Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2  (Przeczytany 31843 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lord Typhoon

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Konny
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień czwarty
« Odpowiedź #210 dnia: Sierpień 09, 2015, 04:48:45 »
Oczywiścxie, że nie dodadzą. Niby jak to miałoby wyglądać? Craftowanie już na serwerze by nie przeszło. A craftowanie w menu byłoby skutkiem tego, że połowa graczy biegałaby z najlepszymi mieczykami z przepisów z forums.taleworlds.com, a druga połowa z halabardami w kształcie pen!sów...

Offline Netoman

  • Bajkopisarz
  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1639
  • Piwa: 127
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #211 dnia: Sierpień 09, 2015, 06:23:27 »
Przeszłoby. Wystarczą proste sloty do możliwości zapisu kosmetycznych konfiguracji, ewentualnie jeśli statystyki mają się zmieniać do tylko delikatne dostosowania takie jak +2c -1p -1AS za zmianę szerokości miecza czy coś. Wystarczy popatrzeć na CoD'y gdzie coś takiego wyszło całkiem fajnie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2015, 13:22:00 wysłana przez Lew »
Są ludzie którzy grają w moduły gdzie używa się tylko dwóch bloków

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1326
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #212 dnia: Sierpień 09, 2015, 08:43:11 »
Wolałbym, by poświęcili czas na coś ważniejszego, jak np. questy zamiast bawić się w takie nieistotne smaczki, które ciężko byłoby dobrze zbalansować.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2015, 13:22:23 wysłana przez Lew »

Offline Oktawian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2473
  • Piwa: 86
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #213 dnia: Sierpień 09, 2015, 09:43:24 »
Podsumowując cały zaprezentowany materiał, to zastanawiam się po kiego grzyba pisali ten nowy silnik, skoro wrzucili do niego te same rzeczy, które były w Warbandzie. Nie wystarczyło poprawić tylko strony graficznej, napisać nowych shaderów? Jaki sens jest budować nowy silnik, gdy działa on na tej samej zasadzie, co stary? Nawet ekranu zarządzania oddziałem nie chciało im się zmieniać i po odświeżeniu jest chyba jeszcze gorszy, niż w WB. Mam wrażenie, że jedyną faktyczną nowością są modele składane z elementów (patrz - crafting), co może wpłynąć korzystnie na ilość i różnorodność przedmiotów w grze. Czyli słabo trochę... :(

Z jednej strony można narzekać, że wygląda to podobnie do Warbanda. Można biadolić na to, że korzystają z podobnych schematów, układów i generalnie sporo rzeczy wygląda wyłącznie na przykokszone "stare". Tylko, że to jest TaleWorld's. Tu nie ma co narzekać. Tu trzeba patrzeć z przymrożeniem oka i cieszyć się, że skoro wykorzystują to co już potrafią zrobić to istnieje mniejsza szansa, że to spartolą:P

W zasadzie teraz tak się zacząłem zastanawiać. Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że Warband to genialny zamysł, genialna mechanika walki, ale sama gra...no cóż to jeden wielki niewykorzystany potencjał. Można było tyle napchać do niego. Nowe animacje, shadery, modele, dźwięki, pory roku... Dedal czy Mat to najlepsze przykłady na to, że na "nic nie możemy z tym zrobić" to u TaleWorld's albo brak polotu albo brak umiejętności. No i tutaj trzeba sobie postawić pytanie. Czy w końcu puściły im hamulce i wezmę się za grę taką jaką powinien być Warband? A może znowu będziemy grali w grę niewykorzystanych możliwości?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2015, 13:22:48 wysłana przez Lew »

Offline Trebron2009

  • 2009
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2032
  • Piwa: 307
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #214 dnia: Sierpień 09, 2015, 10:59:01 »
Z M&B jest tak że serię ratuje świetny koncept i brak konkurencji a wykonanie i technikalia pozostają w tyle. Gdyby za ten koncept wziął się CDProjekt RED albo chociażby Obsidian po takim czasie jaki miało na przygotowanie czegokolwiek Taleworlds pozamiataliby w tym podgatunku a M&B zeszłoby do podziemia.

Ogólnie - źle nie jest, ale smuci mnie że mapa gry w singlu będzie bazować na beznadziejnej mapie z Warbanda. Ta z 1.011 była o niebo lepsza.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2015, 13:23:26 wysłana przez Lew »

Offline MrAdrianPl

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Piwa: -22
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #215 dnia: Sierpień 09, 2015, 16:29:36 »
E tam narzekacie moim zdaniem tale world's zostawia moderom ogromne możliwości.Dzięki temu że gra jest surowa można ją ulepszyć w spektakularny sposób i zrobić dajmy na to takiego moda jak The Deluge albo clash of kings etc.

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1326
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #216 dnia: Sierpień 09, 2015, 17:50:37 »
E tam narzekacie moim zdaniem tale world's zostawia moderom ogromne możliwości.Dzięki temu że gra jest surowa można ją ulepszyć w spektakularny sposób i zrobić dajmy na to takiego moda jak The Deluge albo clash of kings etc.
Tyle, że oni mają robić grę, nie platformę do modów, to nie jest Unity. ;p

Offline MrAdrianPl

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 180
  • Piwa: -22
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #217 dnia: Sierpień 09, 2015, 19:10:40 »
No cóż w sumie masz racje.

Offline Oktawian

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2473
  • Piwa: 86
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #218 dnia: Sierpień 10, 2015, 17:05:28 »
Poniżej wklejam link do opisu i filmiku wrażenia z prezentacji Bannerlorda na stronie gamezilla. Przedstawiciel tamtego serwisu rozmawiał z community manager z TaleWorld's, który powiedział, że gra jest bardzo popularna w Polsce i że mamy genialnych graczy, którzy potrafią z wszystkimi wygrać. Przekładając to na nasz...chodziło mu o bardzo dużą ilość sprzedanych kopii w polsce, do tego duży serwis tematyczny i naszą zdolną reprezentacje.

http://gamezilla.komputerswiat.pl/zapowiedzi/2015/08/widzielisy-mount-blade-2-bannerlord-w-akcji-szykuje-sie-swietna-kontynuacja

Offline Rivet

  • BANITA
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 531
  • Piwa: 71
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # ostatni dzień!
« Odpowiedź #219 dnia: Sierpień 10, 2015, 18:23:57 »
(click to show/hide)
Po bitwie nie ma wrogów, są tylko ludzie.

Offline Blitzwing

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1077
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2
« Odpowiedź #220 dnia: Sierpień 11, 2015, 19:22:47 »
Siema ziomy, dawno mnie tutaj nie było :D
Trochę poczytałem co tam naskrobaliście, więc dodam swoje pięć groszy :D
Jestem baardzo zadowolony. A dlaczego? Dlatego że to właśnie prostota M&B trzymała mnie tak długo przy monitorze. To jedna z niewielu gier w których nie musiałem lvlować, umierać godzinami przed kompem z nudów, a jedynie odpalić i grać. Nie będę kłamał że jaram się grą kamykami w karczmie czy nowym modelem prosiaka w ekwipunku, bo zapewne odpalę singla na 10 minut. Najważniejsze dla mnie to podrasowanie MP, nie zniszczenie go, a jedynie udoskonalenie. I póki co wygląda fajowo. Zastanawiam się jak przełoży się składanie ekwipunku na MP. W singlu możemy sobie klikać godzinami dopasowując toporki, paseczki i ciuszki. Tak szeroki wybór w MP może być problematyczny, bo zazwyczaj na wybór mamy kilkadziesiąt sekund. :P
Animacje póki co są troche zbyt miękkie, nie czuję w nich epy jaka wychodzi przy ciosie mieczem/toporem. Ale zapewne ostatecznie i tak ten element będzie najbardziej ewoluować i nie boję się że będzie gorzej niż w warbandzie. Ta mechanika była całkiem sensowna, bo w pewnym sensie walke bronią białą oddawała jednocześnie nie robiąc całości niegrywalnej. Póki co brakuje mi oddania ciężaru walki i siły, ale ciężko to ocenić z filmiku, nie grając :P
No i ostatnia nurtująca mnie rzecz - jak w oblężeniach zbalansują ładną animacje wchodzenia po drabinie ze stadem wrogów na jej szczycie? :D
Sława!

Offline firentis

  • Moderator Gier Podobnych
  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1021
  • Piwa: 119
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpień 12, 2015, 17:59:13 »
Eh, no i mam nadzieję, że Turasy zrobią wytrzymałość i możliwość sprintu, nie? Pływanie i nurkowanie też by się przydało, jeśli będzie można gdzieś to wykorzystać.

Offline Husasz

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 730
  • Piwa: 0
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpień 12, 2015, 18:29:07 »
Zapowiada się ciekawie, mam tylko nadzieje że wymagania sprzętowe minimalne nie będą urwane z choinki i w końcu porządnie tą gre zoptymalizują.  Ktoś coś wie odnośnie domniemanej daty premiery ?
Retarded are everywhere

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3953
  • Piwa: 681
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpień 12, 2015, 18:58:31 »
Ktoś coś wie odnośnie domniemanej daty premiery ?

Chyba ktoś gdzieś wspominał o 2016. Żadnych szczegółów więcej.
"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie."

soner:wszystkie wypowiedzi na sb sa drukowane i wysylane do rodzicow autorow
sir Luca:moje też?
Alkhadias:Twoje są wysyłane na policję.
soner:razem z probka kalu i moczu

Offline Kamillo18

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2152
  • Piwa: 231
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpień 17, 2015, 16:46:10 »
Ehh czyli tak jak się spodziewałem - zapowiada się niezła lipa z tego Bannerlorda :(

Jedynie możliwość noszenia część głowy wilka (filmik przedstawiający walkę) jakoś mnie przekonuje.