Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Prosimy o wypełnienie ankiety

29.01.2018 | Dodał: Dyktator

Wypełnienie ankiety zajmie zaledwie parę minut, a nam to bardzo pomoże :) więcej

Bannerlord:Wywiad z Steve'm Negusem, projektantem wydarzeń oraz pisarzem w M&B

19.01.2018 | Dodał: Hubtus

Wtajcie Tawernowicze! Wczoraj ukazał się kolejny Dev Blog, w którym wywiadu udzielił Steve Negus(pisarz oraz projketant) z ekipy Taleworlds. (...) więcej

[Bannerlord] Pierwszy blog dewelopera w 2018. roku!

11.01.2018 | Dodał: Eltarek

Jakiś czas temu przestaliśmy wrzucać na stronę główną cotygodniowe newsy o nowych blogach. Powód jest prosty, owe blogi od (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »



Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów  (Przeczytany 19074 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 02, 2014, 10:53:33 »
Wychodzi na to, że bez module_system praktycznie nic konkretnego nie da się zrobić :/

Kurde, najwyraźniej będę musiał zrobić format kompa i na nowo dodawać te zmienne PATH bo coś mi się ostatnio pochrzaniło z tym całym Pythonem...

Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Możny
  • *
  • Wiadomości: 7292
  • Piwa: 645
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 02, 2014, 15:38:30 »
Bez module system jest to praktycznie nie do wykonania (teoretycznie tak ale tylko dla psycholi).
Zaciekawiłeś mnie: jak można to zrobić bez MS?
The Flat Earth Society has members all around the globe. ~The Flat Earth Society

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Moderator Globalny
  • Najemnik
  • **
  • Wiadomości: 2006
  • Piwa: 88
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Tutorial - Dodawanie towarzyszy/bohaterów
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 02, 2014, 23:01:37 »
To jest wykonalne ale tylko teoretycznie, w praktyce nie jest to możliwe. Cała magia siedzi w w samym procesie jaki zachodzi po kliknięciu build_module.bat. Aby to zrozumieć warto byłoby znać pythona i przeanalizować wszystkie pliki process_xxx.py. W skrócie wszystkie komendy zamieniane są na równoważne im stałe(co nie niesie za sobą większych komplikacji oprócz utrudnienia czytania) ale wszystkie identyfikatory, np jednostek jak "trp_swadian_crossbowman" zostają zamienione na odpowiadający im identyfikator liczbowy jak 150. Gdy dodamy nową jednostkę nie na końcu pliku( a np pomiędzy bohaterami żeby dotyczyły go ich skrypty) wszystko znajdujące się za nim ulegnie przesunięciu o jeden. Tak więc trzeba byłoby przerobić wszystkie pętle w skryptach żeby dotyczyły większej liczby bohaterów jak i zamienić wszystkie identyfikatory jednostek o id> id wprowadzonej jednostki we WSZYSTKICH plikach moda. Ogólnie nakład pracy byłby przeogromny a ryzyko błędu wręcz pewne i szybciej byłoby napisać całą logikę moda od nowa. O ile doświadczony modder może zlokalizować, przeanalizować i zedytować pojedynczy skrypt bez pomocy module system o tyle wprowadzanie takich zmian jest czysto teoretyczne.