Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów  (Przeczytany 18411 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 02, 2014, 10:53:33 »
Wychodzi na to, że bez module_system praktycznie nic konkretnego nie da się zrobić :/

Kurde, najwyraźniej będę musiał zrobić format kompa i na nowo dodawać te zmienne PATH bo coś mi się ostatnio pochrzaniło z tym całym Pythonem...

Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Online Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6970
  • Piwa: 575
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 02, 2014, 15:38:30 »
Bez module system jest to praktycznie nie do wykonania (teoretycznie tak ale tylko dla psycholi).
Zaciekawiłeś mnie: jak można to zrobić bez MS?
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2001
  • Piwa: 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 02, 2014, 23:01:37 »
To jest wykonalne ale tylko teoretycznie, w praktyce nie jest to możliwe. Cała magia siedzi w w samym procesie jaki zachodzi po kliknięciu build_module.bat. Aby to zrozumieć warto byłoby znać pythona i przeanalizować wszystkie pliki process_xxx.py. W skrócie wszystkie komendy zamieniane są na równoważne im stałe(co nie niesie za sobą większych komplikacji oprócz utrudnienia czytania) ale wszystkie identyfikatory, np jednostek jak "trp_swadian_crossbowman" zostają zamienione na odpowiadający im identyfikator liczbowy jak 150. Gdy dodamy nową jednostkę nie na końcu pliku( a np pomiędzy bohaterami żeby dotyczyły go ich skrypty) wszystko znajdujące się za nim ulegnie przesunięciu o jeden. Tak więc trzeba byłoby przerobić wszystkie pętle w skryptach żeby dotyczyły większej liczby bohaterów jak i zamienić wszystkie identyfikatory jednostek o id> id wprowadzonej jednostki we WSZYSTKICH plikach moda. Ogólnie nakład pracy byłby przeogromny a ryzyko błędu wręcz pewne i szybciej byłoby napisać całą logikę moda od nowa. O ile doświadczony modder może zlokalizować, przeanalizować i zedytować pojedynczy skrypt bez pomocy module system o tyle wprowadzanie takich zmian jest czysto teoretyczne.