Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Warband Patch 1.172

14.03.2017 | Dodał: Koxxus

W dniu dzisiejszym została wydana aktualizacja do gry Mount & Blade: Warband. Aktualizacja zawiera nowe ulepszenia graficzne, które (...) więcej

Konkurs Świąteczny 2016

26.12.2016 | Dodał: lllew

Ruszyła kolejna edycja naszego konkursu świątecznego. Ponownie czekają na was nagrody. więcej

Podsumowanie Pucharu Polski 2016

08.12.2016 | Dodał: Rome

Puchar Polski oficjalnie się zakończył, ale zapraszam do przeczytania podsumowania napisanego przez Dyktatora. Link można znaleźć więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Problem z dialogami  (Przeczytany 339 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Problem z dialogami
« dnia: Grudzień 28, 2016, 11:32:00 »
Fakt co fakt pytałem o to w wątku Modowanie - pytania i odpowiedzi, ale od dobrych kilku nowych dni nie uzyskałem odpowiedzi, więc piszę tutaj.

Zacznijmy od początku. Chciałem zrobić moda, który dodawałby nowego bohatera, towarzysza. A że na forum znalazłem instrukcje wykonaną przez użytkownika Daedalus, to czym prędzej wziąłem się do pracy. Po drodze napotkałem kilka błędów, ale z pomocą użytkownika Lew udało mi się wszystkie je rozwiązać (za co bardzo mu dziękuje). Moda zapisałem w Native (szczerze nie wiem gdzie zapisywać mody, może tu tkwi błąd).

Mod zadziałał, choć nie do końca tak jakbym chciał. To jest: mój bohater pojawia się w grze, lecz używa nie swoich kwestii dialogowych (no dobra czasem ich używa) zamiast tego używa kwestii Lezalita, Marnida i innych. Co gorsza nie tylko on tak ma, ale wszyscy napotykani towarzysze, nie wspominając o tym, że nasza postać też używa kwestii dialogowych napotykanych towarzyszy i to często tak długich, że nie mieszczą się w opcjach dialogowych. No i generalnie rzecz biorąc, szukam kogoś kto pomógłby mi rozwiązać ten problem.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6332
  • Piwa: 486
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2016, 19:52:47 »
Linie dialogowe dla nowego bohatera umieściłeś pod liniami dla npc16 (to był ostatni, z tego co pamiętam)?
Cytat: shady
Zastanawiam się nad wyborem scieżki życiowej, interesuje się historią chciałbym iść na studia historyczne ale nie wiem czy będe miał po nich dobrze płatną pracę.
Cytat: Guts
pomocnik budowlany, układacz towarów w sklepie, sprzedawca, sprzątacz, cieć (jak masz grupę inwalidzką), wyjazd na pole do Niemiec albo do Anglii na zlewak. Ogólnie to ja tak widzę pracę po takim kierunku.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2016, 21:08:00 »
Tak.

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 965
  • Piwa: 111
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2016, 09:47:00 »
Przejrzyj plik dokładnie jeszcze raz. Może brakuje jakiejś kwestii.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Senior
  • **
  • Wiadomości: 6332
  • Piwa: 486
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lew Rockwell
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 29, 2016, 21:48:48 »
Albo wklej wszystko co dodałeś w pliku z dialogami. Tylko wrzuć to wszystko w spoiler, żeby nie rozciągać strony, bo pewnie sporo tego będzie.
Cytat: shady
Zastanawiam się nad wyborem scieżki życiowej, interesuje się historią chciałbym iść na studia historyczne ale nie wiem czy będe miał po nich dobrze płatną pracę.
Cytat: Guts
pomocnik budowlany, układacz towarów w sklepie, sprzedawca, sprzątacz, cieć (jak masz grupę inwalidzką), wyjazd na pole do Niemiec albo do Anglii na zlewak. Ogólnie to ja tak widzę pracę po takim kierunku.

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 31, 2016, 13:56:47 »
Oto wszystkie rzeczy jakie edytowałem w Module_System. Muszę pofragmentować, bo się całe nie zmieści.
(click to show/hide)

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 31, 2016, 14:02:06 »
Część druga:
(click to show/hide)

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 965
  • Piwa: 111
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 31, 2016, 17:58:10 »
Module_scripts.py

Szukasz tego:
(troop_set_slot, "trp_npc16", slot_lord_reputation_type, lrep_roguish), #
Popatrz, jak jest wszystko wyżej zbudowane. Masz tam opisanego każdego bohatera. Jego moralność, wspomnienia, charakter, osoby, które lubi i których nienawidzi. Popatrz sb na to i spróbuj ogarnąć. Potem skopiuj niżej i dostosuj do swojego bohatera. Nie musisz wszystkiego rozumieć, ale wszystkiego możesz się dowiedzieć, studiując inne pliki. Jedziesz na górę module_scripts.py i wiesz, gdzie możesz szukać.

W dodatku nie masz jeszcze innych linijek, które są pod spodem w module_string.py

Offline Enteri

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z dialogami
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 01, 2017, 13:32:17 »
W module_strings mam więcej, ale samo wysłanie tego zajęłoby mi z 10 wiadomości, a nie chciało mi się tyle wrzucać. A module_scripts wygląda u mnie tak:
(click to show/hide)