Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)  (Przeczytany 2029 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« dnia: Czerwiec 01, 2015, 13:42:01 »
Witam!
Wczoraj postanowiłem pobawić się tym małym programikiem i po szybkim ogarnięciu jego właściwości nie mogę ogarnąć tej jednej, mianowicie jak wprowadzić zmiany do gry (konkretnie Nejtiv). Klikam niby na Save, ale po odpaleniu gry nic się nie zmienia. PLZ help.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 01, 2015, 20:30:42 »
Nie wszystkie zmiany są od razu, a niektóre chyba w ogóle nie są dostępne juz rozpoczątej kampanii(save'ie). Może o to chodzi....

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2015, 11:21:30 »
Chodzi o to np. że ustawiłem sobie pełno expa i golda za bitwy, a z lootersów leci wszystko normalnie. Tak samo z handlarzami, powinni mieć więcej kasy a mają normalnie. A no i jeszcze jedno- wszystko sprawdzam na nowym save.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2015, 20:29:46 »
No to nie wiem... może się nie zapisuje, może nie ten moduł?
W ogóle jakieś pliki zostają zmodyfikowane?

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2015, 21:39:31 »
Dobra, coś tam pogrzebałem, i w sumie prawie wszystko działa.
Suprajs, podpisu brak!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 05, 2015, 03:17:14 »
No :)

Offline Hieronim114

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 128
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • bd w pułku
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: TweakMB- problem (a jakżeby inaczej!)
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 05, 2016, 00:18:28 »
mi tam wogole nie dziala tweak mb
 

Nie wiem czemu
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2016, 12:48:06 wysłana przez Hieronim114 »
"Kite plane hit steel must"

Dzieci z Georgem Bushem przed zamachem z 11 września 2001 roku