Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Skrypty by akosmo  (Przeczytany 1643 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
[OSP] Skrypty by akosmo
« dnia: Marzec 16, 2011, 11:37:58 »
Taki mały mój skrypt na doświadczenie (na oszustwo) dodaje doświadczenie wojsku i tobie. Trzeba skopiować do do module_tiggers (najlepiej na samym dole)
(click to show/hide)

Po naciśnięciu klawisza delete na mapie świata, dostaniesz 200000 exp dla oddziału. Oczywiście klawisz można zmienić na inny, wiadomość i wartość doświadczenia.

Offline Szyder

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 209
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 01, 2011, 10:58:13 »
[Edit](Wtedy się nie znałem... xD)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2011, 16:06:25 wysłana przez Szyder »

Offline acoaco122

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 01, 2011, 11:11:30 »
Nie krzycz!
A żeby mieć te pliki musisz pobrać Pythona i module system, wszystko jest opisane na forum.
"Aut inveniam viam aut faciam"

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2011, 20:02:15 »
Prosta zmiana w MS
Jeśli chcemy zwiększyć poprawe relacji przez lady, otwieramy w MS plik module_dialogs i wyszukujemy:

  [anyone|plyr|repeat_for_troops,"lady_restore_relation_2", [(store_repeat_object, ":troop_no"),
  niżej jest wpis do ilu można poprawić relacje:
  (call_script, "script_troop_get_player_relation", ":troop_no"),
                                                             (lt, reg0, 0), (0 - orginalna, można zmienić na dowolną do 100, ale niema co przesadzać, myślę że maks 30 wystarczy)
potem niżej szukamy:
 [anyone,"lady_restore_relation_3", [(str_store_troop_name, s10, "$troop_to_restore_relations_with"),
                                      (assign, "$lady_restore_cost_1", 1000), (ile trzeba zapłacić za pocję 1)
                                      (assign, "$lady_restore_cost_2", 2000), (ile trzeba zapłacić za pocję 2)
                                      (assign, "$lady_restore_cost_3", 3000), (ile trzeba zapłacić za pocję 3)
                                      (assign, reg10, "$lady_restore_cost_1"),
                                      (assign, reg11, "$lady_restore_cost_2"),
                                      (assign, reg12, "$lady_restore_cost_3"),      
a jeszcze niżej znajdujemy:

  [anyone|plyr,"lady_restore_relation_4", [(store_troop_gold,":gold", "trp_player"),
                                           (ge, ":gold", "$lady_restore_cost_1"),
                                           (assign, reg10, "$lady_restore_cost_1")],
   "I think a gift of {reg10} denars will do.", "lady_restore_relation_5",[(assign, "$temp", 1), (assign, "$temp_2", "$lady_restore_cost_1")]], (tu w assign, "$temp", 1) zmieniamy 1 na przykłąd na 5)
  [anyone|plyr,"lady_restore_relation_4", [(store_troop_gold,":gold", "trp_player"),
                                           (ge, ":gold", "$lady_restore_cost_2"),
                                           (assign, reg11, "$lady_restore_cost_2")],
   "Maybe I can afford {reg11} denars.", "lady_restore_relation_5",[(assign, "$temp", 2), (assign, "$temp_2", "$lady_restore_cost_2")]],
  [anyone|plyr,"lady_restore_relation_4", [(store_troop_gold,":gold", "trp_player"),
                                           (ge, ":gold", "$lady_restore_cost_3"),
                                           (assign, reg12, "$lady_restore_cost_3")],
   "In that case, I am ready to spend {reg12} denars.", "lady_restore_relation_5",[(assign, "$temp", 3), (assign, "$temp_2", "$lady_restore_cost_3")]],
   
(assign, "$temp", 1), (assign, "$temp", 2) i (assign, "$temp", 3) - są odpowiedzialne o ile wzrosną relację z danym lordem.
np: jeśli w (assign, "$lady_restore_cost_1", 5000) i w (assign, "$temp", 5). To po wyborze pierwszej opcji zapłacimy 5000 za poprawę relacji z lordem o 5.

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 29, 2011, 02:44:05 »
Mój prosty skrypt na poprawę dobrobytu w mieście (OSP). Wszystko trzeba dodać w module_game_menu w ms:
Znajdź:
(click to show/hide)

Potem na samym dole w module_game_menus przed ostatnim   ] dodaj:
(click to show/hide)
Teksty są napisane dla przykładu, możesz zmienić na bardziej odpowiednie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2011, 03:08:30 wysłana przez akosmo »

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 25, 2012, 13:58:36 »
Na prośbę użytkownika forum. Organizowanie imprez w miastach i wioskach. Wszystko w game_menus. (Pogrubione)
(click to show/hide)

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 23, 2012, 06:17:04 »
Zwiększenie limitu jeńców poprzez charyzmę i przywódców łowców niewolników.
- Każdy przywódca łowców niewolników w oddziale zwiększa limit o 4
module_game_menus:
(click to show/hide)

module_scripts:
(click to show/hide)
Uwaga! są tutaj zawarte polskie znaki. Nie chciało mi się już zmieniać tekstu.

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2013, 17:55:49 »
A ja mam problem z tym skryptem:
(click to show/hide)

Tekst #1:   
(click to show/hide)
Tekst #2:
(click to show/hide)
Oto błąd:
(click to show/hide)
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2013, 14:20:45 wysłana przez Edmund »

Offline Gandalf7

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Piwa: -3
  • Płeć: Mężczyzna
  • "noc najciemniejsza jest przed świtem"
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 25, 2013, 18:48:33 »
człowieku jest cos takiego jak spoiler. A co do błedu to pokaż co dodałeś.
"Naprzód, nie bójcie się mroku! Powstańcie, jeźdźcy Théodena! Włócznie pójdą w ruch! Tarcze pójdą w drzazgi! Dzień miecza! Dzień czerwieni, nim wzejdzie słońce!" Théoden na polach pellenoru

"Głupi Tuk! oszczędziłbyś nam swojej głupoty i sam tam wskoczył"

http://scr.hu/0enm/7c8xr

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 26, 2013, 14:17:44 »
Oto co dodałem wraz z ostatnim ]:
(click to show/hide)
Edit: Problem rozwiązany. Chodziło o pewien nawias.
Mógłby ktoś podać skrypt na inwazje??
A i mam jeszcze jedno pytanie:
Chciałbym zrobić skrypt na pucz(dla niewtajemniczonych to obalenie władcy).
Ale nie wiem czy w ogóle da się to zrobić.
Chciałbym żeby po osiągnięciu jakiegoś punktu renomy w mieści pojawiła się opcja "Rozpocznij Pucz" tam będzie trzeba wybrać ile pieniędzy chcesz na to wydać a w zależności od wielkości sumy pędzie się zwiększać szansa na obalenie władcy i przejęcie władzy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2013, 14:08:09 wysłana przez Edmund »

Offline Gandalf7

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Piwa: -3
  • Płeć: Mężczyzna
  • "noc najciemniejsza jest przed świtem"
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 02, 2013, 08:47:06 »
oczywiście że się da :) zacznij od menu w mieście, potem skrypt.
"Naprzód, nie bójcie się mroku! Powstańcie, jeźdźcy Théodena! Włócznie pójdą w ruch! Tarcze pójdą w drzazgi! Dzień miecza! Dzień czerwieni, nim wzejdzie słońce!" Théoden na polach pellenoru

"Głupi Tuk! oszczędziłbyś nam swojej głupoty i sam tam wskoczył"

http://scr.hu/0enm/7c8xr

Offline Edmund

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 69
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany również jako GC.PL.COM
Odp: [OSP] Skrypty by akosmo
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 02, 2013, 10:18:45 »
Dzięki Gandalf. Zaczynam prace.
A i jeszcze jedno pytanie jaki jest skrypt na zmianę władcy???