Najnowsze newsy ze świata Mount&Blade: ( Dodaj własny news )

Bannerlord: Fizyka broni - część 2. (Dev Blog 16/11/17)

16.11.2017 | Dodał: Eltarek

Właśnie ukazał się kolejny cotygodniowy blog dewelopera! Liczniki ustawiamy na 32, natomiast oczy zagłębiamy w tematyce dzisiejszego wpisu - fizyce (...) więcej

Ruszają nominacje do plebiscytów!

13.11.2017 | Dodał: Dyktator

Rusza pierwsza faza plebiscytów na gracza roku 2017! Potrwa ona do 25 listopada. więcej

Bannerlord: Khanat Khuzaicki - omówienie frakcji (Dev Blog 09/11/17)

10.11.2017 | Dodał: Hubtus

To już trzydziesty pierwszy Dev blog, w którym to twórcy opowiadają nam o swojej grze. Tym razem został on poświęcony kolejnej (...) więcej

Strona główna Mount&Blade | ukryj panel

Pokaż panel z newsami »

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Problem z modules do Ogniem i Mieczem  (Przeczytany 1209 razy)

Opis tematu: Problem z ustalaniem ścieżek w OiM

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sejtalk

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Problem z modules do Ogniem i Mieczem
« dnia: Grudzień 22, 2014, 01:07:12 »
Postanowiłem pobawić się w tworzenie modów, i napotkałem pewien problem. Otóż podczas kompilacji mam error spowodowany "permission denied". Dowiedziałem się że należy zmienić ścieżki dostępu oraz przenieść plik na pulpit. Jednakże mój plik module_info zawiera trzy ścieżki i nie wiem jak dokładnie zmienić ich treść. Przy pierwszej próbie odpalenia tego zmieniłem je zastępująć ostatnio kawałek nazwą mojego pliku tzn.
Cytuj
#export_dir = "c:/Ogniem i Mieczem - Dzikie Pola/Modules/Power of Silesia/"
#export_dir = "c:/MiB-OiM/Mount&Blade/SBL-OiM/build_dlc/Modules/Power of Silesia/"
export_dir = "E:/Develop/MBWarbandWFaS/WOTS/Modules/Power of Silesia/"
Chciałbym dowiedzieć sie jak teraz zmienić ich treść by wszystko działało jak należy.
                                                                                                                  Z góry dziękuje za pomoc.

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6970
  • Piwa: 575
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z modules do Ogniem i Mieczem
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2014, 01:13:46 »
Powinieneś zmienić tylko ten na dole - znak # to inaczej wykomentowanie linijki, sprawia, że przy kompilacji MS nie jest brana pod uwagę. I unikaj spacji, zmień nazwę folderu docelowego, coby ich nie zawierał.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB

Offline sejtalk

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Problem z modules do Ogniem i Mieczem
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:03:13 »
A więc tak podczas odpalania build module wyskoczyło mi takie coś
(click to show/hide)
Dodam iż nic nie modyfikowałem  w żadnym pliku. Pod adresem który znajdował się znalazłem metodę jak temu zaradzić jednak nie do końca wiem co należy zrobić.
                                                                                                                                                                 Z góry dziękuje za pomoc
Problem praktycznie ten sam, więc nie zakładaj 2 wątków, tylko pisz w jednym //lllew
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2014, 21:20:51 wysłana przez lllew »

Offline Lew

  • Obrońca Tawerny
  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6970
  • Piwa: 575
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • brucecampbellboyz1981
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Problem z modules do Ogniem i Mieczem
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:25:01 »
W ścieżce dostępu, którą podałeś w module_info.py znajdują się zapewne polskie znaki. Usuń je, albo dodaj na samej górze pliku
# -*- coding: UTF-8 -*-Potem w tym pliku (zakładami że robisz wszystko w Notepad++) wybiera z Encoding i Convert to UTF-8.
Tak to czytam i za każdym razem dostaje coraz większego orgazmu ~Kokosz o nominowaniu go przez Kradusa na gracza roku WB