi, ktoś jest w stanie mi pomóc?

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6858
  • Piwa: 554
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problemy z Shaderami
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2017, 15:04:31 »
Problem sam w sobie jest łatwy do zrozumienia - brakuje jakiegoś shadera.
Otwórz plik/-i .brf z tej paczki, którą dodałeś, kliknij w materials i poszukaj które z nich używają shadera wymienionego w treści błędu. Zamień ten shader na inny, który występuje. Np. jeden z shaderów od TW, z tego co pamiętam są w pliku o nazwie shaders.brf (czy coś takiego) w folderze CommonRes w folderze głównym WB.
Albo możesz oczywiście dodać ten shader.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2017, 16:52:23 wysłana przez Lew »

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Piwa: 39
  • Płeć: Mężczyzna
  • Semper fidelis
Odp: Problemy z Shaderami
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2017, 17:03:23 »
Dzięki za pomoc, problem rozwiązany ;)