Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Konkurs wystartował!

10.05.2018 | Dodał: Hubtus

Drodzy Tawernowicze! więcej

[Konkurs] Odgadnij treść kolejnego bloga!

08.05.2018 | Dodał: Eltarek

Redakcja Tawerny przygotowała dla Was nowy konkurs, w którym Waszym zadaniem będzie odgadnięcie kategorii oraz treści blogów (...) więcej

Ruszają zapisy na mistrzostwa Polski NW

22.04.2018 | Dodał: Dyktator

Zapisy potrwają do 29 kwietnia, godziny 15:00 więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2  (Przeczytany 35279 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Krzyżowiec
  • ***
  • Wiadomości: 4261
  • Piwa: 769
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpień 06, 2015, 11:28:33 »
Zauważyliście swoją drogą że nie będzie już - najwyraźniej - miesiąców?

Lew- miesięcy, nie miesiąców.

A co do oblężeń, to na 100% machiny będą też na multi. Nie widzę powodu, dla którego mieliby taki element ograniczać do singla. A odnośnie Imperium, to zapowiadali jedno, nie dwa rozbite.

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7524
  • Piwa: 698
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpień 06, 2015, 11:48:32 »
Dzięki za poprawienie mnie.
Myślę, że należy zerwać z myśleniem o mechanice WB w kontekście Bannerlorda, bo może będzie na przykład opcja podziału państwa albo secesji jego części na skutek działań wasalów.
Na kłopoty Kucharczyk, odc. 63. Jak to już kiedyś pisałem, Legia to on, on to Legia. Uosabia w sobie wszystkie cechy tego klubu – jest sportowo ograniczony, ale potrafi zachwycić golem najwyższej klasy, jest niedoceniany, ale to obecnie najbardziej utytułowany zawodnik w lidze, nie wystaje ponad poziom krajowy, a w europucharach zagrał już 63 razy. No i kiedy trzeba, ratuje drużynę. Gol w Cork był przepiękny i dał zwycięstwo. Czy kogoś jeszcze dziwi, że strzelił go właśnie on?

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1336
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #122 dnia: Sierpień 06, 2015, 13:30:56 »
Dzięki za poprawienie mnie.
Myślę, że należy zerwać z myśleniem o mechanice WB w kontekście Bannerlorda, bo może będzie na przykład opcja podziału państwa albo secesji jego części na skutek działań wasalów.
Nie sądzę. Wymagałoby to ogromu pracy żeby ogarnąć AI i nie zrobiło się perdyliard pojedynczych państewek na mapie. Nie wierze, by taleWorlds włożyło w taki ficzer tyle pracy.

Offline Huskir

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpień 06, 2015, 14:05:34 »
Nie wierze, by taleWorlds włożyło w taki ficzer tyle pracy.

Zgodzę się. Pewnie, gdyby zaczęli nad tym pracować, pochłonęło by to tak wiele czasu, że byśmy jeszcze dłużej czekali na całą grę. Nie mniej, byłby to ciekawy motyw. :)

Offline Nay3k

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #124 dnia: Sierpień 06, 2015, 14:57:02 »
Z racji że założyłem konto żeby się tu wypowiedzieć a to jest mój pierwszy post więc muszę się przywitać :D
Witam Wszystkich bardzo serdecznie :D

A teraz przechodząc do dyskusji na temat gameplay'ów. Ogólnie Bannelord wygląda tak jak pisali wszyscy wyżej " Warband na sterydach " Choć postęp graficzny jest wysoki to i tak przy innych grach roku 2015 wychodzi słabo. Co mi akurat nie przeszkadza nie będę musiał kupować nowego komputera ( podobnie jak z Fallout 4 :D ) Widać wielki postęp w oblężeniach wspinanie się po jednej drabinie i bycie spychanym przez botów było najbardziej irytującym czynnikiem w Warband. System walki według mnie identyczny jak w Warband. Więc znów mi się będzie podobać, będę kosił na multi na koniu. Ale jako piechur z dwuręcznym mieczem będą mnie gnoić :D. Co do tej gry planszowej spoko zagrać raz czy dwa oczywiście można. Ale jak pracowali długo nad tą mini grą to mogli sobie ją odpuścić i dodać odcinanie kończyn, tak tego bardzo brakuje jak będzie odcinanie kończyn i krew bryzgająca na ziemie ( ktoś wyżej o tym też o tym pisał ) Zmiana gabarytów postaci duży plus. Choć postacie dalej wydają mi się brzydkie to i tak ten aspekt gry jest zrobiony dobrze. Ktoś też wyżej pisał że podczas zmiany gabarytów mogły by zmieniać się też współczynniki. Jeśli chodziło ci że grubsza postać na przykład jest wolniejsza a umięśniona silniejsza i ma mocniejsza cięcia bronią to zgadzam się z tobą to było by bardzo dobre. Wejście do karczmy bez ładowania byłem zaskoczony bardzo fajne. Choć postacie w karczmie wykonują różne czynności jakoś wydaje mi się to sztuczne. Ale znów widać postęp przy Warband. Idąc przez miasto wokół często widać drewnianych blokujących się o siebie przechodniów to jest trochę słabe. Rozmowy z NPC nareszcie nie w zupełniej ciszy. Choć rozmowy i tak są drewniane. Podczas zarządzania ekwipunkiem można zmienić osobę którą zarządzamy. Nareszcie nie muszę pytać się o wyposażenie każdego z mojej ekipy jak w Warband. Mapa strategiczna jest okej. Nie jest jakaś super mega dobra ale nie jest też tragiczna. Wykonano postęp względem Warband. Nie pokazano jeszcze turniejów, oby nie znikneły a wręcz przeciwnie również zostały rozbudowane. A jeśli gracz wygrywa dużo turniejów to jacyś losowi npc mogli by podbiec do gracza i go zapytać " CZY TO TY JESTEŚ TYM KTÓRY WYGRYWA TURNIEJE JEDEN ZA DRUGIM ? ". Proszę żeby pokazali jakiś quest no i aby te były chociaż trochę bardziej dopracowane w porównaniu do Warbanda. Może możliwości spisków i zabójstw niewygodnych wasali. A może nawet możliwość dołączenia do spisku wasali przeciwko królowi? To byłoby całkiem dobrym pomysłem. No i oczywiście żeby podróż po mieście było konieczna a nie jak to było w Warband lista sklepów tawerna i zamek. Ale było to spowodowane pewnie tym że miasta były labiryntami uliczek. Myślę że wszystko na temat tego co pokazali a mnie interesuję się wypowiedziałem. Może ktoś chcę ze mną podyskutować? Zapraszam :D

Offline Dominique

  • Moderator Dzikich Pól
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 645
  • Piwa: 42
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpień 06, 2015, 14:58:05 »
Jeżeli chociaż co drugi aktywny gracz WB kupi Bannerlorda, to nasze "community" i tak przetrwa. Nic nowego, poza dodatkami, które będą wprowadzone do rozgrywki. Tutaj, interesujący jest głównie single i co wprowadzą do kampanii.
"Przystojny, ale niezły ch*j.
Poza tym pedofil.   
Powinnam uciekać.   
Ale mnie intryguje."

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1336
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpień 06, 2015, 15:24:08 »
dodać odcinanie kończyn, tak tego bardzo brakuje jak będzie odcinanie kończyn i krew bryzgająca na ziemie
Osobiście uważam, że to zły pomysł, mało realistyczne. Faktem jest, że odcinanie kończyn się zdarzało, ale było to raczej rzadkie. Chyba nie chcemy groteski jaką zafundował nam Fallout 3 poprzez kompletne niezrozumienie motywu gore z Fallouta 1 i 2. (Który swoją drogą w Fallout 2 był znacznie lepszy niż w Fallout 3...)

Cytuj
Wejście do karczmy bez ładowania byłem zaskoczony bardzo fajne. Choć postacie w karczmie wykonują różne czynności jakoś wydaje mi się to sztuczne. Ale znów widać postęp przy Warband. Idąc przez miasto wokół często widać drewnianych blokujących się o siebie przechodniów to jest trochę słabe. Rozmowy z NPC nareszcie nie w zupełniej ciszy. Choć rozmowy i tak są drewniane.

Postęp wobec Warbanda jest, ale pamiętajmy, że jest to poprzeczka zawieszona wyjątkowo nisko. Jak na rok 2015 Bannerlord zapowiada się biednie, gdy porówna się go z czymkolwiek, co teraz wychodzi. Tak więc możemy zachwycać się, że jest lepiej niż w Warbandzie, ale to nie zmienia faktu, że nadal jest to niski poziom. Voice acting, który widzieliśmy na trailerze jest gorszy niż ten, z którym się spotkałem w modach do gier, więc bieda. Pewnie sprzątacz po godzinach nagrywał w kanciapie. :D

Cytuj
A jeśli gracz wygrywa dużo turniejów to jacyś losowi npc mogli by podbiec do gracza i go zapytać " CZY TO TY JESTEŚ TYM KTÓRY WYGRYWA TURNIEJE JEDEN ZA DRUGIM ? ".
Nie wkomponowałoby się to raczej zbyt dobrze w świat gry, bądź co bądź w 11 wieku sława się tak dobrze nie szerzyła. ;)

 
Cytuj
Proszę żeby pokazali jakiś quest no i aby te były chociaż trochę bardziej dopracowane w porównaniu do Warbanda. Może możliwości spisków i zabójstw niewygodnych wasali. A może nawet możliwość dołączenia do spisku wasali przeciwko królowi? To byłoby całkiem dobrym pomysłem.
Pośród różnych rzeczy coś bardzo podobnego sugerowałem na TW przed wyjściem Warbanda. Jak widać nie posłuchali. :D

 
Cytuj
No i oczywiście żeby podróż po mieście było konieczna a nie jak to było w Warband lista sklepów tawerna i zamek. Ale było to spowodowane pewnie tym że miasta były labiryntami uliczek.

Tutaj się nie zgodzę. Jeśli gracz ma ochotę zwiedzać miasta, proszę bardzo, ale niech nie zmuszają. Przy tylu osadach oczywistym jest, że będą one do siebie bardzo podobne i pozbawione czegokolwiek ciekawego do eksploracji. Pod tym względem zapewne gra będzie poprawiona w porównaniu do WB, ale raczej nie spodziewałbym się żadnych diametralnych zmian.

Pozdrawiam.

Offline Nay3k

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:18:47 »
Osobiście uważam, że to zły pomysł, mało realistyczne. Faktem jest, że odcinanie kończyn się zdarzało, ale było to raczej rzadkie. Chyba nie chcemy groteski jaką zafundował nam Fallout 3 poprzez kompletne niezrozumienie motywu gore z Fallouta 1 i 2. (Który swoją drogą w Fallout 2 był znacznie lepszy niż w Fallout 3...)

Jeśli chodzi o ścinanie kończyn to nie sprecyzowałem nie chodzi mi o ścięcie ręki tak o w starciu bo to rzeczywiście było by tak groteskowe jak w Falloucie 3/New Vegas gdy trafiając w głowę z ukrycia odpadały wszystkie kończyny. Chodziło mi bardziej że pędząc pełnym pędem dzierżąc dwureczny miecz ścinam gościa i jedyne co mu sie stało to twarz ubrudziła się krwią. Bo o to właśnie mi chodziło

Cytuj
Postęp wobec Warbanda jest, ale pamiętajmy, że jest to poprzeczka zawieszona wyjątkowo nisko. Jak na rok 2015 Bannerlord zapowiada się biednie, gdy porówna się go z czymkolwiek, co teraz wychodzi. Tak więc możemy zachwycać się, że jest lepiej niż w Warbandzie, ale to nie zmienia faktu, że nadal jest to niski poziom. Voice acting, który widzieliśmy na trailerze jest gorszy niż ten, z którym się spotkałem w modach do gier, więc bieda. Pewnie sprzątacz po godzinach nagrywał w kanciapie. :D

Rzeczywiście kwestie wypowiadane były w taki sposób że się z miejsca się uśmiechnąłem. Ale już w tym momencie jestem pewien że w Calradii będzie mnóstwo wieśniaczek o tym samym głosie. Chyba że rozwiążą to w taki sposób że nie z każdym będzie można porozmawiać.

Cytuj
Nie wkomponowałoby się to raczej zbyt dobrze w świat gry, bądź co bądź w 11 wieku sława się tak dobrze nie szerzyła. ;)

A słuchaj koleżko gdyby zrobili to tak że po wygranym turnieju przychodzi do nas Podróżny Trubadur mówiąc że zachwyciło go nasze zwycięstwo i propnuje dołącznie się na jakiś czas do naszej ekipy aby napisać o nasz Balladę ( tak samo jak Jaskier o Geralcie z Rivii ) Potem taki ów trubadur śpiewał by po miastach o nas i wieść by się rozchodziła. po jakimś czasie to co pisałem mogłoby mieć sens. A przyznaj ileż klimatu miało by wejście do karczmy i słuchanie ballady o kimś bardzo walecznym który przeżył wiele przygód wiele serc dziewek złamał i turniejów zwyciężył. Tym kimś byłby gracz. Gdyby tak to rozwiązali klimat +10. A ja słysząc coś podobnego już podczas grania w finalną wersję wstaję z krzesła i zaczynam klaskać i wiwatować

Cytuj
Tutaj się nie zgodzę. Jeśli gracz ma ochotę zwiedzać miasta, proszę bardzo, ale niech nie zmuszają. Przy tylu osadach oczywistym jest, że będą one do siebie bardzo podobne i pozbawione czegokolwiek ciekawego do eksploracji. Pod tym względem zapewne gra będzie poprawiona w porównaniu do WB, ale raczej nie spodziewałbym się żadnych diametralnych zmian.

Może i masz rację zwiedzanie wioch byłoby nudne. Miasta akurat wolałbym zwiedzać. Wtedy mozna by było dać graczowi questy np spotkanie zwłok z liścikiem w zaułku ulicy zaczynało by ciąg kilku questów związane z zlikwidowaniem grupy zabójców?

Pozdrawiam

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1336
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:28:37 »
Chodziło mi bardziej że pędząc pełnym pędem dzierżąc dwureczny miecz ścinam gościa i jedyne co mu sie stało to twarz ubrudziła się krwią. Bo o to właśnie mi chodziło

Na gore w takiej sytuacji jestem skłonny się zgodzić. Wielki dwuręczny miecz ciachający chłopa w  koszuli też byłby do zaakceptowania, ale takie cos powinno być żadkie, więc pytaniem jest, czy jest sens to opracowywać. :)


Cytuj
A słuchaj koleżko gdyby zrobili to tak że po wygranym turnieju przychodzi do nas Podróżny Trubadur mówiąc że zachwyciło go nasze zwycięstwo i propnuje dołącznie się na jakiś czas do naszej ekipy aby napisać o nasz Balladę ( tak samo jak Jaskier o Geralcie z Rivii ) Potem taki ów trubadur śpiewał by po miastach o nas i wieść by się rozchodziła. po jakimś czasie to co pisałem mogłoby mieć sens. A przyznaj ileż klimatu miało by wejście do karczmy i słuchanie ballady o kimś bardzo walecznym który przeżył wiele przygód wiele serc dziewek złamał i turniejów zwyciężył. Tym kimś byłby gracz. Gdyby tak to rozwiązali klimat +10. A ja słysząc coś podobnego już podczas grania w finalną wersję wstaję z krzesła i zaczynam klaskać i wiwatować

To jest metoda, ale z drugiej strony nie chciałbym, by ta piosenka się rozniosła wszędzie, bo to byłaby przesada. No i w przypadku takiego ficzera powinni się postarać, by ta sama piosenka nie była śpiewana zbyt często, bo wtedy kompletnie rujnuje to immersję zamiast ja wzmocnić. Trochę tak jak te głupie teksty strażników w Skyrim.

Cytuj
Może i masz rację zwiedzanie wioch byłoby nudne. Miasta akurat wolałbym zwiedzać. Wtedy mozna by było dać graczowi questy np spotkanie zwłok z liścikiem w zaułku ulicy zaczynało by ciąg kilku questów związane z zlikwidowaniem grupy zabójców?

Dodatkowe questy zawsze mile widziane. Ale problem w tym, że taka misja nie nadaje się zbytnio na powtarzalność. Raz znaleźć zwłoki z liścikiem, to jest ok. Ale jakby się to powtórzyło w drugim, trzecim czy czwartym mieście to już znowu psułoby to immersję. :)
Przypomina mi to questy z Warbanda typu porwana córa kupca itd, które same w sobie maja sens, ale jak się powtarzają to już wygląda to bardziej jak typowy quest niż jak przygoda.

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Paladyn
  • **
  • Wiadomości: 5449
  • Piwa: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #129 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:38:47 »
Tej wiara a na gamescomie dzisiaj nic się nie dzieje?



Offline Huskir

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #130 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:40:05 »
Nay3k, nawet jeśli nie wprowadzą wielu nowości w finalnej wersji gry to ważna jest aktywność ludzi tworzących mody. Jeżeli narzędzia do tworzenia skryptów i tym podobnych rzeczy będą mocno rozbudowane i przystępne, to na pewno znajdą się Ci, którzy skorzystają z wielu pomysłów na forum i stworzą mocnego moda. Dzięki właśnie modom, Warband ma się dobrze i będzie jeszcze długo grywalny, nawet po premierze Bannerlorda, jak dla mnie. ;)

Cytuj
Wtedy mozna by było dać graczowi questy np spotkanie zwłok z liścikiem w zaułku ulicy zaczynało by ciąg kilku questów związane z zlikwidowaniem grupy zabójców?

Dobrym pomysłem było by też spotkanie człowieka, który oferuje nam dołączenie do klanu/gildii i wypełniać questy związane z tą organizacją. Nigdy nie wiadomo, co by się działo dalej. :P

Cytuj
Dodatkowe questy zawsze mile widziane. Ale problem w tym, że taka misja nie nadaje się zbytnio na powtarzalność. Raz znaleźć zwłoki z liścikiem, to jest ok. Ale jakby się to powtórzyło w drugim, trzecim czy czwartym mieście to już znowu psułoby to immersję. :)

Prawda, ta monotonność rujnowała czasem radość z gry. Kiedy pierwszy raz w M&B cieszyłem się z nowych questów, do czasu, aż zaczęły się powtarzać. Mam nadzieję, że TW coś zrobi z tymi misjami bo nie chcę ograniczać się do ratowania córek, zabijania/chwytania bandytów i obrony karawan. :/

« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2015, 17:02:42 wysłana przez Huskir »

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7524
  • Piwa: 698
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #131 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:44:16 »
A ja nie robię questów i nie mam takich problemów ^^
Teraz jest Gamescom dla graczy (zamknięty dla ludzi z branży był wczoraj), więc obecnie jakichś niesamowitych fajerwerków i wiadomości zmieniających sytuację Bannerlorda o 180° raczej nie będzie. Chociaż po TW można spodziewać się wszystkiego, więc też nie zdziwiłbym się jak z czymś wyskoczą.
Na kłopoty Kucharczyk, odc. 63. Jak to już kiedyś pisałem, Legia to on, on to Legia. Uosabia w sobie wszystkie cechy tego klubu – jest sportowo ograniczony, ale potrafi zachwycić golem najwyższej klasy, jest niedoceniany, ale to obecnie najbardziej utytułowany zawodnik w lidze, nie wystaje ponad poziom krajowy, a w europucharach zagrał już 63 razy. No i kiedy trzeba, ratuje drużynę. Gol w Cork był przepiękny i dał zwycięstwo. Czy kogoś jeszcze dziwi, że strzelił go właśnie on?

Offline Dyktator

  • Premier TFW
  • Administrator
  • Krzyżowiec
  • ***
  • Wiadomości: 4261
  • Piwa: 769
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #132 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:46:07 »
Jest rozpiska dzisiejsza i nie ma nic z Bannerlorda.

Offline Lord Typhoon

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Konny
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpień 06, 2015, 17:40:08 »
Askorti - po liczbie Twoich narzekań można odnieść wrażenie, że nie zamierzasz kupić tego Bannerlorda, jak już wyjdzie. Wszystko Ci nie pasuje, jest nie tak, mogłoby być lepsze.

Co do imperium - Taleworlds mówiło, że fabuła przeniesie się do czasu, kiedy Calradia, rządzona wcześniej przez jedno imperium, znajduje się w stanie wojny secesyjnej. ŹRÓDŁO  <--- Tutaj macie też wymienione wszystkie frakcje i ich opisy. Tak więc pozostaje pytanie - czy znów zmienią mapę? Mapa w tym gameplayu nie przypominała tej z WB, jednak zawsze mogą zrobić tak, że poprzednia mapa będzie stanowiła tylko część Bannerlordowej (to imperium było chyba większe, niż sama Calradia).


EDIT: Z tych opisów można się domyślić jakie frakcje są odpowiednikami jakich, Rhodokowie to potomkowie Imperialsów  :P

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1336
  • Piwa: 50
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Relacja z Gamescom 2015 | M&B 2 # dzień drugi
« Odpowiedź #134 dnia: Sierpień 06, 2015, 18:13:19 »
Askorti - po liczbie Twoich narzekań można odnieść wrażenie, że nie zamierzasz kupić tego Bannerlorda, jak już wyjdzie. Wszystko Ci nie pasuje, jest nie tak, mogłoby być lepsze.
Na pewno nie od razu. Nie mam zamiaru kupić zaraz po premierze, by się naciąć. Poczekam na recenzje, na patche, może jakieś mody. W ciemno na pewno nie kupię, bo skoro już teraz gra zapowiada się co najwyżej średnio, kiedy starają się pokazywać te najlepsze elementy, to co będzie, jak przyjdzie zobaczyć też te gorsze oblicze? Poza tym, nie wiemy nawet kiedy gra wyjdzie. Możliwe, że będzie to jeszcze długi czas i do wtedy będą mogli jeszcze grę sporo poprawić. Poza tym, ja po prostu stwierdzam fakty. Na chwile obecną gra jak najbardziej wygląda miernie i wiele mogłoby byc lepiej. To nie jest nawet tak bardzo opinia jak fakt.

Nie wiem co się tak mnie cały czas czepiasz o to "narzekanie". Człowiek już nie może mieć reakcji innej niż agresywna masturbacja na widok nowej gry?