Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2  (Przeczytany 34359 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5386
  • Piwa: 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:30:37 »
No i najważniejsze jak to jest z tym rozwaleniem muru skoro jest katapulta ^^



Offline Movart

  • Administrator
  • Gawędziarz
  • ***
  • Wiadomości: 1065
  • Piwa: 132
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:34:03 »
Jeśli jesteśmy przy oblężeniu, to ciekawe jak jest z ulicami miasta. Po wyważeniu bram będziemy mieli taką samą wąską przestrzeń jak w WB, czy może będzie można bić się na ulicach miasta.

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 490
  • Piwa: 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • icryeverytime.com
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:34:34 »
Ciekawi mnie kwestia load'ingów. Na jednym z filmików zauważyłem, że przy wejściu do tawerny nie ma ekranu ładowania. Jeśli gra będzie miała bardzie otwarty świat, to może być ciekawie :D Gra ma być podobno dobrze zoptymalizowana, ale czekam na wypowiedź ekspertów z Tale Worlds na temat ilości FPS i wymagań sprzętowych.


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Milczmen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 700
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
  • True North!
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:36:11 »
No i najważniejsze jak to jest z tym rozwaleniem muru skoro jest katapulta ^^

Proste, katapulta niszczy blanki, wtedy stawiasz drabinę, która przypadkowo już leży przed murem i problem rozwiązany. Też chciałbym, aby podczas szturmu miasta była opcja podpalenia dowolnie wybranego banku, oraz zmasakrowania całego miasta z wyjątkiem kobiet.

Offline Sinlasil

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:36:48 »
Fajnym pomysłem przy oblężeniach było by zrobienie obszarów które trzeba przejąć. A nie biegać za botami żeby wszystkie powybijać.

Offline Movart

  • Administrator
  • Gawędziarz
  • ***
  • Wiadomości: 1065
  • Piwa: 132
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:37:25 »
Proste, katapulta niszczy blanki, wtedy stawiasz drabinę, która przypadkowo już leży przed murem i problem rozwiązany.

Chyba bym się przejechał do Turcji i własnoręcznie ich zatłukł.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4051
  • Piwa: 715
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:37:31 »
Fajnym pomysłem przy oblężeniach było by zrobienie obszarów które trzeba przejąć. A nie biegać za botami żeby wszystkie powybijać.

Przecież to boty przybiegają do ciebie :D

(click to show/hide)

Offline Huskir

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe screeny
« Odpowiedź #82 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:38:35 »
No i te dialogi. Co prawda, w końcu są, ale dlaczego są tak drewniane? Chodzi mi tylko o nagrania, sama animacja nie jest taka zła. Nie ma też wielkich zmian, jeśli chodzi o mapę... w tym wypadku to i lepiej bo bym nie zdzierżył tej zmiany. :D

Cytuj
Według mnie to Chivalry nie będzie godne, by być rywalem Bannerlorda, skoro nie jest nim dla Warbanda :D

To już kwestia gustu. Dla mnie też Warband wygrywał z tą grą, do czasu aż właśnie Chivalry nie doczekał się update'u, wtedy lekko szala u mnie przechyliła się w stronę tej gry. :) Głównie dzięki lepszemu systemowi walki i większą ilością trybów zdobyła me serce... na krótko. Za dużo zawdzięczam Warbandowi, żeby go zdradzić z Chivalry. :P

Offline Garedyr

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 490
  • Piwa: 67
  • Płeć: Mężczyzna
  • icryeverytime.com
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #83 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:38:44 »
[...] zmasakrowania całego miasta z wyjątkiem kobiet.

Słuszna uwaga. Najpierw trzeba będzie zrobić z nimi coś innego  ( ͡° ͜ʖ ͡°)


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5386
  • Piwa: 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #84 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:41:07 »
Rasistowskie i szownistyczne forum, tfu..

Swoją drogą ta muzyka w końcu jest w porządku, chyba nie będzie trzeba jej wyłączać.



Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4051
  • Piwa: 715
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #85 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:42:25 »
Swoją drogą ta muzyka w końcu jest w porządku, chyba nie będzie trzeba jej wyłączać.

A to nie było tak, że większość graczy MP wyłączała muzykę, żeby nie zagłuszała ts'a i meczu? :D

(click to show/hide)

Offline Movart

  • Administrator
  • Gawędziarz
  • ***
  • Wiadomości: 1065
  • Piwa: 132
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #86 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:43:19 »
To w Warbandzie była jakaś muzyka? :D

Offline Milczmen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 700
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
  • True North!
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #87 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:43:45 »
Huskir, oczywistym jest, że Chivalry nie jest rywalem dla Bannerlorda, skoro nie potrafiło zabrać graczy Warbandowi. To są raczej dwa różne światy. Garedyr, to jest tylko i wyłącznie twoja sugestia. Movart, tak była

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5386
  • Piwa: 514
  • Płeć: Mężczyzna
  • Let me take you to the movie
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #88 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:44:18 »
A to nie było tak, że większość graczy MP wyłączała muzykę, żeby nie zagłuszała ts'a i meczu? :D

Nie, jak jest fajna muzyczka to się po prostu przycisza w takiej sytuacji.



Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny Rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 4051
  • Piwa: 715
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # nowe artworki
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpień 05, 2015, 19:48:50 »
Nie, jak jest fajna muzyczka to się po prostu przycisza w takiej sytuacji.

No i wszystko jasne, dlaczego REF nigdy niczego nie wygrał. Nam w trakcie meczy Carpe kazał nasłuchiwać z uchem przy ziemi tętentu kopyt scoutującej kawalerii (w przypadku śnieżnych map również trzaskającego pod stopami przeciwników śniegu), a wtedy i przyciszona muzyka przeszkadzała

(click to show/hide)