Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Czego się spodziewam po Bannerlordzie  (Przeczytany 10479 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2133
  • Piwa: 229
Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« dnia: Luty 08, 2016, 15:06:08 »
Temat powstaje w związku z sporem o granicę wschodnio - zachodnią i karmienie zwierząt akwaryjnych powstałym w TYM temacie.

Wypowiadajcie się tutaj, czego spodziewacie się w Bannerlordzie, co Was przekonuje do kupna tej gry, a co wręcz przeciwnie, odtrąca Was od niej.
Jako, że temat założyłem, ja zacznę.

Na poczatek plusy, prezentują się one następująco:
(click to show/hide)
No, z plusów to by było na tyle.

Teraz minusy.
Po pierwsze, obawiam się, że twórcy wyłożą swoje brudne, tureckie ch** na tą grę, oleją ją, a potem zażyczą sobie za nią 120 złotych, albo 150 niczym renifery z EA za grę, której nawet nie chciało im się tetować przed wydaniem....
Po drugie, mechanika. Wydaje mi się, że walkę wręcz i ogólnie mechanikę walki twórcy będą chcieli udoskonalić i ją porządnie, ale to podkreślę, porządnie spierdolą zepsują. W Warband system walki jest naprawdę fajny i przyjemny. Co prawda, zabiera sporo czasu opanowanie go w stopniu bardzo dobrym, ale jak już się człowiek nauczy, to jest git. Swoją drogą, po niektórych postach wnioskuję, że kolega Rivet, się go nie nauczył.
Hmm to tak na szybko, możecie podawać swoje typy. Prawda jest, że twórcy co by nie zrobili, no to i tak znajdą się osoby, co ich skrytykują. Bo albo zrobią z Bannerlordem coś na wzór Valve i CSem, czyli wypuszczenie GO, który był CS 1.6 z ulepszoną grafiką, paroma dodatkami jak mołotow i od razu większość community się na niego przeniosła, bo był tym nowszym Counter Strike`m. Albo też będą chcieli wprowadzić szereg poprawek, powodując, że gra zmieni się nie tak na drodze ewolucji, jak rewolucji, przez co spartolą najważniejszą sprawę, czyli mechanika walki wręcz i tryb multiplayer umrze tak szybko jak ten z AvP3.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3946
  • Piwa: 679
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2016, 15:26:34 »
Ja bym jednak znalazł trochę plusów.

Przede wszystkim jest to punkt odniesienia w kwestii popularności serii. Warband był naprawdę źle prowadzony od strony marketingowej. O innych grach spod znaku M&B nie wspomnę nawet, bo zostały one wręcz porzucone. Przy okazji community istnieje już 7 lat. Ta gra musi umrzeć naturalną śmiercią. Także jakaś nowość jest potrzebna. A Tale Worlds jest znacznie większe, niż było w dniu premiery Warbanda, mogą sobie teraz pozwolić na więcej. Społeczność tez się rozrosła, więc będzie więcej modderów łatających błędy developerów. Mamy też bezpośredni kontakt na linii developerzy-community (co prawda Lust jest leniwy, ale przynajmniej jakaś droga kontaktu istnieje).
Także wszystko zależy od tego, jak Bannerlord wystartuje i ilu graczy pozyska seria M&B. Mogą to oczywiście zepsuć, ale jeśli nie zrobili by niczego, to i tak nastąpiłby zmierzch M&B. Już teraz wiele elementów społeczności istnieje tylko na fali jarania się od lat nadchodzącym Bannerlordem.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Online Kradus

  • Moderator Warband
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2042
  • Piwa: 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2016, 15:31:16 »
A wg mnie to jest trochę jak z kolejnymi odsłonami kultowej gry. Wszyscy Ci co znają to czekają i mają duże wymagania. Co prawda to dopiero 3 (2 "oficjalna"), ale myślę, że podejdą do tego profesjonalnie - no w końcu trochę to już robią. No i mam nadzieję, kontynuując porównanie Kamillo, że po pewnym czasie będą się słuchali graczy i łapali błędy, a nie udawali że nic nie ma i dodawali nikomu niepotrzebne skrzynki i inne pierdoły (jak to zrobili w CS'ie). No i że nie przebiją głupoty EA w tej właśnie sprawie.

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2133
  • Piwa: 229
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2016, 15:33:23 »
EA to już nikt nie przebije. Firma Blast czy też twórcy Bubsy 3D mniej by spartolili grę niż ofermy z Kanady.

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2016, 15:42:54 »
Uważam, że to co teraz gra oferuje w przypadku mechaniki walki jest przestarzałe. Ta mechanika, która jest to dobra była kilka lat temu. Teraz powinno się to zmienić. Wspaniały by był system 360 stopni albo przynajmniej 8 ataków lub cokolwiek. Niestety dla zatwardziałych nativowców często w dyskusji widzę 1 argument. Po co zmieniać coś co jest dobre". Ano po to żeby kolejna gra nie była kopią poprzednika, ano po to żeby uatrakcyjnić rozgrywkę i system walki, ano po to żeby był jakiś powiew świeżości. Naprawdę niektórzy z was uważają, że 4 ataki i 4 bloki + tarcza + holdy + chambery i inne "techniki", które z boku jak się na nie patrzy to zahaczają o glitche i bugi, to wszystko na co stać twórców? Oni zapewne też wychodzą z założenie, po co zmieniać coś co się sprawdza, co akurat świadczy o ich lenistwie i niechęci do eksperymentowania, co odbiłoby się na nastrojach w śród graczy, co przełożyłoby się na sprzedaż. Więc po co próbować czegoś nowego jak może się nie udać, daj im to co było, niech się cieszą. Dodatkowo, przedstawmy im to jako ukłon w stronę graczy. Dodajmy jeszcze tarcze, które wytrzymają 40 strzał. Oby narzędzia dla moderów były jak najlepsze.

Apropo Defacto EA
battlefront to gniot

Czego się spodziewam po Bannerlordzie ?
Schabowego.
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Prußak

  • Sołtys
  • *
  • Wiadomości: 3209
  • Piwa: 236
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten, który mówi sam sobie dobranoc, dobranoc
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2016, 15:46:38 »
Jak chcesz innej walki wręcz do kup Kingdom Come Deliverance, gdzie wygląda to bardzo ładnie od boku. Słowo klucz ci nawet zaznaczyłem, reszte dopowiedz sobie sam.
Hah jesteśmy chyba jedynym klanem  który  grał z nimi spara  w którym nie było  Wulgaryzmu i kutni Ale za to mecz nie był  fair-play prośby  o  zablokowanie kamery obserwatora nic nie dawały  chociaż  na serwerze był admin...

Online Hubtus

  • Moderator
  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Piwa: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 08, 2016, 15:57:59 »
Czego się spodziewam?
  • Lepszej grafiki -Sądząc po filme pokazowym z Gamescom'u moje potrzeby są zapokojone.
  • Porządnego edytora poziomów -Wygląda na to, że będzie całkiem przyjemny w obsłudze i przede wszystkim będzie praktyczny.
  • Lepszego wykrywania kolizji broni z otoczeniem i drobnych zmian w walce  -Wykrywanie kolizji modeli z otoczeniem w WB jest totalnie badziewne i mam nadzieję, że to zmienią. Ponadto będzie można porazić dwóch wrogów jednym atakiem, co zdecydowanie poprawi moim zdaniem rogrywkę. Mam tylko nadzieję, że zrobią cos z two-handami i spamowaniem, bo inaczej na serwach z wyłączonym frienly fire nie będzie sie dało grać. Sam preferujęs serwery z włączonym friendly fire na 100% obrażeń w gracza trafionego bronią, ale takich serwerów przynnajmniej teraz ze świecą szukać, kiedyś ich było więcej.
  • Ciekawszej kampanii
  • Lepszego modelu oblężeń -Taran i katapulta to fajne urozmaicenie, nie mówiąc już o drabinach. Jednakże jestem ciekaw co te katapulty będą robić, bo na Gamescomie pokazali jedynie animacje i lecącą kule gdzieś w odległe miasto. Jakoś nie wierzę, że taleworlds jest w stanie zrobić porządny system zniszczeń.
  • Powiewu świeżości w serii - Czyli świeżej krwi i nowych modeli :P
W sumie to tyle. Super wielkich wymagań chyba nie mam.

Uważam, że to co teraz gra oferuje w przypadku mechaniki walki jest przestarzałe. Ta mechanika, która jest to dobra była kilka lat temu. Teraz powinno się to zmienić. Wspaniały by był system 360 stopni albo przynajmniej 8 ataków lub cokolwiek. Niestety dla zatwardziałych nativowców często w dyskusji widzę 1 argument. Po co zmieniać coś co jest dobre". Ano po to żeby kolejna gra nie była kopią poprzednika, ano po to żeby uatrakcyjnić rozgrywkę i system walki, ano po to żeby był jakiś powiew świeżości. Naprawdę niektórzy z was uważają, że 4 ataki i 4 bloki + tarcza + holdy + chambery i inne "techniki", które z boku jak się na nie patrzy to zahaczają o glitche i bugi, to wszystko na co stać twórców? Oni zapewne też wychodzą z założenie, po co zmieniać coś co się sprawdza, co akurat świadczy o ich lenistwie i niechęci do eksperymentowania, co odbiłoby się na nastrojach w śród graczy, co przełożyłoby się na sprzedaż. Więc po co próbować czegoś nowego jak może się nie udać, daj im to co było, niech się cieszą. Dodatkowo, przedstawmy im to jako ukłon w stronę graczy. Dodajmy jeszcze tarcze, które wytrzymają 40 strzał. Oby narzędzia dla moderów były jak najlepsze.
Ja nie wiem po co tu szukać dziury w całym. Rozbudowanie systemu walki tworzyłoby tylko więcej problemów natury technicznej, co kolei generowałoby przy okazji częstsze aktualizacje balansu. Poza tym utrudnienie systemu walki niosłoby ze sobą tylko zmniejszenie potencjalnej liczby graczy z pwoodu zwiększenia poziomu trudności. Dla niektóych nawet ogarnięcie czterech bloków jest nie lada wyzwaniem. A twojego hejtu na temat tarcz to nie rozumiem. Jak masz topór to bez problemu taką tarcze zniszczysz, a tarcze włąśnie od tego były, żeby zatrzymywać strzały.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3946
  • Piwa: 679
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 08, 2016, 15:59:43 »
Rivet - tak narzekasz, że w Warbandzie są tylko 4 ataki i bloki, podczas gdy sam jesteś zatwardziałym bagnetem z NW... 2 kierunki ataków. Mam nadzieję, że nie myliły ci się te 2 kierunki, gdy nabywałeś swojego niesamowitego skilla?

Dalej próbujesz nieudolnie atakować graczy Native, podczas gdy sam wpadasz we własny fałsz. Wśród naszych życzeń odnośnie Bannerlorda, na przestrzeni lat, dodatkowe kierunki ataków i bloków były jedną z najczęściej powtarzających się rzeczy. I przestań już pierdzielić o tych tarczach zatrzymujących 40 strzał, bo już wiemy, że nie masz najmniejszego pojęcia o Native, nie musisz nas już bardziej uświadamiać. Zazwyczaj, jak się widzi na serwerach Native graczy z tagami z NW, to mimo trzymania sztywno tarczy, zbierają strzały na głowę, stopy etc. niczym magnes. Manualem to już w ogóle rzadko kiedy grzeszą, szczególnie gdy nie zdążą się zorientować, że są 4 kierunki ataków, a nie 2. Kompletnie też nie wiedzą, co z sobą zrobić na bitwach, bo tam grają razem wszystkie klasy. Nie ma tak, że kawaleria naparza się szabelkami między sobą, a piechota biega w liniach i strzela, gdy dowódca pozwoli.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 08, 2016, 16:39:49 »
Cytuj
Rivet - tak narzekasz, że w Warbandzie są tylko 4 ataki i bloki, podczas gdy sam jesteś zatwardziałym bagnetem z NW... 2 kierunki ataków.

Tutaj trzeba sprostować, że zaczyna się używać bloków dopiero jak się rozłupie tarcze.

Większość ludzi gra w NW, w tym i ja, dla klimatu Wojen Napoleońskich lub gry na eventach. To takie coś czego w nativie na taką skale nie uświadczysz. Wyprzedzając przytyki. Tak to o to chodzi żeby ludzie słuchali się 1 osoby, chodzili w liniach, strzelali się miedzy sobą. Armaty mają siekać w te linie a kawaleria ma siekać te armaty, piechotę i wroga cav.

Cytuj
Mam nadzieję, że nie myliły ci się te 2 kierunki, gdy nabywałeś swojego niesamowitego skilla?
Tu się zgodzę w 100%, że 2 ataki dla muszkietu z bagnetem to bieda. Wynika oczywiście z lenistwa twórców. Lecz na to nic nie poradzę. nie przypominam sobie, żebym przechwalał się niesamowitym skillem, wiec nie wiem dlaczego taki zarzut pojawił.

Cytuj
Dalej próbujesz nieudolnie atakować graczy Native,
nikogo nie atakuje w tym momencie w tej dyskusji

Cytuj
Wśród naszych życzeń odnośnie Bannerlorda, na przestrzeni lat, dodatkowe kierunki ataków i bloków były jedną z najczęściej powtarzających się rzeczy.
I najprawdopodobniej nie przyniesie to żadnych skutków, co najmniej nowe animacje. Słabo się staracie.


Cytuj
I przestań już pierdzielić o tych tarczach zatrzymujących 40 strzał, bo już wiemy, że nie masz najmniejszego pojęcia o Native, nie musisz nas już bardziej uświadamiać.
Tak, jak założysz taką tarcze na plecy to będziesz jeżem.


Cytuj
Zazwyczaj, jak się widzi na serwerach Native graczy z tagami z NW, to mimo trzymania sztywno tarczy, zbierają strzały na głowę, stopy etc. niczym magnes. Manualem to już w ogóle rzadko kiedy grzeszą, szczególnie gdy nie zdążą się zorientować, że są 4 kierunki ataków, a nie 2.
i ? Czy ja coś wspominałem nad wyższością jednych gracz nad drugimi? Ja nie staram się ukazać że gracze z NW maja lepszego skilla od graczy z Nativa. Wydaje mi się że ty tak to rozumiesz.

Cytuj
Kompletnie też nie wiedzą, co z sobą zrobić na bitwach, bo tam grają razem wszystkie klasy. Nie ma tak, że kawaleria naparza się szabelkami między sobą, a piechota biega w liniach i strzela, gdy dowódca pozwoli
Mało grałeś na eventach, z tego co widzę. Np. kawaleria nie ma obowiązku naparzać się pomiędzy sobą.

Wspominając o turniejach w NW i w Navite, to 2 różne pary kaloszy, które ciężko porównywać.
« Ostatnia zmiana: Luty 08, 2016, 16:54:35 wysłana przez Rivet »
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3946
  • Piwa: 679
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 08, 2016, 17:02:01 »
I najprawdopodobniej nie przyniesie to żadnych skutków, co najmniej nowe animacje. Słabo się staracie.
Nie zależy to od nas, wiec trochę bezsensowny jest ten komentarz.

Cytuj
Tak, jak założysz taką tarcze na plecy to będziesz jeżem.
Zazwyczaj nie ma w ekwipunku już miejsca na drugą tarczę (chyba, że do zrzutów, ale wtedy i tak ją komuś innemu wyrzucasz). Stąd, jeśli ktoś trzyma ją na plecach, daje jasny sygnał: "jestem kompletnym noobem, chodźcie i nabijcie sobie fraga". I takie osoby rzeczywiście padają w ciągu kilku sekund, niezależnie od tego, ile tarcz posiadają. Uwierz, że nie zdążą zostać jeżami.

Cytuj
i ? Czy ja coś wspominałem nad wyższością jednych gracz nad drugimi? Ja nie staram się ukazać że gracze z NW maja lepszego skilla od graczy z Nativa. Wydaje mi się że ty tak to rozumiesz.
Nie, ja próbuję ci wyjaśnić, jak bardzo nie rozumiesz o co chodzi z tarczami na Native. I nie rozumie tego większość graczy z NW, przez co gdy przyjdą na Native, nieważne ile tych tarcz wezmą, zginą zanim zostanie rozbita przynajmniej jedna z nich. Można powiedzieć, że łatwiej nabyć maunala, niż porządnego skilla do gry na tarczy. Sama walka 1v1 z tarczami potrafi być niezwykle dynamiczna i wymaga dużych umiejętności, jeśli się walczy z dobrym piechurem, a na bitwach dodatkowo trzeba 1) uważać na konnych, ponieważ wystarczy zwykłe potrącenie, by tarcza opadła na wystarczająco długi czas, byś zginął i 2) strzelców -> tarcze nie osłaniają całego ciała. W dodatku istnieją tzw. kąty, czyli strzelają do ciebie z różnych stron. Do tego dochodzi 3) stunowanie włóczniami. Wtedy trzymanie tarczy może być nawet powodem twojego zgonu. Naprawdę, strasznie trywializujesz grę na tarczy, ale wynika to tylko i wyłącznie z twojego zerowego doświadczenia na Native. Dlatego też nie powinieneś się na ten temat wypowiadać.

Cytuj
Wspominając o turniejach w NW i w Navite, to 2 różne pary kaloszy, które ciężko porównywać.
Nie mówiłem nic o turniejach, tylko o zwykłych bitwach na serwerach publicznych.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline SpajderChrum

  • Morderca Macior z Moczar
  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Piwa: 32
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 08, 2016, 17:04:14 »
Bagnet z NW to takie określenie ludzi lubiących coś innego niż Native tak? XD Koleś kolejny raz się wypowiada, a Ty go atakujesz z niewiadomych przyczyn? Czytam, czytam a jedyna wzmianka o Native pojawia się w Twoim poście, więc beka jak ostro się spinasz tylko dlatego, że ktoś wytknął palcem ubogi silnik tej gry na którym jakby nie patrzeć działają wszystkie mody, tak samo Native jak i NW. Zanim coś napiszesz to wyłącz Warbanda i się przewietrz xD
(click to show/hide)

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 08, 2016, 18:17:53 »
Cytuj
Nie, ja próbuję ci wyjaśnić, jak bardzo nie rozumiesz o co chodzi z tarczami na Native. I nie rozumie tego większość graczy z NW, przez co gdy przyjdą na Native, nieważne ile tych tarcz wezmą, zginą zanim zostanie rozbita przynajmniej jedna z nich. Można powiedzieć, że łatwiej nabyć maunala, niż porządnego skilla do gry na tarczy. Sama walka 1v1 z tarczami potrafi być niezwykle dynamiczna i wymaga dużych umiejętności, jeśli się walczy z dobrym piechurem, a na bitwach dodatkowo trzeba 1) uważać na konnych, ponieważ wystarczy zwykłe potrącenie, by tarcza opadła na wystarczająco długi czas, byś zginął i 2) strzelców -> tarcze nie osłaniają całego ciała. W dodatku istnieją tzw. kąty, czyli strzelają do ciebie z różnych stron. Do tego dochodzi 3) stunowanie włóczniami. Wtedy trzymanie tarczy może być nawet powodem twojego zgonu. Naprawdę, strasznie trywializujesz grę na tarczy, ale wynika to tylko i wyłącznie z twojego zerowego doświadczenia na Native. Dlatego też nie powinieneś się na ten temat wypowiadać.

Normalnie tyle teorii, można podręcznik napisać. Piszesz o rzeczach oczywistych. Reasumując gra na tarczy polega w głównej mierze na blokowaniu strzał i ciosów z broni białej.(naprawdę?) Trzeba uważać na konnych którzy mogą cie potrącić.(no co ty?). Sama tarcza nie robi ciebie bohatera tylko skill nabyty poprzez doświadczenie. Jak się ogląda mecze w native z perspektywy gracza NW to wygląda to przekomicznie. Niektórzy gracze tak się boją strzał, że już na spawnie podnoszą tarcze do bloku. No ale nic nie zrobisz taka specyfika tej gry. Za to pośmiać się można bo jest z czego.

Cytuj
Nie zależy to od nas, wiec trochę bezsensowny jest ten komentarz.
jak by nie było przyzwolenia ze strony community to by zależało :)

Cytuj
Nie mówiłem nic o turniejach, tylko o zwykłych bitwach na serwerach publicznych.
Dlaczego gracze mieli by na serverach publicznych chodzić w liniach? Na publicznych serverach każdy gra jak chce z wyjątkiem Role-Playów gdzie biega się w liniach.

Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Online Kradus

  • Moderator Warband
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2042
  • Piwa: 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stanisław Cat Mackiewicz
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 08, 2016, 18:36:18 »
Temat widzę znów poszedł w kierunku "co w Warbandzie jest lepsze i co mogę Ci o tym nawciskać", a nie o Bannerlordzie, który widnieje w temacie. Więc może panie adminie, moderatorze czy kim Ty tam jesteś skończysz kłócić się z baranem, bo widzisz że to sensu nie daje. A kolega "NW ponad wszystko" niech nie zapomni, że gdyby nie Native i silnik pozwalający moderom na duże przerabianie modułów (gdzie w owym Bannerlordzie silnik powinien dawać więcej możliwości, tak jak to było ze skokiem cywilizacyjnym z 0.xxx na Warbanda) to by pan sobie nie pograł w żadnego NW (który osobiście uważam za wielki przekręt i wy**ujanie graczy, podobnie jak te Wikingi czy jak to się zwie).

Wracając do tematu - tak, nie ma co się spuszczać nad cudownością BL, bo można się zdziwić. Ale nie ma też powodów do szukania dziury w całym, bo może się akurat pozytywnie zaskoczymy - na co bardzo liczę. Niech tylko doprecyzują silnik, a grywalność i wygląd zostawią moderom.

Offline Bojar

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 954
  • Piwa: 225
  • Płeć: Mężczyzna
  • #BojarMusiPrzeprosić
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 08, 2016, 22:52:28 »
Problemem przy zwiększaniu ilości ciosów może stać się to, że gra byłaby po prostu za trudna. Co innego różnorodne animacje czy np tryby broni (tak jak teraz jest zmiana na tryb broni drzewcowej toporami nordyckimi) np było by miło móc złapać włócznie w alternatywny sposób, wbić pikę w ziemie itd, kucnąć czy też po prostu możliwość sprintu byłaby miła :P. Ale co do samej mechaniki walki to według mnie nie za dużo da się tu zrobić. Teraz pytanie Rivet ile widziałeś ft7 na 2h? Nawet w przypadku dobrych "duelerów" te pojedynki trwają parę minut. W spoilerze link to jednego z takich pojedynków :P
(click to show/hide)
A to są rzeczywiście dobrzy gracze, w przypadku graczy słabszych te pojedynki często opierają się bardzo często tylko i wyłącznie na outrange'u i staraniu się trafić przeciwnika zanim on trafi ciebie. A teraz wyobraźmy sobie o ile trudniejsza byłaby gra gdyby zamiast tych 4 bloków i oprócz tych "technik" o których mówisz
(...) Naprawdę niektórzy z was uważają, że 4 ataki i 4 bloki + tarcza + holdy + chambery i inne "techniki" (...)

 i oprócz tych paru innych, których najprawdopodobniej nie znasz pojawiło się dodatkowe 4 bloki, 4 kierunki ataków, jakieś nowe pchnięcia i kierunki pchnięć itd.Gra byłaby po prostu nie grywalna bez auto, po za tym popatrz na to, że i tak większość nowych graczy gra na auto, bo po prostu gra jest w porównaniu do innych produkcji tego typu trudna. A nawet jeśli na auto nie gra to bloku nie ruszają tylko biorą 2h i starają się biegać poza zasięgiem przeciwnika. Prawdopodobnie w takim przypadku (8 bloków) blokowanie musiałoby być uproszczone do tego co jest w "Cziwaleri" (Chivalry: Medieval Warfare). Gra jest niezwykle dynamiczna ale po względem mechaniki walki jest tak idiotycznie banalna... gdyż po prostu w odpowiednim momencie musisz nacisnac blok...A teraz czego ja oczekuję od gry :P: Tego co napisałem na górze czyli pewnych dodatkowych możliwości, płynniejszych animacji i większej liczby możliwych i grywalnych broni (np zamiast dwóch łuków 5 np. jeden długi, drugi krótki, trzeci wzmocniony, 4 refleksyjny itd.) i, żeby ciężar zbroi i eq miał większy wpływ na rozgrywkę. Chodzi mi tu o to, żeby nie zawsze ulepszać eq na max, "bo mnie stać" tylko czasem móc się zastanowić czy chcę być szybszy czy wytrzymalszy, bo obecnie ciężar nie wpływa w aż takim stopniu na rozgrywkę w jakim według mnie powinien wpływać :P. A i jeszcze czekam na totalnie nowe klany i nowych graczy, gdyż to zawsze jest troszeczkę śmieszne jak jakiś klan robi mur tarcz czy ostrzał salwami :P

Online SaddamKrK

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Piwa: 46
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Czego się spodziewam po Bannerlordzie
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 08, 2016, 23:17:33 »
Popieram Bojara, według mnie nie ma co przeginac z iloscia tych kombinacji blokow i atakow, bo gra stanie sie kompletnie niegrywalna, zwlaszcza dla nowych graczy, ktorzy nie mieli okazji sie przyzwyczaic do mechaniki z WB. Mogliby zrobic np. kilka animacji do tego samego ataku, ale rozniacych sie niewiele od siebie - w taki sposob, zeby i tak bylo wiadomo ze atak idzie np. od gory. Nadal jeden i ten sam blok by obowiazywal, ale dodaloby to jakiegos smaczku. Natomiast super by bylo, gdyby dodali opcje sprintu i rzeczywiscie uwzglednili efekty spowolnienia atakow/ruchow przy noszeniu ciezkiego ekwipunku. No i jesli chodzi jeszcze o animacje, to ja bym chetnie zobaczyl roznorodne "reakcje" postaci na otrzymany cios - zeby inaczej reagowala postac, ktora dostanie z lewej strony w zebra, a inaczej w noge, czy w glowe. To by juz znacznie urozmaicilo ten system walki :)