Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [OSP] Skrypty by Kolba  (Przeczytany 909 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
[OSP] Skrypty by Kolba
« dnia: Lipiec 02, 2009, 13:53:51 »
Odblokowanie broni palnej by Kolba

Oto prosty tutorial, pokazujący jak odblokować broń palną i umieścić ją w sklepie.

1. Otwieramy module_triggers.py i znajdujemy następujący kod:

(click to show/hide)

2. Pod  (troop_add_merchandise,reg(2),itp_type_bolts,2), dodajemy następujący kod:

(click to show/hide)

3. Cyfra "2" na końcu każdej z dwóch linijek oznacza częstotliwość występowania danego typu przedmiotu w sklepie. Możemy ją zwiększyć do 9 (na 10 mogą się pojawić problemy, więc nie radzę tego robić). Ustalamy liczbę wedle własnych upodobań.

To wszystko - teraz kompilujemy module system i odpalamy grę. W sklepach powinien pojawić się Flintlock Pistol i naboje czyli cartridges.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 13:57:02 wysłana przez Kolba »

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Skrypty by Kolba
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2009, 13:55:38 »
Dobra robota, w końcu na takie coś czekałem, jest tego sporo na Tw, ale jakoś nie mogłem się za to zabrać, z góry dzięki a instrukcje

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: [OSP] Skrypty by Kolba
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:05:39 »
Dobra robota, w końcu na takie coś czekałem, jest tego sporo na Tw, ale jakoś nie mogłem się za to zabrać, z góry dzięki a instrukcje

Nie ma sprawy. Jeśli chcecie otrzymać instrukcje na temat rzeczy, które was nurtują i chcecie je zmienić lub coś dodać - dajcie znać, a napiszę stosowny tutorial.

Offline ShadowBlade

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • -
Odp: [OSP] Skrypty by Kolba
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 02, 2009, 14:16:36 »
Dzięki Kolba! Szukałem właśnie tego! Kocham cię normalnie ! :P

Edit:
Czy jeżeli dodam skrypt uderzenia tarczą, to moi wojownicy też będą mieli tą umiejętność?

Tak, AI też to stosuje.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2009, 14:33:14 wysłana przez Kolba »

Offline Kolba

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1697
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
Odp: [OSP] Skrypty by Kolba
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:09:54 »
Kontrola poziomu mgły by Kolba

Dzięki temu skryptowi można włączyć/wyłączyć mgłę. Przydatne przy niektórych bitwach.

1. Znajdź następujący kod w mission_templates.py:

(click to show/hide)

2. Pod nim wklej:

(click to show/hide)

To już wszystko - teraz skompiluj module system i odpal grę. W czasie bitwy użyj klawiszy "0" oraz "1" na klawiaturze numerycznej, aby kontrolować mgłę.


« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2014, 13:18:28 wysłana przez lllew »

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [OSP] Skrypty by Kolba
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 03, 2009, 16:21:33 »
Chciałeś pomysły to masz:
1. Najmowanie lordów
2. Tworzenie karawan przy posiadaniu już miasta
3. Tworzenie kapitanów posiadających jednostki i patrolujacych nasze ziemie

Może znajdą się jakieś możliwości dla tych "pomysłów":P

Edit: i jeśli jest jakiś skrypt zarządzania królestwem:)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 16:39:37 wysłana przez pwi7aaf »